طراحی سایت تجهیزات سیستم های آبیاری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت تجهیزات سیستم های آبیاری در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

افزایش بازدهی مصرف کاهش هزینه‌های منابع کاهش اتلاف انرژی با این محصول بدون نیاز به حضور در محل و از طریق پیامک و اپلیکیشن قادر به کنترل وسایل خود خواهید بود.

شما میتوانید بدون هیچ محدودیتی، برنامه منظم روزانه هفتگی و یا ماهانه را فقط با یک پیامک تنظیم کنید همچنین می توانید خروجی خود را به میزان زمان مشخص در هر ساعت از شبانه روز روشن کنید.

این دستگاه قابلیت اتصال به پمپ ها و کفکش ها و هر دستگاهی را بصورت مستقیم بدون نیاز به ادوات و لوازم جانبی دیگر را دارا میباشد.

خروجی دستگاه تا ۳۰ آمپر لحظه‌ای و ۲۰ آمپر پیوسته امکان عبور جریان را دارد.

شما با استفاده از این محصول می توانید چهار برنامه زمانی مجزا را از راه دور و به صورت کاملاً غیر حضوری تنظیم نمایید.

این محصول را میتوانید در باغ یا گلخانه و… استفاده نمایید وسایل مختلف مانند پمپ آب و سیستم سرمایش و گرمایش خود را به دستگاه متصل نمایید.

شما می توانید هر خروجی سیستم را به صورت یک برنامه منظم و  یا به صورت زمان دار، به مدت زمان دلخواه در هر ساعت از شبانه روز تنظیم نمایید هر خروجی تا ۳۰ آمپر لحظه‌ای و ۲۰ آمپر پیوسته امکان عبور جریان دارد.

شیر برقی هانتر PGV یکی از بهترین و پرکاربردترین شیر برقی‌های با کیفیت در بازار کشاورزی، برای اتوماسیون‌سازی سیستم‌های آبیاری و فضاهای سبز خانگی کاربرد فراوانی دارند و شما میتوانید برای آبیاری باغ‌ها و گلخانه‌ها و در پروژه‌های فضای‌سبز مورد استفاده قرار دهید.

شیر برقی هانتر توسط سیستم‌های کنترل پیامکی ویستو قابل کنترل می‌باشد.

همچنین می‌توانید این شیربرقی‌ها را بصورت دستی قطع و وصل نمایید.

این شیرها در مقابل فشارهای بالا مقاومت قابل توجهی از خود نشان خواهند داد.

نمونه کارها درخواست همکاری و عاملیت فروش تلفن تماس: 0912-8238263 , 0912-8238263 روزه ساعت ۹ تا ۱۹ تهران – میدان رسالت – خیابان فرجام غربی – حد فاصل چهارراه حیدرخانی و برادران باقری – پلاک 620 جشنواره تخفیف : تخفیف برای محصولات سیستم های هوشمند کنترل پیامکی ممکن است ما کوکی‌ها در دستگاه شما تنظیم کنیم.

ما از کوکی‌ها استفاده می‌کنیم تا به ما اطلاع دهید هنگامی که از وب‌سایت ما باز می‌کنید، چگونه با ما ارتباط برقرار می‌کنید، برای غلبه بر تجربه کاربری خود و ارتباط با سایت ما سفارشی کنید.

با کلیک روی عنوان‌های مختلف بهتر می‌توانید پیدا کنید.

شما همچنین می‌توانید برخی از تنظیمات خود را تغییر دهید.

توجه داشته باشید که مسدود کردن برخی از انواع کوکی‌ها ممکن است تجربه شما را در وب‌سایت‌های ما و خدماتی که ما بتوانیم ارائه دهیم، تحت تاثیر قرار می‌دهد.

این کوکی ها برای ارائه خدمات از طریق وب سایت ما و استفاده از برخی از ویژگی های آن کاملاً ضروری هستند.

این کوکی‌ها به طور خاص برای ارائه خدمات در دسترس از طریق وب سایت و استفاده از برخی از ویژگی‌ها ضروری است.

از آنجا که این کوکی‌ها برای ارائه وب‌سایت ضروری است، شما نمی‌توانید از آ‌ن‌ها بدون تاثیر بر عملکرد وب‌سایت خودتان، خودداری کنید.

شما می‌توانید با تغییر تنظیمات مرورگر خود و با جلوگیری از مسدودن کردن تمام کوکی‌ها در این وب‌سایت، آن‌ها را مسدود یا حذف کنید.

ما اگر می خواهید از کوکی ها امتناع ورزید ، کاملاً احترام می گذاریم ، اما از اینكه دوباره از شما سؤال نكنیم مجدداً با مهربانی به ما اجازه می دهیم كیكی را برای آن ذخیره کنیم.

شما می توانید در هر زمان امتناع کنید یا از کوکی های دیگر برای تجربه بهتر استفاده کنید.

اگر از کوکی ها امتناع کنید ، ما تمام کوکی های موجود در دامنه ما را حذف خواهیم کرد.

ما لیستی از کوکی های ذخیره شده را در سیماگره شما در دامنه ما تهیه می کنیم تا بتوانید آنچه را که ذخیره کرده ایم بررسی کنید.

به دلایل امنیتی ما قادر به نمایش یا اصلاح کوکی های دامنه های دیگر نیستیم.

می توانید این موارد را در تنظیمات امنیتی مرورگر خود بررسی کنید.

ما همچنین از سرویس های خارجی مختلفی مانند وب فونت گوگل، نقشه هاي گوگل و ارائه دهندگان ویدیوی خارجی استفاده می کنیم.

از آنجا که این ارائه دهندگان ممکن است داده های شخصی مانند آدرس IP شما را جمع آوری کنند ، ما به شما امکان می دهیم که آنها را در اینجا مسدود کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که این ممکن است عملکرد و ظاهر سایت ما را به شدت کاهش دهد.

تغییرات هنگامی که صفحه را بارگیری می کنید اعمال می شود.

تنظیمات فونت گوگل: تنظیمات نقشه گوگل: تنظیمات ریکپچا گوگل: جاسازی ویدیوهای Vimeo و يوتيوب: علاوه بر تخفیف شگفت انگیز فروشگاه ویستو، با ثبت نام در سایت و ورود به حساب کاربریتان میتوانید از تخفیف ویژه ای که برای شما در نظر گرفته شده لذت ببرید.

رد کردن

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map