طراحی سایت تخصصی تراریوم

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت تخصصی تراریوم در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟ توسط مدیر انجمن گل من و تو، 1 بهمن 1396 در نحوه ساخت مدیر سایت مدیر سایت سلام به دوستان خوبم در گل من و تو امیدوارم که حالتون خوب باشه امروز با یک آموزش توپ در خدمت شما هستم بله آموزش ساخت باغ شیشه ای در خانه پس با ما همراه باشید.

نگهداری از تراریوم ها کار بسیار راحت و ساده ای هست.

این باغ شیشه ای هم زیبایی رو برای خونه و محل کارتون به ارمغان میاره و هم اینکه مورد بسیار خوبی برای دادن هدیه خواهد بود.

و چه عالی تر اینکه بتونید این تراریوم رو با دست خودتون بسازید.

اگه علاقه دارید که ساختن باغ شیشه ای یا تراریوم رو یاد بگیرید با من همراه باشید تا تراریوم رو مرحله به مرحله درست کنیم.

برخلاق وجود علاقه مندان زیاد به نگهداری و پرورش از گل و گیاه، خیلی ها هیچ علاقه ای به نگهداری از گلهای طبیعی ندارن و هیچ استقبالی از این کار نمیکنن.

وقتی دلیل رو از هر کدوم از این افراد جویا میشی، اصلیترین دلیل اونها برای امتناع از نگهداری از گل و گیاه، بی حوصلگی و فراموشکاریشون در آبدهی به گیاهه.

اما من واسه این افراد هم پیشنهاد خوبی دارم.

تراریوم یا استفاده از باغ شیشه ای برای گیاهان باعث میشه هم گیاه و طبیعت رو به خونه ها و محل کارتون بیارید و هم اینکه دفعات آبدهی کمی رو متحمل بشید.

خب قبل از اینه به آموزش ساخت تراریوم بپردازیم ابتدا یک معرفی از تراریوم داشته باشیم ، کلمه تراریوم، کلمه‌ای لاتین است که از دو قسمت Terra به معنی خاک و زمین و -rium به عنوان پسوند مکان تشکیل شده است.

بر این اساس می‌توان این عبارت را به ” نمایشگاه جانداران زمینی” ترجمه کرد.

به عبارتی دیگر، یک تراریوم جلوه‌هایی از نمونه‌های زندگی گیاهی یک منطقه یا اقلیم را دربرمی‌گیرد.

این محصول اولین بار توسط یک پزشک جراح انگلیسی به نام ناتانیل وارد Nathaniel Ward در سال ۱۸۲۷به شکلی کاملاً تصادفی ساخته شد.

تراریوم محیط مرطوب و مناسبی برای انواع گیاهان فراهم و زیبایی محیط را دو چندان می‌کند.

اگر می‌خواهید گلخانه‌ای مینیاتوری داشته باشید، به جای چند گلدان کوچک با گل‌های متفاوت، از تراریوم یا باغ‌ شیشه‌ای که این روزها مد شده‌ است، استفاده کنید.

از اونجایی که تراریوم ها انواع مختلفی به لحاظ گیاهی داره، پس باید شناخت کافی از گیاه مورد استفاده برای کاشت تراریومتون داشته باشید.

چون هر گیاه به بستر کشت، شرایط نگهداری و آبدهی خاص خودش نیاز داره و از همه مهمتر خاک مورد نیازتون هست.

توجه : شما می توانید از خاک های آماده که در فروشگاه های گل و گیاه موجود هستند نیز برای این کار استفاده کنید شما به راحتی می توانید قلمه ها را از گیاهان ایجاد شده رشد دهید.

ساکولنت ها برای مبتدیان عالی هستند بعد از انتخاب گیاه، با توجه به نوع اون باید بستر و خاک مناسب رو برای این تراریوم انتخاب کنید.

بستر کشت شامل سه لایه یعنی لایه زهکش، لایه میانی، لایه فوقانی یا بالایی میشه.

لایه اول را با ریختن ماسه و ماسه های تزئینی در ظرف خود ایجاد کنید.

لایه زهکش برای گیاهان آپارتمانی و همینطور کاکتوسها بطور مشترک پوکه معدنی و یا شن شسته هست.

دلیل استفاده از پوکه برای زهکش اینه که آب زیادی و اضافه داده شده به گیاه رو توی خودش جا میده و باعث میشه خاک تراریوم باتلاقی نشه و ریشه گیاه از بین نره.

یک لایه نازک زغال چوب را در بالای لایه اول ایجاد کنید (۰٫۵ تا ۱ سانتی متر).

لایه میانی برای گیاهان آپارتمانی حدود دوسانت پرلیت هست که من پرلیت رو با خاک کوکوپیت و پیت ماس مخلوط کردم و نتیجه بهتری رو ازش گرفتم.

در عوض هم برای گیاهان آپارتمانی و هم برای کاکتوسها از لایه میانی ذغال کوبیده شده یا خاکه ی ذغال با قطر یک سانتی متر استفاده کردم.

دلیل من برای استفاده از خاکه ذغال اینه که ذغال تصفیه کننده ی بسیار خوب هوا برای تراریوم و خاک اونه.

پس برای جلوگیری از بوی نامطبوع تراریوم سعی کنید از ذغال کوبیده در لایه میانی استفاده کنید.

شروع به اضافه شدن خاک به ظرف خود کنید.

با این لایه نسبت به ابتدای ماهرانه تر باشید، زیرا گیاه شما نیاز به رشد کافی خاک دارد – بعضی از گیاهان در واقع سیستم های ریشه گسترده را رشد می دهند.

لایه فوقانی برای گیاهان آپارتمانی مخلوطی از کوکوپیت، پرلیت و ( پیت ماس به مقدار کم ) هست اما برای کاکتوس ها از خاک مخصوص کاکتوس که مخلوطی از ماسه بادی و شن شسته هست استفاده کنید.

با استفاده از چپستیک یا انگشت خود، در مناطقی که می خواهید گیاهان خود را به زمین بیاورید (از یک ابزار چرتکه مانند چپستیک برای کنترل بیشتر هنگام کاشت)، سوراخ هایی در خاک ایجاد کنید.

بعد از اینکه یک سوم از شیشه رو پر کردید، هر نقطه از خاک رو که قراره گیاه کاشته بشه گود کنید و گیاه رو بعد از خارج کردن از گلدانش و جدا کردن خاک اضافی اون توی خاک تراربوم قرار بدید و اطرافش رو با خاک پر کنید گیاهان را از گلدان خود جدا کنید و به آرامی خاک اضافی را از ریشه هایش جدا کنید.

برای بقیه گیاهان هم همین روند رو ادامه بدیدو تک تک گیاهان رو بکارید اما یادتون باشه گیاهانی رو انتخاب کنید که شرایطشون با هم مشابه باشه.

گیاهی مثل کراسولا پرپینی رو هرس کرده و بعد بکارید.

از جمله گیاهان رونده ای که هم به تراریومتون زیبایی بیشتری خواهد داد و هم اینکه رطوبت رو حفظ خواهد کرد گیاه اشک نوزاد هست.

اگر گیاهان و ظرف شما کاملا کوچک باشند، موچین ها به شما کمک می کنند که تمام عناصر را قرار دهید.

از انتهای چربی چپسکی خود استفاده کنید تا خاک را در اطراف پایه گیاهانتان بچرخانید.

استفاده از موچین برای کمک به موقعیت تمام عناصر خیلی مفید است.

بعد از انجام تمامی مراحل و کاشت گیاهان اطراف گیاهان رو با خاک پر کنید.

یک لایه نهایی سنگریزه تزئینی یا شن و ماسه را بپاشید .

برای زیبایی هرچه بیشتر از عروسک های کوچک استفاده کنید.

یک محل روشن و ساکن در داخل خانه خود پیدا کنید.

( یادتون باشه تراریوم گلدان نیست ) پس به آبدهی بسیار کمی نیاز داره.

به تراریوم کاکتوسها هر بیست روزی یکیار یک لیوان آب بدید.

اما برای حفظ رطوبت تراریوم گیاهان آپارتمانی میتونید روزانه گیاهان رو غبارپاشی کنید و اگر فراموش میکنید، هفته ای دوبار تراریوم رو آبپاشی کنید و درب تراریوم رو سلفون کشی کنید تا بتونه رطوبت رو حفظ کنه.

هر روزی که تراریوم رو قراره آبپاشی کنید یک ساعت بهش اجازه تنفس بدید.

نمونه دیگر از ترایوم هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید.

اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.

  حذف قالب بندی   تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.

  نمایش به صورت لینک ×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.

  پاک کردن محتوای ویرایشگر ×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید.

یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

کسی تا کنون امتیازی در این هفته دریافت نکرده است.

تمامی حقوق انجمن برای وب سایت گل من و تو قدرت گرفته از IPS

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map