طراحی سایت تجهیزات امداد نجات (هارنس)

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت تجهیزات امداد نجات (هارنس) کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شرکت هارو تايوان در زمينه حفاظت فردي کار در ارتفاع و ابزار هاي صنعتي مشغول به کار مي باشد.

اين شرکت با به کارگيري از نيروهاي متخصص اقدام به توليد تجهيزات حفاظت در ارتفاع نموده است، تمامي محصولات اين شرکت مطابق با استانداردهاي بين المللي CE ،EN و ANSI توليد مي شود.

اکثر محصولات HARU به قاره اروپا و آمريکا صادر مي گردد، بدان دليل که از کيفيت بالايي برخوردار مي باشند، از اين سو ما توانسته ايم با ارائه محصولات هارو، اين برند معتبر را در اختيار ارگان هاي کشور عزيزمان قرار دهيم.

شرکت هارو بيشتر کالاهاي خودر را 3 سال گارانتي و 10 سال خدمات پس از فروش نموده که معمولا هارنس و کمربندهاي ايمني را شامل مي گردد.

در توضيحات هر يک از محصولات که درون سايت به تشريح آنها پرداخته ايم گارانتي محصول ذکر شده است.

هارنس فول بادی فست مطابق با هارنس فول بادی می باشد و تفاوت آن در نوع سگک ها می باشد، درون این هارنس سگک ها به صورت فست که موجب سریع و روان باز و بسته شدن می شود.

لنیارد تسمه ای دو شاخه قابل تنظیم 150 سانتی متری دارای شوک ابسوربر زیپی که در این لنیارد از MGO60 آلومینیومی استفاده شده و دهنه MGO60 به اندازه 6 سانتی متر باز می شود.

کارابین داربستی آلومینیومی که معروف به MGO60 می باشد.

این کارابین بسیار سبک طراحی شده و قابلیت آن این می باشد که دهنه آن 6 سانتی متر باز می شود و دارای استاندار CE و EN362-2004-A است.

در این قسمت به تشریح نام کمربند، کد کمربند بهمراه مکان استفاده و نوع استفاده آن توضیح خواهیم پرداخت، توجه داشته باشید که کمربند ایمنی با برند هارو تایوان می باشد.

کمربند ایمنی اداره برق، کمربند ایمنی پالایشگاه، هارنس فال مخصوص داربست، هارنس فال فست FALL FAST، هارنس جکت JACKET، هارنس جکت فست JACKET FAST، هارنس فول بادی FULL BODY، هارنس فول بادی فست FULL BODY FAST، هارنس فول بادی فست کرولدار با برند هارو تایوان لنیارد به همان دسته ابزاری گفته می شود که برای نگهداری شخص جهت جلوگیری از سقوط ساخته شده است.

لنیاردها به دو دسته تقسیم می شود: افقی و عمودی که لینارد افقی و لنیارد عمودی به نوبه خود تقسیم بندی خواهند شد، در این مطلب از کارشناسان این مجموعه جهت رساندن اطلاعات در خصوص انواع لنیارد، نحوه استفاده و کاربرد آنها در اختیار شما قرار داده ایم، این مجموعه در زمینه فروش این محصول قادر به مشاوره با شما خواهد بود که می توانید با ما در ارتباط باشید.

کارابین یک ابزار بسیار کارآمد جهت کار در ارتفاع می باشد در حالی که کارایی فراوانی داشته ولی به دلیل ابعاد زیاد به چشم نمی آید اما اگر تا آخر این مطلب با ما همراه شوید خواهید دانست که در صورت نبود کارابین چه مشکلاتی بوجود خواهد آمد و قادر به استفاده کردن از سایر محصولات نخواهید بود.

کارابین تمامی ابزارها را تکمیل می کند و شخص می تواند با کارابین های مختلف ابزار خود را نسبت به موقیت کار خود انجام دهد.

ایمنی مفهومی از جلوگیری کردن اتفاقات احتمالی بر بدن انسان خواهد بود.

جلوگیری از صدمه دیدن ستون فقرات که مهمترین قسمت بدن می باشد که موجب فلج شدن میشود بسیار حیاتی می باشد.

ایمنی نگه داشتن این قسمت جهت کار در ارتفاع بسیار مهم است.

ابزار ایمنی برای جلوگیری از وارد شدن ضربه به ستون […] امداد نجات در زمینه کمک رسانی به مصدومان در اتفاقات ناخواسته ای که رخ داده است ، انجام می گیرد.

امداد نجات همچنین می توان به نام مجموعه ما اشاره شود.

ما توانسته ایم در زمینه تجهیزات نجاتی فعالیت خوبی را داشته باشیم و محصولات با کیفیت و تایید شده را ارائه دهیم.

امداد نجات […] بالا بردن افراد مصدوم که دارای صدمه های زیادی دیده اند، نیاز به ابزار مورد نیاز است.

انتقال مصدوم از درون چاه یکی از مواردی است که وقتی اپراتور به علت فرود ناگهانی ممکن است موجب صدمه وارد شدن به ستون فقرات شده باشد.

بستن کمربند می تواند خطرات بیشتر را برای وی بوجود آورد.

[…] کار کردن در دکل های برق با خطر برق گرفتی مواجه خواهید بود.

استفاده از تجهیزات ضدبرق به اپراتور در جهت بالا بردن سطح ایمنی کمک خواهد کرد.

استفاده از تجهیزات ضدبرق محصولات ایمنی در خصوص کار کردن بروی دکل های برق بسیار حائز اهمیت است و باید در خرید آن دقت کنید.

یکی از […] این محصول ست ندارد که بخواهیم برای شما در کنار هم قرار دادن چند ابزار یک ست را تشکیل بدهیم.

ست هارنس در واقع همان یک هارنس است که مورد استفاده قرار می گیرد.

تنوع در این محصول بالاست که هر کدام کاربرد خود را دارند.

ست هارنس مجموعه امداد و نجات ایران با توجه […] یکی از نکات ایمنی مقابله با حیوانات و استفاده از ابزار های مناسب است.

گرفتن مار یکی از کارهاییست که آتش نشانان عزیز به مردم کمک می کنند و در صورت گزارش وجود مار در منازل یا هر مکانی به آنجا خواهند شتافت.

ابزار هایی برای این کار وجود دارد تا از خطرات جلوگیری شود […] این کلمه بر گرفته از یک محصول ایمنی است که در ارتفاعات مورد استفاده انسان قرار می گیرد.

معنی هارنس چیست ؟ اگر ترجمه آن را میخواهید ، میشود مهار کننده .

در واقع کاربرد مهار کردن اپراتور مشغول به کار در ارتفاعات است.

معنی هارنس چیست افرادی که شغلی مطالبق با ارتفاع را انتخاب […] محصولات ایمنی بسیار از اهمیت بالایی برخوردار هستند .

قیمت کمربند ایمنی به دلیل نوسانات قیمت و تنوع از سایت برداشته شده است.

محصول با کیفیت بخرید زیرا.

تجهیزات ایمنی بسیار اهمیت دارند و هر محصول بی کیفیت ممکن است جان انسانی را از دست بدهد.

قیمتی که شما در زمان خرید کمربند پرداخت می […] امداد و نجات ایران در زمینه تجهیزات کار در ارتفاع فعالیت دارد.

خرید لنیارد شلوار در برخی از موارد که از سوی مشتریان درخواست میشود به منظور حفظ اپراتور در ارتفاع می باشد.

این محصول دارای تنوع بسیاری می باشد.

خرید لنیارد شلوار جهت خرید محصولات ایمنی می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید […] شرکت هارو در کشور تایوان قرار دارد و در زمینه حفاظت فردی کار در ارتفاع و ابزارهای صنعتی مشغول به کار می باشد، این شرکت با بکارگیری نیروی متخصص اقدام به تولید محصولات فوق نموده است.

مجموعه ایمنی هارو توانسته است محصولات کشور تایوان با برند haru در زمینه کار در ارتفاع و امداد و نجات اقدام به فروش نماید، فروشندگان این مجموعه از اساتید در زمینه کار در ارتفاع را داشته و دارای لوح های تقدیر و دریافت مجوزهای این زمینه را کسب نموده اند.

محصولات هارو دارای تاییدیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین استاندارد های CE , EN , ANSI می باشد.

ما قادر خواهیم بود تا با بهترین روش ها و انتخاب درست محصولات اقدام به تکمیل و تجهیز پروژه های شما نماییم و در مراحل بعدی جهت نصب، راه اندازی و آموزش نحوه ی استفاده صحیح از محصولات این مجموعه را ارائه دهیم.

هرگونه سوء استفاده از سایت ایمنی هارو پیگرد قانونی دارد.

© Copyrights - 2018 طراحی سایت ایمنی و سئو سایت توسط نمای من

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map