طراحی سایت جدا کننده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت جدا کننده شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نوشتن مطالب طولانی در سایت‌تان خوانایی پست‌ها را بشدت کاهش ‌می‌دهد و خواندن را برای کاربران‌تان بسیار سخت می‌کند.

اضافه کردن خط جدا کننده افقی در وردپرس روشی کارآمد و موثر در قسمت‌بندی نوشته‌های طولانی شماست.

با قراردادن خط جداکننده در وردپرس و تقسیم کردن بخش‌های طولانی یک متن به بخش‌های کوتاه‌تر، پست‌های شما ساماندهی و انسجام بهتری پیدا خواهند کرد و خواننده از خواندن مقاله‌های سایتتان لذت خواهد برد.

در این آموزش، ما به شما یاد خواهیم داد که چگونه خط جدا کننده افقی در سایت وردپرسی‌تان اضافه کرده و ظاهر نوشته‌های خود را زیباتر کنید.

آنچه در این مقاله به اختصار خواهید خواند : مطابق شکل برای قراردادن خط جداکننده در وردپرس با استفاده از ویرایشگر بلاک، روی نماد (+) که بین دو پاراگرف مدنظرتان قرار دارد، کلیک کنید.

سپس برای اضافه کردن المان “جداکننده” می‌توانید آن را جستجو و یا از قسمت “عناطر طرح” آن را انتخاب کنید.

همانطور که در شکل زیر مشاهده می‌کنید با اضافه کردن خط جدا کننده افقی در وردپرس رنگ آن به طور پیش فرض خاکستری است.

برای تغییر ظاهر و سبک، بر روی آن کلیک کرده تا در سمت چپ صفحه منو تنظیمات آن ظاهر شود.

در تنظیماتی که در سمت چپ صفحه مشاهده می‌کنید، سه گزینه برای تغییر ظاهر خط جدا کننده افقی وجود دارد: در شیوه نامه شما می‌توانید برای خط جدا‌کننده افقی خود سبکی را تعریف کنید.

درابتدا در حالت پیشفرض قرار دارد.

شما بر حسب نیاز و سلیقه خود می‌توانید یکی از این سه سبک را استفاده کنید.

توجه: در برخی از قالب‌های وردپرسی تفاوتی بین سبک پیش فرض و خط عریض وجود ندارد اما سبک نقطه چین، سه نقطه را در مرکز صفحه قرار می‌دهد.

بعد از شیوه نامه تنظیمات مربوط به رنگ وجود دارد.

به طور پیش‌فرض چند رنگ پیشنهاد شده است که می‌توانید از میان آنها انتخاب کنید.

اگر رنگی که می‌خواهید در میان آنها نبود نگران نباشید شما می‌توانید با کلیک بر روی گزینه رنگ سفارشی رنگ دلخواه خود را به صورت کد هگز وارد کنید و یا از میان طیف‌های رنگی مختلف، رنگ خود را انتخاب کنید.

با زدن گزینه پاکسازی نیز تمام تنظیمات به حالت اولیه باز می‌گردد.

در قسمت آخر یعنی قسمت پیشرفته نیز شما امکان این را دارید که کد های CSS را بارگذاری کنید.

حال در شکل زیر مثالی از قراردادن خط جداکننده در وردپرس را مشاهده می‌کنید که از سبک خط عریض و رنگ آبی استفاده شده است.

اگر هنوز هم از ویرایشگر کلاسیک وردپرس استفاده می‌کنید اصلا جایی نگرانی نیست.

در این بخش نحوه قراردادن خط جداکننده در وردپرس را در این ویرایشگر به شما آموزش خواهیم داد.

به سراغ نوشته ای که در آن می‌خواهید خط جداکننده افقی را قرار دهید بروید.

اگر تنها یک ردیف دکمه در نوار ابزار بالای ویرایشگر وردپرس خود مشاهده می‌کنید، بر روی دکمه “تغییر نوار ابزار” کلیک کنید تا یک ردیف جدید از دکمه‌ها ایجاد شود که در آن دکمه خط افقی وردپرس وجود دارد.

حال بین فضایی که می‌خواهید خط افقی در آن قرار بگیرد فاصله ایجاد کنید و بعد روی دکمه خط افقی کلیک کنید.

مطابق شکل خط افقی به رنگ خاکستری و با سبک “خط عریض” اضافه خواهد شد.

اضافه کردن خط جداکننده افقی به کمک کدهای HTML نیز به آسانی امکان پذیر است.

برای این کار کافیست به هر قسمت از محتوای خود را که می‌خواهید خط جداکننده قرار بگیرد تگ “<hr/>” را در قسمت “متن” ویرایشگرتان اضافه کنید.

مطابق شکل زیر در ویرایشگر بلوک علاوه بر قراردادن خط جداکننده در وردپرس، عناطر: وجود دارند که می‌توانند برای خوانایی بیشتر و جدا کردن متن‌های طولانی مورد استفاده قرار گیرند.

اگر میخواهید مقدار فاصله دلخواه و قابل تنظیم بین نوشته هایتان ایجاد کنید، عنصر فاصله بهترین گزینه است.

مطابق شکل زیر برای این کار کافیست بر روی خط آبی رنگ زیر عنصر “فاصله” کلیک کرده و نگه دارید و با بالا و پایین کردن موس مقدار فاصله مدنظرتان را تعیین کنید.

همانطور که در شکل زیر مشاهده می‌کنید اگر در نوشته تان قسمتی وجود دارد که می‌تواند به عنوان توضیحات بیشتر و تکمیلی بیاید و جز شالوده اصلی متن‌تان نیست کافی است آنها را بعد از عنصر “بیشتر” بیاورید.

اگر بخواهید نوشته‌های خود را در چند صفحه به کاربرانتان نمایش دهید عنصر برش صفحه مناسب‌ترین گزینه است.

با برش صفحه کاربر بعد از آنکه به انتهای مطلب در صفحه اول برسد می‌تواند با کلیک روی صفحه دوم و صفحات بعدی ادامه مطلب را بخواند.

نوشته های طولانی بدون قراردادن خط جداکننده در وردپرس خواندن را برای کاربرانتان بسیار سخت می‌کند و آنها دچار سردرگمی می‌شوند که انتهای هر بخش از مطالبتان کجاست! ایجاد فضای خالی و جدا کردن مطالب مستقل می‌تواند به انسجام ذهنی مخاطبانتان هنگام مطالعه کمک کرده و خواندن را برای آنها لذت بخش‌تر کند.

حتما تمامی مطالبی که در این مقاله به شما آموزش داده شد را گام به گام انجام دهید تا بتوانید نوشته‌های جذاب تری را خلق کنید.

در اخر اگر سوالی را بابت هر قسمت از این مقاله داشتید در بخش دیدگاه ها مطرح کنید تا به آنها پاسخ دهیم.

منبع: wpbeginner تلگرام: t.

me/hamyarco تلگرام: t.

me/hamyarco اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید: تعداد علاقه‌مندانی که تاکنون عضو خبرنامه ما شده‌اند: 368,336 نفر ببخشید، برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید .

فهرست مطالب ویرایش دیدگاه همیشه آرزو داشتم یک منبع آموزشی فارسی وردپرس می‌بود تا علاوه بر یادگیری ساده تر وردپرس ، از پیشنهادات آموزشی آن استفاده میکردم.

آن آرزو، اکنون، “همیار وردپرس” نام دارد.

‬ ‏‫‬ ‬ ‫‏‫ ‬ ‏‫‬ ‬ ‫‫بعد از سال‌ها به این نتیجه رسیدم: وردپرس برای من، تنها یک سایت‌ساز رایگان نیست؛ وردپرس، یک ماشین تبدیل رویا به واقعیت است.

توصیه سیماگر: هاست وردپرس ایران سرور نام کاربری یا ایمیل رمز عبور مرا به خاطر بسپار فراموشی رمز عبور هنوز عضو نیستید؟ ثبت‌نام کنید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map