طراحی سایت تجهیزات گلخانه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت تجهیزات گلخانه داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ساخت و معرفي انواع تجهيزات گلخانه تجهیزات گلخانه ای: امروزه داشتن تجهیزات گلخانه ای مدرن و کاربردی و واردات به روز و جدید آن از جمله نیازهای مهم برای یک گلخانه است.

هرچه از فناوری های پیشرفته برای تجهیز کردن یک گلخانه استفاده شود کیفیت بالاتر می رود.

 در این سایت شما می توانید قیمت فروش تجهیزات گلخانه ای، لیست قیمت تجهیزات گلخانه ای, قیمت انواع تجهیزات گلخانه ای را مشاهده نمایید.

گل ها در مناطقی که هوای گرم دارند در مناطق آزاد کشت می شوند گیاهان ولی در مناطق سردسیر به علت محدودیت فصلی مشکل می شود.

بنابراین محیط های قابل کنترل مثل گلخانه ها و لوازم و تاسیسات گلخانه ای اهمیت پیدا می کند.

امروزه توسط محیط های مسقف مانند در مناطق سردسیر و غیرگرمسیری مقادیر زیادی از گیاهان و محصولات گیاهی تولید می شود.

  لازمه ی رشد صحیح گیاهان گلخانه ای فراهم آوردن شرایط مطلوب از نظر دما، نور، رطوبت، هوا، خاک و .

.

.

است و کمبود یکی از آن ها سبب وقفه در رشد می شود.

در گلخانه ها احتیاج به تجهیزات گلخانه ای مناسب برای مقابله با عوامل نامساعد دارند تا بتوانند به درستی نمو پیدا کنند در هر صورت استفاده از تجهیزات و لوازم گلخانه ای باعث می شود مکان مناسبی برای پرورش گیاهان گلخانه ای فراهم شود  اطلاعات موجود نشان می دهد صنعت گلخانه در حدود سال 1600 میلادی در کشور هلند به وجو آمد و زمینه ی تولید گل های بهاره در زمستان و میوه های غیر فصلی را فراهم کرد.

 در فراهم آوردن تجهیزات گلخانه ای هیدروپونیک نیز هم باید تجهیزات گرمایشی و هم سرمایشی را در نظر گرفت.

هر کدام از این تاسیسات لوازم مربوط به خود را دارند که کلیه کنترل های لازم را برای ایجاد شرایط مطلوب جهت رشد و نمو مناسب گیاهان گلخانه ای انجام می دهند.

 از تجهیزات گرمایشی می توان سیستم های آب گرم، سیستم های گرمایشی زیرزمینی و سرویس و نگهداری سیستم های گرمایشی را نام برد و از تاسیسات سرمایشی می توان سایه دادن، اندود کردن شیشه گلخانه ها، سیستم های تبخیری، سیستم های مه پاش، کولرهای آبی و گازی، سرویس و نگه داری دستگاه های مه ساز و .

.

.

اشاره کرد که هر کدام از این مجموعه، زیر مجموعه لوازم و ابزار خود را دارند.

در تجهیزات گلخانه ای، سیستم تهویه ی گلخانه ها نقش اساسی دارند.

وظيفه ی اين سيستم ها کاهش حرارت، تغيير رطوبت نسبی و رساندن هوای تازه به گلخانه است.

انواع گلخانه ها بر اساس نوع تولید و سازه به شرح ذیل است: دسته بندی گلخانه ها بر اساس نوع تولید: گلخانه های تولیدی سبزی و صیفی شامل محصولاتی مانند خیار ، توت فرنگی ، فلفل بادمجان و .

.

.

گلخانه های تولید گل و گیاهان زینتی که برای تولید گیاهان آپارتمانی و گلخانه ای از این نوع استفاده می شود.

دسته بندی گلخانه ها بر اساس نوع سازه: گلخانه های چوبی : این گلخانه ها از چوب یا پوشش پلاستیک درست شده است.

مزیت احداث این نوع از گلخانه ها هزینه پایین آن است اما به  دلیل محیط نامناسب برای رشد گیاه معمولاً میزان تولید در واحد سطح در مقایسه با گلخانه های مدرن کم تر است.

به همین دلیل گلخانه های چوبی قدیم به تدریج در حال تبدیل شدن به گلخانه های مدرن و صنعتی است.

گلخانه های فلزی و مدرن پوشش این گلخانه ها از فلز است هزینه واحد گلخانه های پرتابل نسبت به سیستم جوشی 20 - 15% بیشتر است ولی نصب آن آسانتر و تغییرات در سازه راحت تر است.

برای تجهیز کردن تمام انواع گلخانه ها، تجهیزات و لوازم گلخانه ای مدرن موردنیاز است تا کیفیت محصولات بالاتر رود.

امروزه با توجه به افزایش جمعیت جهان و نیز ویژگیهای بالای میوه های گلخانه ای در سبد خانوار، تولید و پرورش میوه بصورت گلخانه ای اهمیت بسزایی پیدا کرده است.

با پیشرفت تکنولوژی در تولید میوه و سبزیجات از نظر اقتصادی در گلخانه ها، این صنعت رشد بسیار بالایی داشته و با توجه به غنی بودن میوه ها از ویتامین واملاح معدنی نقش بسیار مهمی را در سلامت تغذیه انسان ایفا میکند.

مجموعه عواملی که در کمک به رشد سالم و سریع گیاهان در یک محیط کاملا صنعتی دخیل هستند را میتوان تعریف این تجهیزات دانست.

مزایا 1:پروسه محصول دهی به روش گلخانهای طولانی تر بوده و کشت محصول به بیش از یک دوره در سال میرسد.

2:نسبت به فضای آزاد در واحد سطح، محصول تولیدی به چند برابر افزایش یافته و نیز از بالاترین کیفیت بر خوردار است.

3:کاهش زمان به وسیله این تجهیزات امکان پذیر بوده و به نسبت عوامل محیطی ، محصول در زمان کمتری تولید میشود.

و به نوعی در بهترین شرایط زمانی تقاضای بازار میتوان، محصول را وارد بازار نمود.

4:بدلیل وجود این امکانات در کنترل گلخانه ها، راندمان تولید در حد بسیار بالایی قرار می گیرد.

در قسمت دسته بندی محصولات می توانید  قیمت فروش تجهیزات گلخانه ای را مشاهده نمایید.

1:سازه گلخانه ای 2:پوشش گلخانه ای 3:اجزا گخانه ای(بستر کشت) 4:تهویه(سرمایش و گرمایش) 5:نور مکمل 6:تاسیسات گلخانه ای 7:تزریق co2 مهمترین تجهیزات مورد نیاز هر گلخانه چیست ؟ از مهمترین امکانات و ادوات مورد نیاز گلخانه میتوان به سیستم گرمایشی, سرمایشی, ژنراتور ، بستر کشت ،سیستم آبیاری ،نور مکمل اشاره نمود.

قیمت تجهیزات گلخانه ای را با ورود به بخش تجهیزات گلخانه در دسته بندی محصولات مشاهده نمایید  در سایت ایران گرولایت irangrowlight.

ir فروش انواع تجهیزات گلخانه ای، اتاقک گلخانه و همچنین فروش نورهای گلخانه ای و کشاورزی صورت می گیرد.

شما می توانید با ورود به سایت ایران گرو لایت از همه امکانات فروش تجهیزات و نورهای مخصوص رشد گیاه بهره مند شوید.

شرکت پرتو رشد نوین با نام تجاری ایران گرولایت با تیمی متخصص در نصب و راه اندازی یک محیط صنعتی ایده آل آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد .

نصب این تجهیزات به همراه یک سال ضمانت بی قید و شرط از شرح وظایف ما می باشد.

شرکت ایران گرولایت: تخصص ما نور مکمل و تجهیزات پیشرفته با در نظر گرفتن نیازهای گلخانه داران در هر منطقه با هر محصول و با استفاده از مرغوبترین قطعات و پیشرفته ترین تکنولوژی دنیاست.

  تیم ما شامل افراد با تجربه در زمینه راه اندازی امکانات گلخانه ای،نورهای مخصوص رشد گیاهان، باغبانی، عمران و تولید محصولات گلخانه ای می باشد.

تعهد ما پس از فروش به پایان نمی رسد.

خدمات پس از فروش ما شامل تعویض قطعات اریجینال، تعمیرات و یا توسعه سریع و بی دغدغه است.

هدف نهائی ما ارائه لوازم گلخانه مناسب، مشاوره فنی دقیق و پیگیری پس از فروش جهت اطمینان از راندمان گلخانه و سیستم هاست.

دراین راستا، شرکت همواره بدنبال پیشرفت و کشف تکنولوژی های جدید در زمینه فعالیت گلخانه ها بوده است وخواهد بود.

چرا از ایران گرولایت بخرید ؟ کلیه محصولات ارائه شده در ایران گرو لایت اصلی بوده و به هیچ عنوان کالای کارکرده و یا غیر اصلی در این شرکت به فروش نمی رسد.

 تمامی محصولات دارای یکسال گارانتی بی قید و شرط در ایران گرو لایت بوده و توسط نمایندگان رسمی این برند در ایران گارانتی می شود.

کلیه کالاهای موجود در ایران گرو لایت با اخذ مجوز های لازم، از مبادی قانونی وارد کشور شده اند.

اطمینان از تخصصی بودن شرکت در زمینه کشاورزی همگام با تکنولوژی روز دنیا امکان مقایسه قیمت حق انتخاب نامحدود دسترسی به نظرهای کاربردی مصرف کنندگان نهایی کالا استفاده رایگان از حجم بالایی از اطلاعات و محتوای کاربردی قیمت‌‏های رقابتی و منصفانه تنوع کم‏ نظیر کالاها شفافیت کامل در عرضه محصول و قیمت‌های شفاف و واحداطمینان بیشتر به لحاظ اصالت کالا و صحت مشخصات فنی درج شده برای کالا و مطابقاصل بودن و با کیفیت بودن همه محصولات موجود در ایران گرو لایت توسط ما تضمین میگردد.

 

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map