طراحی سایت جمع آوري پوست گوسفندان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت جمع آوري پوست گوسفندان داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شاهرود – سیماگر – خیابان فردوسی شاهرود با درختان سربه فلک کشیده که زمانی دل و دیده هر تازه‌واردی را به خود جذب می‌کرد ، امروزه محل خرید و فروش پوست و روده شده است.

وقتی از خیابان فردوسی به میدان امام شاهرود که می‌رسی ، در گوشه هایی از آن میانسالان و پیرمردانی دیده می شوند که در انتظار برخی روستاییان هستند تا پوست و روده حیوانات ذبح شده در روستا را به آن‌ها  بفروشند.

حوالی ظهر که از کنار آن ها رد می‌شدم ، کنجکاوی استشمام بویی غریب موجب گفت و گو با چند تن از خریداران شد.

یکی از آن ها پس شنیدن سوالم خود را تکان داد و بی درنگ پرسید ، ماموری ؟ گفتم خیر.

پرسید پس چه می خواهی ؟ قضیه را برایش تعریف کردم .

همزمان مینی بوسی که از روستا رسیده بود متوقف شده و سرنشینان پیاده شدند، مردی روستایی که کیسه ای به همراه داشت به سوی این افراد آمده و  چند پوست گوسفند را به آن ها فروخت.

   خریداران هم پس از پرداخت پول ، باز به انتظار رسیدن مینی‌بوسی دیگر نشستند.

یکی از آن ها که حاج حسین صدایش می کردند ، گفت: برای گذران زندگی و تامین نیازها ناچار به خرید و فروش پوست و روده گوسفند و گاوهایی هست که در روستاها ذبح می شوند.

  حاج حسین ادامه داد: پوست و روده ها را از روستاییان خریداری کرده و آخر شب آن ها را به یک خریدار عمده می‌فروشم ، پوست گوسفند را بسته به بزرگی و کوچکی آن ها بین ۱۰ تا ۴۰ هزار تومان می‌خرم.

  همراه حاج حسین هم از سختی کارشان گفت.

تحمل سرمای زمستان و گرمای تابستان و سرکشی گاه و بی گاه ماموران شهرداری از مشکلات آنهاست.

    با این که خرید و فروش پوست و روده حیواناتی که در روستاها ذبح می شوند به ظاهر مفید به نظر بیاید ، اما انتشار بوی نامطبوع و مخدوش کردن چهره شهر از عوارض این کار است که موجب اعتراض برخی رهگذران می شود.

    پوست و روده  گوسفند و گاو  پس از کشتار و قبل از فرآوری و تبدیل  آن کاربرد و استفاده ای برای مردم ندارد و این خرید و فروش خارج از شبکه توزیع ، از زیبایی سیمای شهر شاهرود می کاهد.

  برخی مردم از اینکه هر روز در تعدادی از خیابان های اصلی شهر شاهرود با این صحنه ها روبرو می شوند گلایه می کنند.

یک شهروند شاهرودی به خبرنگار سیماگر گفت  : پوست و روده های گوسفند پس از کشتار در منزل برخی شهروندان یا روستاها برای فروش به شهر شاهرود منتقل می شوند و روستاییان که به جای پایانه های مسافری در مرکز شهر پیاده می شوند این اقلام را همانجا به خریداران می فروشند.

حسن اشرفی با بیان اینکه خرید و فروش این اقلام چندی پیش ساماندهی و جمع آوری شده بود ، ادامه داد: دسترسی سریع و آسان به مرکز شهر پای این خریداران را به هسته مرکزی شهر شاهرود دوباره گشوده است.

معصومه اکبریان هم گفت: پوست و اقلامی از این دست که مصرف خانگی ندارد چند روزی در خانه های روستاییان می ماند و بوی بد آن در هنگام خرید و فروش در خیابان های شهر ، رهگذران را می آزارد.

یکی از ساکنان روستاهای اطراف شاهرود گفت: از پایانه های روستایی شاهرود و محلی که برای خرید و فروش پوست ها در نظر گرفته شده تا مرکز شهر فاصله زیادی است.

محسن نظری افزود: برای کاهش هزینه های ، مردم با همان سرویس که از روستاها به شهر می آیند می توانند در مرکز شهر پیاده شوند.

وی با بیان اینکه خرید و فروش پوست گوسفند کشتار شده و سایر اقلام در مرکز شهر راحت تر و با کمترین هزینه انجام می شود ،ادامه داد: هزینه تردد روستاییان از پایانه های روستایی شاهرود تا مرکز شهر مقرون به صرفه نیست.

  رییس دامپزشکی شاهرود هم به سیماگر گفت: محلی برای خرید و فروش پوست گوسفندان در میدان امام رضا(ع) در سرچشمه شاهرود در محل قدیمی جمعه بازار جانمایی شده است .

دکتر مجتبی گلی افزود: تیم های بازرسی این اداره هر زمان که این موارد را مشاهده کنند با افراد خاطی برخورد قانونی خواهند کرد.

وی تاکید کرد: مردم می توانند انتقاد ، پیشنهاد ، شکایت و هر گونه  گزارش تخلف در حوزه فعالیت اداره دامپزشکی  درشهرستان شاهرود را با تلفن 0912-8238263 اعلام کنند.

وی ادامه داد: در کشتارگاه شاهرود روزانه میانگین ۸۰ راس دام سبک و پنج تا ۱۰ راس دام سنگین شتر ، گاو، گوساله برای استفاده در این شهرستان کشتار می شوند.

روابط عمومی شهرداری شاهرود هم در این باره قول پیگیری داده ، اما برغم گذشت چند روز هنوز  پاسخی از اقدامات خود ارایه نداده است.

احسان بینش معاون دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هم در گفت و گو با خبرنگار سیماگر اعلام کرد: شهروندان در صورت مشاهده این امر موضوع را به شماره تلفن ۱۹۰ رسیدگی به شکایت وزارت بهداشت و درمان و یا شماره ۱۳۷ سامانه رسیدگی به شکایت های شهرداری اعلام کنند.

 وی افزود : به خاطر سد معبر خرید و فروش کنندگان پوست و روده ،  شهرداری باید با این امر برخورد کند.

  شهر شاهرود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت و سه هزارو ۵۰۰ هکتار مساحت دارد.

گنبدکاووس - سیماگر - استان گلستان با دارا بودن ۶۲۰ هزار هکتار اراضی زراعی و ۳۰ هزار هکتار انواع… شاهرود- سیماگر- طرح جمع آوری سگ های بدون صاحب توسط پیمانکار شهرداری با روش زنده گیری انجام… شاهرود-سیماگر- جمع‌آوری سگ‌های بدون صاحب از سطح شهر شاهرود به عنوان یکی از خواسته های مهم مردم… شاهرود- سیماگر- برخی مردم شاهرود از پرسه حیوانات ولگرد و خطرناک مانند سگ و شغال در خیابان‌های… اراک - سیماگر - استاندار مرکزی گفت: حمایت همه‌ جانبه از واحدهای تولیدی… بجنورد - سیماگر - معاون اقتصادی معاون اول رییس جمهوری گفت: اجرای مرحله… قم-سیماگر- آیین گرامیداشت شهید فخری‌زاده به دلیل شرایط کرونایی بدون… گرگان - سیماگر - گازرسانی به روستاها و ساکنان مناطق کمتر توسعه یافته… ایلام- سیماگر - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ایلام از ایجاد پنج هزار… تهران- سیماگر- معاون وزیر مسکن و شهرسازی صبح امروز- سه شنبه - در جریان… اصفهان - سیماگر - ادعای رها کردن آب انتقالی از زاینده‌رود در بیابان‌های… بوشهر - سیماگر - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت:… اهواز - سیماگر - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: امدادرسانی به… قم - سیماگر - آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی ترور… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map