طراحی سایت جامدادی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت جامدادی در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در آستانه شروع سال جدید با آموزش ساخت جامدادی های ساده ، پارچه ای ، فانتزی و استوانه ای در خدرمت شما هستیم ، با خواندن مطالب و دیدن فیلم های آموزشی حتما وسوسه میشوید امسال به جای خرید جامدادی خودتان دست به کار شوید و برای خود یا کودکانتان جامدادی بسازید.

عکس پایین همان ۵ جامدادی از جنس نمد و پارچه است که قرار است در کنار هم ساختن آنها را یاد بگیریم .

ساده ترین نوع جامدادی که از آن میتوان به عنوان کیف پول یا کیف لوازم آریش هم استفاده کرد مدل عکس پایینی ساخت این مدل جامدادی هم خیلی است هم خیلی به درد بخور چون از پارچه یا نمد هم تهیه میشود نسبت به خیلی از جامدادی ها عمر بیشتری هم خواهد داشت .

در فیلم آموزشی زیر به راحتی طرز درست کردن این مدل جامدادی نمدی یا پارچه ای را خواهید دید.

اگر سوالی داشتید در قسمت نظرات مطرح بفرمایید .

قدیم تر ها شاید جامدادی های فانتزی یا دفتر  و دفترچه های فانتزی را بیشتر برای بچه های کوچک دبستانی و پیش دبستانی میخریدند که ذوق و شوق بیشتری برای تحصیل پیدا کند اما الان حتی در کیف و کوله دانشجو ها هم میتوانید مدل جامدادی و مداد و خود کار و پاک ن با عکس باب اسفنجی و مینیون و شخصیت های کارتونی محبوب پیدا کنید .

خیلی هم عالی : ) برای درست کردن جامدادی نمدی مینیونی به شکل بالا که برعکس آنچه به نظر میرسد خیلی خیلی هم ساده است میتوانید فیلم آموزشی زیر را به دقت تماشا کنید و اگر سوالی داشتید در قسمت نظرات بفرمایید در حد امکان پاسخگو خواهم بود.

لذت درست کردن یک وسیله به درد بخور با وسایل دور ریختنی چند برابر درست کردن آن از وسایل نو و خریداری شده یا کلا آماده آن وسیله است اینطوری شما با سلیقه و ذوق و استعداد به یک شی به مصرف یک هویت و کارایی جدید داده اید .

باید حتما امتحان کنید تا متوجه منظور من شوید .

در این آموزش قرار است با یکی از معمول ترین درو ریختنی های هر خانه یعنی استوانه کارتونی وسط دستمال توالت یک جامدادی استوانه ای به درد بخور بسازید .

این جامدادی های استوانه ای هم جای کمی میگیرند هم کلی مداد و مداد رنگی و خودکار و پاک کن را در خود جای میدهند و خلاصه کارایی بالایی دارند.

برای دیدن فیلم آموزشی زیر که در واقع آموزش جامدادی استوانه شکل بالاست روی آن کلیک کنید و مراحل درست کردن را چند بار با دقت ببینید و دست به کار شوید ، فراموش نکنید مهم تر از هر چیز در ساخت یک وسیله دقت و تمیزی شما در هنگام کار است .

ضمنا این نوع جامدادی لوله ای یا استوانه را میتوانید با انواع قوطی یا بطری پلاستیکی با کمی تغییر بسازید .

اینستاگرام از آن شبکه های اجتماعی بود که خیلی نرم نرم آمد و بخشی از تاریخ و هویت ما جوان ها شد ، اینتساگرام از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که بیس آن روی به اشتراک گذاشتن تصاویر و در کنار آن متن و … است این مدل جامدادی اینستاگرامی ( که نماد آن دوربین عکاسی است ) انقدر ساده و بامزه ساخته میشود که بعید است کسی هوس نکند یکی از این جامدادی های رنگی رنگی بامزه را برای خودش درست کند.

اگر چه فیلم آموزشی در این مورد هم کاملا گویا است اما اگر سوالی داشتید بفرمایید شاید کمکی از دست من ساخته باشد.

و اما آموزش آخر ما ساختن این جامدادی پشمالوی سیبیلو با پارچه پشمی که میتواند به یک تجربه لذت بخش از ساخت وسیله ها با نمک برای خودتان تبدل شود طبیعتا برای ساخت این مدل جامدادی به جای نمد یا پارچه های ساده به پارچه های پشمالو عروسک سازی یا همان پارچه های پولیش یا پرز بلند و مقداری نمد برای چشم ها و سیبیل این آقای خفن احتیاج دارید .

این هم فیلم آموزش آخر که مربوط به ساخت عکس بالا میشود از این مدل جامدادی هم میتوانید به عنوان کیف لوازم آرایش یا کیف جمع آوری خرت و پرت های ریز مثل گیره روسری و گیره سر و … استفاده کنید .

امیدوارم مطالب آموزشی بالا برای شما مفید بوده باشد.

فیلم های آموزشی از سایت خوب آپارات به اشتراک گذاشته شده است .

جهت رعایت کپی رایت 🙂 مطالب مرتبط عکس جامدادی نمدی و ۴۰ مدل جامدادی زیبا و متنوع چگونه جامدادی درست کنیم؟+ایده و آموزش تصویر مدل جامدادی زیپی و اهنربایی و کشویی پسرانه و دخترانه لوازم تحریر دخترانه+ ۵۰ مدل کیف و لوازم تحریر دخترانه با قیمت لیست لوازم تحریر برای دبستان و پیش دبستانی لوازم التحریر لیست لوازم التحریر دبیرستان | لیست خرید وسایل دانش آموزان لوازم تحریر شیک | ۳۰ مدل های لوازم تحریر زیبا برای نوجوانان دیدگاه تصویر امنیتی * بهینه سازی : دلبرانه اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم کلیه حقوق برای این سایت محفوظ است و کپی برداری فقط باذکر منبع با لینک مربوطه بلامانع است Copyright delbaraneh.

com © 2019- Allrights Reserved.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map