طراحی سایت تجهیزات زنبور داری - دودی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت تجهیزات زنبور داری - دودی کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

690,000 ریال – 2,200,000 ریال انواع دودی در زنبورداری شرکت رودین: دودی معمولی = درجه سه دودی طرح فرانسوی = درجه دو دودی استیل = درجه یک که البته این درجه بندی ها نه از لحاظ کیفیت بلکه برای تمایز بین آن هاست و عملکرد و کاربرد همه آن ها یکسان می باشد هر حرفه و شغلی که گسترده تر و فراگیرتر می شود، موجب پیشرفت آن می گردد و علاوه بر پدید آمدن روش های نوین، به ابزار و وسایل جدیدتری نیاز پیدا می کند.

امروزه برای ورود به شغل زنبورداری، وسایل زنبورداری مدرن همچون دودی زنبورداری مورد نیاز است زیرا که این ابزار کمک بسیاری به زنبورداران کرده و پرورش و نگهداری از زنبور عسل را آسانتر می کند.

فقط در زمان استفاده از دودی زنبورداری بایستی دقت کرد که دوددهی سطحی باشد و به قسمت لاروها و زنبورهای نوزاد دود زیاد نرسد که ممکن است موجب آسیب به آنها و حتی فرار ملکه از کلنی گردد.

این ابزارآلات با توجه به نیاز زنبورداران طراحی و تولید شده و در بازارها عرضه می شوند و مجموعه ما نیز انواع دودی زنبورداری در کشور را برای زنبورداران گرامی عرضه می دارد.

در کلیپ زیر با ساخت انواع دودی زنبورداری موجود در شرکت رودین آشنا شده و همچنین نحوه استفاده از آن و کاربرد دودی در زنبورداری را نیز یاد خواهید گرفت: یکی از ابزارهای کاربردی زنبورداری است که برای کاهش حملات زنبورها و یا اداره کردن آن ها، زمانی که کندو مورد بازدید قرار می گیرد استفاده می شود.

بنابراین هنگام دود دادن محل خود را ترک کرده و به نقاط کم دود کندو می روند.

حتی منطقه پرورش نوزادان را نیز ترک می كنند.

زنبورداران نیز از این رفتار زنبور استفاده کرده و دستگاه های مختلفی را که تولید دود می کنند را ساخته اند و اجسام نیم سوخته را که در حال دود کردن هستند در داخل آنها قرار داده و در هنگام بازدید از کندوها و یا انتقال دادن کندوها به نقاط دیگر از آنها استفاده می کنند.

دستگاه های دودی بر حسب سلیقه افراد و کشورهای مختلف به اشکال مختلف ساخته شده اند که براساس کیفیت مواد اولیه استفاده شده در ساخت آنها، قیمت دودی زنبورداری نیز متفاوت خواهد بود.

ولی همه آن ها یک هدف را دنبال می كنند؛ دور كردن جمعیت زنبورعسل از محلی كه انسان تصمیم به بازدید و یا جابجایی قاب ها و یا کندوها دارد در مواقعی شامل موارد زیر صورت می­ گیرد: بازدید بهاری، تغذیه کمکی زنبورها، ذخیره غذای زمستانه، تغذیه پائیزی، بچه گیری، درمان بیماری ها، تعویض ملکه، تهیه زنبور پاکتی، تهیه زهر زنبورعسل، تهیه کندوهای جفتگیری و… .

مواد سوختی مناسب برای دودی معمولا از تکه چوب های نیم سوخته، گیاهان و یا از پارچه های نوع کتانی، پنبه ای و یا کود خشک حیوانات، توتون یا تنباکو انتخاب می شوند.

شایان ذکر است كه هنگام بازدید کندوها مقدار کمی دود از دریچه پرواز وارد کندو کرده و کمی در بالای سطح کندو دود می دهند.

قیمت هرکدام از انواع دودی های موجود در شرکت رودین را می توانید در ابتدای این صفحه مشاهده نمایید.

شاید برای شما پیش آمده باشد که برای خرید محصولی مسافت طولانی را طی نموده اید و پس از مشاهده محصول به دلیل کیفیت پایین یا قیمت بالا و یا موجود نبودن آن محصول از خرید آن صرف نظر کرده باشید.

مراجعه حضوری به فروشگاه هایی که ابزار و تجهیزات حرفه ای عرضه می کنند علاوه بر مشکلاتی که به آن ها اشاره شد باعث صرف وقت و هزینه می شود.

اما یکی از گزینه های مناسب برای خرید این نوع محصولات مراجعه به سایت های معتبر فروشگاه تجهیزات زنبورداری و خرید آنلاین از آنهاست.

زیرا در این سایت ها همچون فروشگاه رودین شاپ تمامی ادوات گردآوری و قیمت هر کدام از آنها ثبت شده است و می توان با یک مراجعه تمام تجهیزات لازم زنبورداری را مقایسه و خریداری کرد من جمله خرید دودی زنبورداری در انواع مختلف و متناسب همه سلیقه ها.

زنبورداری نیازمند وسایل و ادوات بسیاری است که استفاده از آن ها در این شغل بسیار ضروری بوده و سبب افزایش ایمنی کار و سهولت بازرسی کندوها و برداشت عسل می شود.

فروشگاه رودین شاپ نیز با فراهم آوردن امکان فروش اینترنتی وسایل زنبورداری، خرید به صرفه و آسان و با کیفیت را برای شما به ارمغان آورده است.

در این سایت می توانید تمام لوازم زنبورداری را مشاهده نمایید و از قیمت و کیفیت این محصولات اطمینان حاصل نموده و در صورت خرید از خدمات پس از فروش محصولات ما نیز بهره مند شوید.

اگر شما می خواهید در زمینه پرورش و نگهداری زنبورعسل فعالیت کنید، ابتدا باید نسبت به ابزار مورد نیاز این صنعت اطلاع حاصل نموده و سپس آن ها را تهیه نمایید.

وسایل مورد نیاز زنبورداری از کندو و قاب ها گرفته تا لباس ایمنی این کار و وسایل استخراج عسل همگی از ابزار ضروری و جدایی ناپذیر زنبورداری می باشند.

از مهم ترین ابزارآلات زنبورداری می توان به کندو، لباس زنبورداری و دستکش و توری محافظ، اکستراکتور، دودی زنبورداری ، اهرم، کاردک و قفس ملکه اشاره کرد.

این ابزار و لوازم دیگر در بخش های مختلف عملیات پرورش زنبورعسل کاربرد داشته و بدون آن ها عملا پرورش زنبورعسل و برداشت عسل امکان پذیر نمی باشد.

با توجه به افزایش روز به روز قیمت های مواد اولیه، قیمت محصولات و وسایل زنبورداری نیز در این بین دستخوش تغییرات می شوند.

همچنین فعالیت افراد سودجو در بازار همیشه موجب افزایش قیمت های این نوع ادوات می گردد.

ما در مجموعه رودین تلاش نموده ایم تا با حذف واسطه ها در فروش وسایل زنبورداری، ثبات و قیمت مناسب این تجهیزات را حفظ نماییم.

شما می توانید با جستجوی محصول مورد نظر خود، از قیمت وسایل زنبورداری سایت ما مطلع شده و قیمت ها را با سایر فروشگاه ها مقایسه نمایید.

درجه سه, درجه دو, درجه یک هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما * نام * ایمیل * آدرس: اردبیل، شهرک صنعتی شماره یک، نبش خیابان پانزدهم، قطعه 3261 تلفن دفتر تهران: 02175038533 شماره تماس: 09123546225 ایمیل: Info@roodinco.

ir ساعات کاری: شنبه الی پنجشنبه: 10:00-20:00 جمعه: تعطیل

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map