طراحی سایت تجهیزات ضد عفونی کننده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت تجهیزات ضد عفونی کننده شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت تجهیزات ضد عفونی کننده شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر مافی در این نشست مجازی گفت: از تاریخ سوم اسفندماه ۵ شرکت مستقر در این پارک تولید انبوه بیش از ۱۰۰ هزار لیترمحلول های ضدعفونی با ویژگی‌های خاص و غیرالکلی را به بازار عرضه کردند.

وی با بیان اینکه برای این محلول‌های ضدعفونی از کشورهای ترکیه و افغانستان تقاضای خرید داشتیم ولی فعلاً فقط به بازار های داخلی عرضه می‌کنیم، گفت: سامانه‌های ضدعفونی کننده، تونل ضدعفونی کننده اتوماتیک مخصوص کف کفش، دستگاه ضدعفونی‌کننده الکترو اپتیکی و ساخت داروی درمانی کرونا که خوراکی و تک دوز بوده و اکنون در مرحله آزمایش های بالینی است، از دیگر اقدامات این پارک در راستای مقابله با ویروس کرونا بوده است.

*ساخت تونل ضدعفونی کننده در پارک علم و فناوری البرز دکترربانی، رئیس پارک علم و فناوری البرز در ادامه با اعلام ساخت تونل ضدعفونی کننده دراین پارک گفت: تولید تب‌سنج دیجیتالی، محلول ضدعفونی کننده غیر الکلی، کار بر روی تولید واکسن کرونا، تولید ماسک و تجهیزات پزشکی از دیگر اقدامات این پارک در مقابله با شیوع ویروس کرونا است.

وی افزود: در این خصوص ۱۶ شرکت فناور و دانش بنیان وارد عمل شده‌اند و در مجموع تا کنون ۴۰ هزار عدد ماسک، ۹۰ هزار لیتر تولید روزانه محلول های ضدعفونی‌کننده و تولید ۳۲۰۰ دست لباس بیمارستانی و تجهیزات پزشکی تولید شده است.

*طراحی بازی‌های رومیزی و برخط برای استفاده افراد در خانه‌ها در پارک علم و فناوری یزد دکتر لطفی، رئیس پارک علم و فناوری یزدبا اعلام طراحی بازی‌های فکری و رومیزی‌، پروژه دانشگاه هوشمند و مشاوره های آنلاین و بازی‌های آنلاین در راستای بهبود شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: از مجموع ۳۰۰ شرکت فناور در این پارک، ۱۵ شرکت به طور مستقیم در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا فعالیت می کنند و تولید کیت‌های تشخیص کرونا، ساخت دستگاه‌های ضدعفونی کننده پرتابل در محل‌های پراضطراب، ۵کیوسک سلامت، ۱۰۰۰ دستگاه تب سنج و۴۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده از دیگر فعالیت‌های این شرکت‌هاست.

وی افزود: در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان مبلغ ۹میلیارد وام از طرف صندوق نوآوری و شکوفایی در اختیار این شرکت ها قرار گرفته است.

*تولید داروهایی برای تقویت بدن انسان در پارک علم و فناوری قم دکتر اخوان، رئیس پارک علم و فناوری قم با بیان اینکه این پارک داروهایی برای تقویت بدن انسان برای مقابله با ویروس کرونا تولید کرده است، گفت: تولید ماسک‌های N95 و N99، محصولات مورد نیاز بیمارستان هاو محلول‌های ضدعفونی کننده از دیگر تولیدات این پارک است.

وی همچنین به مواردی از قبیل تخفیف ۳۰ درصدی اجاره بها به شرکت‌های فناور و استمهال سه ماهه تسهیلات ارائه شده در جهت حمایت از معافیت این شرکت‌ها اشاره کرد.

*طراحی نرم‌افزار فاصله‌گذاری اجتماعی در پارک علم و فناوری لرستان دکتر شاه کرمی، رئیس پارک علم و فناوری لرستان از طراحی نرم‌افزار فاصله گذاری اجتماعی دراین پارک خبر داد و گفت: طرح کیت تشخیص کرونا که به وسیله فناوران این پارک طراحی شده است از طرف انستیتو پاستور تایید شده و به زودی تولید انبوه آن آغاز می‌شود.

وی همچنین از تولید ۱۱۰ هزار لیتز مواد ضدعفونی کننده و ۳۸ هزار عدد ماسک تنفسی در این پارک خبر داد.

ر.

ب ۴۵/ ل.

م ۵۴ نشانی: تهران، شهرک قدس، میدان صنعت، بلوار خوردین، خیابان هرمزان، نبش خیابان پیروزان جنوبی، ساختمان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.

ساعت کاری ۸ الی ۱۶ ۶۴۸۹۱-۱۴۶۶۶ پست الکترونیکی: سیماگر.

ir تلفن: ۰۲۱-0912-8238263 کد پستی: ۶۴۸۹۱-۱۴۶۶۶ صندوق پستی: ۱۴۶۶۵-۱۵۱۳ © تمامی حقوق برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری محفوظ است.

| آخرین بروزرسانی: پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ توسعه و طراحی: A.

C.

A CO

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map