طراحی سایت تسمه انتقال نیرو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت تسمه انتقال نیرو در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

46 41 188 921 98+ دفتر مركزي: 0912-8238263 – 0912-8238263 فكس : 0912-8238263 ، فروشگاه: 0912-8238263 - 0912-8238263 العربیه :: English :: русский تسمه انتقال نیرو با لایه پلی آمید یا نخ پلی استر و روکش لاستیکی (rubber) که در سرعت بالا و قدرت زیاد از کمترین میزان کشش برخوردار میباشد و در صنایع نساجی ، چاپ و بسته بندی ، کاغذسازی ، چوب و نئوپان و .

.

.

مصرف دارد.

تسمه های انتقال نیرو به سه گروه عمده اعم از : معمولا در صنایع نساجی از تسمه های انتقال نیرو با سه گروهی که در بالا اشاره کردیم استفاده میشود.

در دیگر صنایع همچون کاشی سازی ، چاپ و بسته بندی ، قالب سازی به ویژه قالب سازی کفش ، سنگ و گرانیت ، نفت و پتروشیمی و حتی در دستگاه های بالانس چرخ اتومبیل ، نساجی ، ریسندگی و بافندگی و .

.

.

نیز مورد استفاده واقع میشود.

یک نوع تسمه انتقال نیرو نیز با شکل و انعطاف منحصر به فرد دیگری موجود است که به آن تسمه کشی می گویند و همان گونه که از نامش پیداست در حد خاصی کش می آید.

به استحضار می رسانیم این بازرگانی در امر واردات انواع تسمه انتقال نیرو شامل تسمه های انتقال نیرو چرمی و تسمه های انتقال نیرو یا تسمه تخت با لایه پلی آمید و همینطور تسمه های انتقال نیرو با نخ پلی استر اقدام می نماید و تمامی این تسمه های انتقال نیرو از شرکتهای معتبر خارجی اعم از : زیگلینگ آلمان ، نیتا ژاپن ، هابازیت و راپلون سوئیس ، چارزواکر انگلیس میباشد.

در صورت نیاز هر کارخانه یا شرکت محترم باید اعلام نماییم تسمه های انتقال نیرو از شرکتهای هندی و چینی نیز قابل ارائه در این بازرگانی میباشد.

تسمه انتقال نیرو جهت انتقال قدرت و بالا بردن مواد (حین جابجایی) مورد استفاده قرار میگیرد و به طور گسترده در انتقال قدرت موتورها ، ماشینهای دمنده ، آسانسورها ، پمپ های آب ، ماشین های خرمن کوب و صنایع نساجی ، کابل سازی و چاپخانه ها و .

.

.

استفاده میشوند.

از ویژگی های بارز تسمه انتقال نیرو این است که از طریق کشش زیاد پارچه برزنتی ، بعنوان چارچوب مواد در ترکیب با پلاستیک با کیفیت عالی ، خالص میشود.

ویژگی های دیگر آن : قدرت زیاد ، قدرت انتقال بالا ، عملکرد بالای آن در انحناها و پیچ ها ، عدم لغزش ، حرکت مقطعی ، اتصال آسان ، کشش کم و دوام بالا می باشد.

تسمه های انتقال نیرو کاربردهای فراوانی دارد، از جمله در صنعت پست که برای مرتب سازی نامه ها از این تسمه استفاده میکنند.

تسمه های انتقال نیرو باعث میشود انرژی کمتری مصرف شود و بازده بیشتری داشته باشد.

در این نوع تسمه ، کشش لازم درون خود تسمه به صورت ثابت وجود دارد ، بنابراین حین استفاده از تسمه انتقال نیرو نیازی به وارد کردن کشش به آن ندارید ، زیرا کشش اولیه هر نوع تسمه انتقال نیرو در زمان اولیه آن محاسبه شده است.

تسمه تخت انتقال قدرت (لب بریده یا صاف):از طریق چندین لایه برزنت قالب بندی شده است ، لبه های تسمه مسطح بوده و شکل کات (بریده شده) به خود گرفته است و با چسب لاستیکی پوشش داده شده است.

تسمه برزنتی انتقال قدرت:از یک یا چند لایه برزنتی که رویه ی آن را تشکیل میدهند ، ساخته شده و شکل کناره های تسمه قوسی - شکل میباشد.

فـرآينـد ساخت و مـواد تشكيل دهنده تسـمه نقاله بـسته به كاربردهاي مخـتلف و متنـوع آن متـفـاوت مي باشـد.

تسـمه نقـاله مي تـواند حجـم قابــل توجهـي از مــواد را در صـنايع مختلــف و در مـسـيرهاي متــنوع جابـجـا كنـد، اين صنــايع عـبارتنـداز: كشـاورزي،‌ معــادن، سـاخـت و سـاز،‌ توليدات مواد غذايي، جنگلداري و نيز همه ي كارخانه هايي كه در زمينه توليد فعاليت مي كنند از اين تسمه درفرآيند توليد خود استفاده مي كنند.

با توجه به كاربردهاي مختلف اين تسمه نقاله، بازرگاني پيـشرو صنعـت طبـق نياز مـشتريان عزيز، تسمه دلخواه شما را طراحي،‌ تهيه و ارسال مينمايد.

مزاياي اين نوع تسمه نقاله عبارت است از : - كـاهـش هزينـه هـاي عملـياتي كـه با دســت انـجام مـي شود.

- بارگيري و تخليه باربه صورت ايمن و سريع و راحت صـورت ميگـيرد.

- محصولات بدون هيچ آسيبي و درمسافتي طولاني جابه جا شوند.

نوار نقـاله با روکش لاستیک و لایه های منـجید در ضـخامت های مخـتلف و با تعداد منـجید برحسب ضخامت و قـدرت نقاله در صـنایع معـادن از جمـله : شن و ماسه، سـیـمان، گـچ، آجر، کاشی سـازی و .

.

.

مصـرف مـی گردد.

تـسمه نقـاله لاستیکی ساده بیشتر در ضـخامت 3, 5, 6, 8, 10 موجـود است که در صنايع و معادن كاربرد دارد كه از جـمله به کارخانه های گچ، سیمان، آجر پزی، شن و ماسه، آرد و .

.

.

مـی توان اشــاره نمود.

نوار نقاله 3 میل 1 لـا منجـید ، تسمه نـوار نقاله 5 و 6 میـلیمتر 2 لـایه منجـید و تسـمه نقاله  8 و 10 میلـیمتر 3 لایه منجـید دارا می باشـد.

البـته نـوار نـقاله های دیـگری با ضـخامت بـالاتر و بـیـشتر به نـام کاتـر پیــلاری شنـاخته می شـود.

لاسـتیـک روکـــش بـالای تـسـمه نـوار نقـاله: قـسـمتی اسـت کـه مـواد بر روی آن قـرار مـیـگیرد، بـه شـکل های صــاف، متخـلخل (گریپ) V شکل می باشـد.

ضـخامت روکـش لاسـتیک پاییــن تسمه نقـاله از روکـش لایه رویه کمتـر اسـت.

جنــس و ضـخامت این لایه از نـوار نقـاله بایـد مـتناسب با نـوع حـمل مـواد و شـرایط  کارکرد تـسـمه باشــد.

در تولید تسـمه نقـاله مـهـم ترین اصل مرغوبیت مرحله نهایی تولیـد آن می باشد.

نوار نـقاله لاستیکی ضد سایش : روکــش رویـه این نـوع تسـمه نقاله  از جنــس لاستیک مـقاوم در برابر سـایش طـراحی شـده اسـت اسـتفـاده از این نـوار نـقاله ها برای حـمـل بـارهـایی که سایش و مـواد حل شونده استقـامت بالایی دارند، اسـتفاده می شـود و نيـز دربـرابر ضـربات احـتمالی اجـسـام حمـل کننــده مقـاومت دارد.

یک نــوع تـسمه نقــاله در صنـایع غذایی و آرد مورد اسـتـفاده قرار می گیـرد که از ضـخامت کمتـری ولی قدرت بیـشتری برخـوردار است که به آن نوار نقاله بـالابر گفتـه می شود که معمولا با ضخامت 6 یا 7 میل می باشد ولی میـزان EP  آن EP 800 یا EP1000 می باشد.

از این نوع تسمه نقـاله بـالابر با بـسـتن قاشقک جهت آسانـسوری جابجایی مـواد غـذایی از قبـیل: آرد، دانه های روغـنی و غیـره استفاده دارد.

نکـته : محل ایده آل نگهـداری تـسمه نـقاله، دمای کـم، نور کـم و محـیط بـدون رطـوبت اســت.

تسـمه نقاله هاي پي وي سي مقاومت خيلي بالايي در برابر اسيد و مواد شيميايي دارند.

يك تسـمه نقاله كه با نخ منجيد خيلي محكم به هم بافته شده است و داراي 100 درصد پلي استر مي باشد ، از لايه لايه شدن تسمه نقاله جـلوگيري مي كند.

نوار نقاله اي كه داراي نخ منجيد خيلي محكـم مي باشد، طرح نخ منجيد آن دال بر مقاومت بالاي آن در مقايسه با ديگر تسمه هاي باريـكتر پي وي سي مي باشد.

نوار نـقاله هاي پي وي سي در استـحكام، رنـگ، اجزا و طرح هاي رويه متنوعي موجود هستند كه مي توانند نيازهاي متفاوت مشتريان عزيز را برآورده سازند.

ایران / تهرانخيابان سعدي جنوبي ، بعد از بانك كار آفرين ، كوچه خوانساري ، كوچه اول ، پلاك 5 ، واحد 3 تلفن : 0912-8238263 – 0912-8238263 فکس : 0912-8238263 فروشگاه :تهران - خیابان سعدی جنوبی - بین اکباتان و امیر کبیر - کوچه دکتر نفیسی - پاساژ جوانشیر - طبقه دوم - پلاک 2 تلفن : 0912-8238263 - 0912-8238263 کلیه حقوق وب سایت محفوظ و متعلق به مالک وب سایت است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map