طراحی سایت تولید و تعمیر انواع پمپ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت تولید و تعمیر انواع پمپ کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

( ۰۲۱۶۶۷۹۱۷۷۵ ) ما برای شما حرفه ای ترین خدمات در زمینه تعمیرات تخصصی انواع پمپ وکیوم آبی ، پمپ وکیوم روغنی ، پمپ وکیوم خشک ، پمپ وکیوم دیافراگمی و حتی پمپ های وکیومی که از نظر شما غیر قابل تعمیر است را فراهم کرده ایم.

این مجموعه شرکت با بیش از سه دهه تجربه در زمینه طراحی، ساخت و تعمیر ماشین آلات صنعتی یکی از مبتکرین این صنعت می باشد.

این مجموعه صنعتی در جهت رفع نیاز روز صنعت ایران قدم در راه تولید و تعمیر انواع پمپ وکیوم (مکش – خلاء) و بلوئر (دمش – فشار) گذاشته است و با بهره گیری از فن آوری روز دنیا و تجهیزات پیشرفته صنعتی بر بسیاری از موانع ساخت، تعمیر و پشتیبانی صنعت بلوئر و وکیوم فائق آمده است.

شرکت ما با بازارهای جهانی، ارتباط با دانشگاههای داخلی و خارجی و موسسات عالی توانایی تامین قطعات، خرید و فروش، طراحی، ساخت، تعمیر و باز سازی پمپهای وکیوم و بلوئر در تمامی رنجهای کاری را دارد و برای رضایتمندی کامل مشتریان این صنعت، تعمیرات و فروش پمپهای وکیوم و بلوئر همراه با گارانتی می باشد.

تعمیرات اساسی و بازسازی کامل پمپها شامل ساخت و اصلاح روتور، سیلندر، سرسیلندر، تیغه و … و تهیه و تامین قطعات مستهلک مانند اورینگ، برینگ، کاسه نمد، مکانیکال سیل، انواع روغن و ….

و تغیرات ساختاری از جمله تغیرات دبی، دور پمپ، ظرفیت و .

.

بر اساس استانداردهای کارخانه سازنده انجام می شود.

تعمیرات پمپهای وکیوم و بلوئر مارکهای مشهور جهان را از جمله Edwards , Oerlikon , Pfeiffer , Adixen , Aerzen , Varian , Robuschi , Becker , Alcatel , Nash , Simens , Sterling , Sihi , Dekker , Welch , Dresser و … با گارانتی و خدمات انجام می پذیرد.

سایت مرجع پمپ های وکیوم سایت تخصصی پمپ های وکیوم و بلوئر سایت پمپ آنلاین سایت شرکت ابزار هوا پیشگان آسیا سایت شرکت پارس بلوئر سایت شرکت صنایع فولیکو تالار گفتگوی فنی مهندسی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map