طراحی سایت جعبه ابزار (SPU)

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت جعبه ابزار (SPU) شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ورود نام کاربری: perm_identity رمز عبور: lock_open 45,000 تومان 27,000 تومان ابزار محتواکاران ؛ با سفارش بستۀ آموزشی جعبه‌ابزار محتواکاران، مهم‌ترین مهارت‌های نرم‌افزاری و اینترنتی که برای فعالیت در بازار به‌عنوان نویسنده و تولیدکننده محتوا نیاز دارید را به‌سادگی می‌آموزید.

از کار با برخی ابزارهای نرم‌افزار ورد گرفته تا چگونگی ویرایش مقدماتی عکس و فایل‌های ویدئویی و صوتی.

اگر نویسندۀ تازه‌کاری هستید و کار با برخی نرم‌افزارها و ابزارهای وب را که برای تولید محتوا نیاز است به‌خوبی بلد نیستید، تماشای محصول جعبه‌ابزار محتواکاران را به شما توصیه می‌کنیم.

  با محتویات این دوره آشنا شوید…   تولید محتوا (آن‌هم در وب) تنها به توانایی نویسندگی محدود نمی‌شود، بلکه برای آن‌که به نیروی ارزشمند و خبره‌ای در بازار تولید محتوا تبدیل شوید، لازم است با برخی مهارت‌های نرم‌افزاری آشنا بوده و کار با تعدادی از ابزارهای وب را به‌خوبی بلد باشید.

یادگیری مباحث محصول جعبه ‌ابزار محتواکاران به شما کمک می‌کند بسیاری از نیازهای اولیۀ خود را در تولید محتوا به ‌راحتی برطرف کرده و ارتباط بهتری با کارفرماها و تیم‌های کاری دیگر داشته باشید.

  مدت: ۱۸۰ دقیقه محتوای ویدیویی مدرس: یوسف محمدیانی فرمت: mp4 نوع محصول: دانلودی – ۲۱ فایل آموزشی مبلغ سرمایه‌گذاری: مبلغ سرمایه گذاری برای این دوره ۴۵ هزار تومان است، که بازگشت وجه ۱۰۰ درصدی برای این دوره در صورت نارضایتی شما داریم، پس نگران نباشید هیچ ریسکی نمی کنید.

  نکته مهم؛ چطور به فایل ها دسترسی خواهم داشت؟ همراه عزیز شما بلافاصله بعد از تهیه دوره (با کلیک بر روی دکمه سبز رنگ) فایل های دوره را در حساب کاربری تان خواهید دید، همچنین فایل ها برای شما ایمیل خواهند شد.

      بخش قابل توجهی از وب‌سایت‌ها امروزه با سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه‌اندازی و اداره شده‌اند.

پس هر محتواکاری باید بتواند با آن به‌خوبی کار کند، شبیه به سیستم عامل ویندوز که امروزه همه برای کارکردن با کامپیوتر باید آن را بلد باشند.

در بخش اول با بخش‌های مختلف وردپرس و نحوۀ بارگذاری محتوا در آن و تنظیمات لازم برای نمایش بهتر محتوا در گوگل آشنا می‌شوید.

  در این جلسه با مقدمات ویرایش عکس‌ها و تصاویر از تنظیم رنگ و سایز گرفته تا نحوۀ نوشتن متون روی آن‌ها آشنا ‌ می شوید.

همچنین می‌آموزید چگونه به‌کمک نرم‌افزار فتوشاپ با قالب‌های گرافیکی از پیش‌طراحی‌شده کار کرده تا بتوانید برای محتواهای خود طرح‌های گرافیکی جذابی تولید کنید.

  ویدئو به یکی از قالب‌های محتوایی پرطرفدار در وب تبدیل شده است.

در بخش سوم محصول جعبه ‌ابزار محتواکاران می‌آموزید که چگونه به‌کمک نرم‌افزار کمتازیا (یکی از نرم‌‌افزارهای ساده و پرطرفدار ویرایش ویدئو) ویدئوها را چند تکه‌کرده، آن‌ها را با هم ادغام نموده، حجم‌ و فرمت‌شان را تغییر دهید و برای انتشار در وب آماده کنید.

همچنین نحوۀ ساخت اسلایدشوهای زیبا و دانلود ویدئو از پلت‌فرم‌های وب را می‌آموزید.

قرار نیست پس از این جلسه به یک تدوین‌گر حرفه‌ای ویدئو تبدیل شوید؛ اما می‌توانید به‌راحتی بسیاری از نیازهای اولیه‌تان را خودتان برآورده کنید.

      یوسف محمدیانی، کارشناس و مدرس برنامه‌نویسی و طراح وب است که قریب یک دهه است در این زمینه فعالیت می‌کند.

او طراح و مشاور چندین سایت آموزش و فروشگاهی معتبر بوده است؛ از جمله طراحی و بهینه‌سازی سایت آکادمی شیوا.

    اگر سوالی از دوره دارید، با شماره زیر در ارتباط باشید 0912-8238263   مبلغ سرمایه‌گذاری برای سفارش این محصول تنها ۴۵هزار تومان است.

به‌اندازۀ متوسط دستمزد بارگذاری استاندارد ۱۰ محتوای متنی ساده در سایت‌ها که تنها با تماشای بخش اول محصول، این مهارت را فرامی‌گیرید.

بخش‌های دیگر پیش‌کش حضورتان! اما در ازای این سرمایه‌گذاری خدمات زیر را دریافت می‌کنید:     مهم‌ترین مهارت‌های نرم‌افزاری و اینترنتی پایه و لازم برای فعالیت اثربخش در بازار تولید محتوا در این محصول آموزش داده شده است.

سطح محتوای این محصول مبتدی بوده و به‌عنوان پیش‌نیازی برای دوره‌های تکمیلی است.

  حضور در سمینارها و دوره‌های مدرسه تحول فردی هیچ ریسکی برای شما ندارد.

چنانچه شما تا یک ماه پس از سفارش فیلم این دوره تشخیص دادید که محتوای آن برای شما مفید نبود، می‌توانید درخواست عودت وجه نموده و کل پول‌تان را پس بگیرید.

  شما می‌توانید برای ثبت‌نام در این دوره به یکی از دو روش زیر عمل کنید:   با کلیک روی یکی از لینک‌های زیر، سفارش به سبد خریدتان اضافه شده و سپس به صفحه پرداخت بانکی هدایت می‌شوید.

پس از پرداخت آنلاین، فایل‌ راهنمای شرکت در دوره به ایمیل‌تان ارسال شده و ثبت‌نام‌تان قطعی می‌شود.

  شما می‌توانید مبلغ دوره را به یکی از کارت‌های زیر واریز کرده و اطلاعات واریزی را به همراه نام و نام خانوادگی، شماره تماس و نشانی دقیق پستی به ایمیل [email protected] یا شماره واتس‌اپ 0912-8238263 – 0912-8238263 – ارسال کنید.

راهنمای حضور در دوره حداکثر طی ۱۲ ساعت برای شما ایمیل شده و ثبت‌نام‌تان قطعی می‌شود.

  بانک ملت به نام علی بهرام پور بانک ملی به نام علی بهرام پور   پذیرش چیست؟ در مجوعهٔ آموزشی «کلیدهای تحول فردی»، هر بار محمود پیرحیاتی و علی‌اکبر قزوینی در خصوص یک کلید مهم… کتاب فن بیان نوجوانان نوشته ندا سعادتی راد است.

آیا تاکنون با این شرایط مواجه شدید که در حضور اقوام… همایش شفای ذهن محتوای انگیزشی ندارد.

اما با شرکت در آن می‌آموزید چگونه انگیزه‌تان را در دوران تغییرات و رسیدن… دوره اصول مذاکره این را قبول کنیم.

تمام مدت روز مشغول مذاکره ایم، پس با آموزش اصول مذاکره می توانیم… نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما * نام * ایمیل * 45,000 تومان 27,000 تومان ما در این وبسایت قصد داریم تاجایی که امکان داره با آموزش هامون بتونیم باعث پیشرفت تک تک شما عزیزان بشیم تا بتونیم تو این شرایط سخت جامعه سربلند بیرون بیاییم 0912-8238263

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map