طراحی سایت تخم پرندگان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت تخم پرندگان شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هدیه رایگان کسب و کارهای دیجیتال در خیلی از موارد با موضوع پیچیده و در واقع پارادوکس مرغ و تخم مرغ طرف هستند.

بنابراین استارتاپ وکسب و کاری موفق است که بتونه این پاردوکس رو حل کنه.

برای اینکه پارادوکس رو تعریف کرده باشم باید بگم هر جمله ای که خودش، خودش رو نقض کنه بهش پارادوکس میگن.

ماجرای مرغ و تخم مرغ هم همینه یه ماجرای فلسفی که نمیشه تعیین کرد که اول و دوم بودن کجاست.

اما در حوزه های مختلف این پارادوکس رو به شیوه های مختلف حل میکنند.

ولی تو حوزه های دیجیتال من سال هاست کسب و کارهایی که راه میندازم و یا استراتژی هایی که تعیین میکنم , میگم پاسخ به این پارادوکس  مرغ و تخم مرغ؛ جوجه اس .

در این مقاله یک نمونه استراتژی ورود به کسب و کار اینترنتی که بر اساس ریفرال مارکتینگ و استراتژی مرغ و تخم مرغ طراحی شده است را بررسی میکینم.

ما میایم تو کسب و کارهای دیجیتال جوجه رو درست میکنیم , بعد جوجه رو بزرگ میکنیم و به مرغ تبدیلش میکنیم و بعد مرغ تخم میزاره و تخم جوجه میشه به این صورت چرخه کامل میشه.

حالا برای درک بهتر این پارادکس بهتره یه مثال عینی باهم داشته باشیم: یکی از دوستان به اسم امیر اومده بود پیش من و میگفت یه ایده دارم که میخوام عملیش کنم.

البته من ایده ایشون رو نمیتونم بگم ولی یه چیزی شبیه بهش رو میگم براتون.

امیر میخواد یه فروشگاه ساز اینترنتی و اپلیکیشن و غیره بزنه که توش آرایشگاه های زنونه معرفی بشن و مردم بیان آرایشگاهارو ببینن.

ایده اصلی اینه که: " من از آرایشگاهها سالی 100تومن پول بگیرم که اینجا باشن.

" اگر امیر بخواد یه اپلیکیشن بزنه که آرایشگاه ها خودشون رو معرفی کنن این میشه همون اپلیکیشن ایستگاه و دیوار که اونها موفق تر هم هستند, پس باید این ایده چکش کاری بشه و بعد جوجش در بیاد .

حالا فرض میکنیم امیر بره یه تیم خوب بگیره و یه اپلیکیشن و یه سایت قوی بسازه وشروع کنه کارشو .

حالا که کارشو شروع کرده چجوری میخواد اون همه تبلیغ کنه که آرایشگاه ها بیان ثبت نام کنن حتی در حالت رایگان (فریمیوم) ؟  حالا برای اینکه حالت فریمیوم رو کامل توضیح داده باشم باید بگم که فری‌میوم یا رایگان‌پایه، یک روش کسب و کاره که معمولا یک کالا مثل نرم افزار ,رسانه , بازی یا خدمات وب به صورت رایگان ارائه میشه ولی برای دسترسی به امکانات جانبی مانند امکانات ویژه , خدمات ویژه , خدمات بیشتر یا نمایش بهتر نرم افزار، از کاربر درخواست پرداخت میکنه .

حالا به نظر من یه راه حل بهتر مدل مرغ و تخم مرغ است.

میگه امیر بعد از اینکه سایت و اپلیکیشن رو زدی بیا خودت چند نفر خانم رو استخدام کن و این خانم های دانشجو رو بفرست تو هر آرایشگاه و یه خدمات ارزون مثل ترمیم ناخن رو با 10 هزار تومن انجام بدن و در این حین اطلاعات مهم رو بگیر از آرایشگاه ها.

به عنوان مثال  مدیر کیه؟قیمت ها چنده؟ اگر مخالف قوانین نبود چند تا عکس هم بگیرن و اکثرا بروشور و کارت هم دارن و اینجوری تمام اطلاعات لازم رو به صورت قانونی به دست میاری .

پس به جای اینکه اول پول به مارکتینگ بدی و هزینه تبلیغات بکنید و تراکت پخش کنید و هزینه پیک بدین و .

.

.

خیلی راحت جوجه درست میشه.

پس جوجه اینجا میشه 300 یا 400 تا آرایشگاه با اطلاعات عالی تو سایتت .

یه بخش مهم دیگه اینه که باید زیر این پست ها کامنت بزاری و نظر بدی .

این کامنت ها هم باید موافق و هم باید مخالف باشه که مردم ببینن و نظر خودشونو بر اساس اون کا منت ها بدن .

  تا اینجا کار جوجه کامل نیست حالا فقط یک کار میمونه که اون خانمها که بازدید کننده ها باشن رو بیاری به سایتت.

تنها  راه برای عملی کردن این کار، تتولید محتوا یا همون کانتنت مارکتینگه.

از الان میتونی یه سری اطلاعات خوب و مفید در مورد آرایشگری و آرایشگاه ها که مانیکور چیه؟ پدیکور چیه؟ بهترین مارک رنگ چیه؟ و با چند تا آرایشگاه معروف مصاحبه کنی و بزاری داخل سایت  .

حالا نوبت این رسیده که  برای مشاهده مطالب داخل سایت، از تبلیغات کلیکی استفاده کنید.

مطالب داخل سایت، محتوای خاصی داری که هیچ جا نیست و قطعا خوششون میاد و بعد از این به مرور بازاریابی دهان به دهان توسط مردم برات شروع میشه.

در این حین تو محتوا رو به مرور زیاد تر میکنی و اینجاس که جوجه شکل میگیره .

اینجا دیگه یواش یواش تلفن ها شروع میشه و آرایشگاه ها میخوان تو سایت شما عضو باشن پس شما باز هم به صورت رایگان ثبت نامتون رو شروع میکنین و به هیچ وجه در این مرحله نباید درخواست پول بشه و باید هنوز به صورت رایگان ثبت نام کنین .

زمانی میرسه که سرتون شلوغ میشه و اون آرایشگاه اولی ها میبینن مثلا عکس ازشون تو سایت نیست , تماس میگیرن که آرایشگاه ما عکس نداره اینجاس که میتونین هزینه بگیرین و بگین این جزو خدمات پریمیوم ماست .

ازینجا به بعد میتونین تست بازار بگیرین.

مثلا به 10نفر بگین دویست هزار تومن به 10 نفر بگین صد هزار تومن بعد از دو روز سه روز تماس متوجه میشن که قیمت بهینه مثلا 175 هزار تومنه که ازین به بعد به تمام مشتری ها قیمت خدمات رو 175 هزار تومن میگین .

مشتری های اولی که به صورت رایگان داخل سایت اطلاعات دارن هم باید ازین به بعد همون هزینه 175 هزار تومن رو بپردازن.

شما میتونید برای مدیران آرایشگاه ها username  و password ایجاد کنید و در اختیار خودشون قرار بدین.

در این صورت اونها به راحتی میتونند عکس و اطلاعات حوزه کاری و یا حتی شخصی و آپلود کنند ولی حواستون باشه جوجتون هنوز مرغ نشده.

 بعضی ها تمام توقعشون همون سالی 175 هزار تومن سالیانس که میخوان بگیرن ولی اینجا تازه نقطه شروع برای شماست .

اصل برد شما، مرحله ای که حوزه (سی) رو فعال کنین و از سی پول بگیرید.

سی یعنی یعنی پول تو حساب شما بخوابه بعد پول رو به بقیه بدید.

حالا اینجاس که میتونین جوجتون رو به مرغ تبدیل کنین .

اینجوری که خود آرایشگاه ها بیان بگن خدمات مختلف ما هزینش چقدر میشه.

بعد مشتری ها بیان از تو نرم افزار شما اون خدمات رو که میخوان رو انتخاب و پرداخت کنند و پول بره تو حساب شما و شما سر ماه با آرایشگاه تصفیه کنید.

یا اینکه  خود مشتری که رفت اونجا مدیر آرایشگاه از مشتری بخواد که بره داخل اپلیکیشن و تایید کنه که اومده و از خدمات ما استفاده کرده که ما هم بتونیم پولمون رو بگیریم .

حالا اگه یک عده نرفتن و پول موند تو حساب شما,  شما بردی و اگر یه عده هم رفتن و تیک رو زدن تو اپلیکیشن شما پول رو سر ماه به آرایشگاه میدی .

اینجوری هم آرایشگاه راضیه بدون دردسر و بدون چونه زدن با قیمت مشخص , سر تایم کارش رو انجام میده و هم مشتری راضیه چون همه چی مشخصه و سر تایم مشخص میره و کارش رو انجام میده .

یکی از مهمترین قسمت های سود شما تو این مدل کسب و کار ها قسمتیه که مشتری پول رو پرداخت میکنه اما نمیره و اون پول تو حساب شما میمونه و این پول کاملا قانونیه و کلی هم کیف میده.

حالا فرض میکنیم که همه برن و از خدمات استفاده کنن شما رسوخ پول که دارید.

یعنی تا آخر ماه پول تو حساب شما میمونه و بعد به آرایشگاه ها پرداخت میکنین .

پس همیشه یه مانده میانگین ته حساب شما میمونه و حتی شما میتونین این پول رو بیرون بکشین.

اینجا دیگه جوجه شما مرغ شده و میتونه تخم بزاره  و تخم مرغ ما تو این کسب کار این میتونه باشه که بعد از اینکه فروشنده های لوازم آرایشی میبینن سایت شما روزی 20 هزار نفر بازدیدکننده خانم داره، خودشون به شما پیشنهاد میدن که بیان مثلا رنگ مو ما رو بفروش و شما میتونین یه فروشگاه لوازم آرایشی بزنین از اینجا به بعد شما هرچی بفروشین میگیره و شما به سود میرسین.

پس تخم های مرغ شما میتونه فروش لوازم آرایشی یا حتی شال روسری  باشه .

اینم دقت داشته باشین ممکنه از هر 10تا تخمی که میزاره دوتاش خراب در بیاد اما اشکالی نداره مرغ شما باز هم تخم میکنه .

از سال 82 فکر میکنم اولین نفر خودم بودم که این استراتژی رو تعیین کردم و دارم آموزش میدم .

این مثالی که براتون زدم برای پرورش ایده شما بود ولی استراتژی ها رو هم در حدی نشون میداد .

اما یک نکته مهم اینه که آیا همه چی به این خوبی پیش میره ؟ نه شما به تیم نیاز دارید و برای داشتن یک تیم باید هزینه کنید، باید استراتژی داشته  باشید.

این استراتژی از انتخاب کارمندان هست تا میزان قیمت ها و خدمات پس از فروش و.

.

.

پس بدون مبررسی و مشاوره اقدام نکنید.

  فکر میکنم اطلاعات خوبی بهتون دادم .

خیلی از مشاور ها همین صحبت هایی که من کردم رو در زمان های به مدت دوماه به شما میگن و چندین میلیون هزینه ازتون میگیرن.

یادتون نره برای کارتون باید تاکتیک ها و تکنیک هایی رو یاد داشته باشین و استراتژی درستی برای کارتون در نظر بگیرین که سرمایتون و کسب و کار اینترنتیتون از بین نره .

بازگشت به فهرست استراتژی ورود به کسب و کارهای دیجیتال با عادل طالبی مقاله قبلی: استراتژی ورود به بازار دیجیتال مقاله بعدی: استراتژی ورود به بازار سایت های خبری منبع: عادل طالبی ( سایت ) کانال تلگرام کار و کسب از ابتدای سال 1383 شرکت فعالیت تخصصی خود را در زمینه طراحی و پیاده سازی سیستم ها تحت وب و بهینه سازی سایت های اینترنتی تحت الگوریتم های سئو و دیگر تکنولوژی های روز ادامه داد و در مدتی اندک به لطف امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف توانست به موفقیت های بسیاری در این زمینه دست یابد و اینک آماده ارائه هر گونه خدمات تحت وب به شرکت ها ، ادارات ، واحد های صنعتی ، موسسات آموزشی و دانشگاهی و دیگر مراکز علمی و خصوصی می باشد مشهد - سناباد 54 - پلاک 64 - واحد 1 - نسل داده پردازی ایلیا تلفن تماس: 38458531-051 ایمیل: info@iliasystem.

co

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map