طراحی سایت جک درب

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت جک درب شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تماس با گذرکنترل 0912-8238263 0912-8238263 0912-8238263 0912-8238263       به روز رسانی شنبه 8 آذر 1399   جک درب پارکینگ سیماران مدل فراز 4S، یکی از بهترین جک های پارکینگی موجود در بازار است.

محصولات شرکت سیماران به دقت بررسی شده و از کنترل کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند.

قیمت جک در سیماران با توجه به کیفیت و گارانتی معتبر آن، بسیار مناسب می باشد.

این شرکت از سال 1350 تا کنون مشغول به فعالیت است.

جک پارکینگ فراز 4S برای درب هایی تا وزن هرلنگه 320 کیلو گرم و طول 2 متر مناسب است.

در صورتی که طول درب پارکینگ شما بیشتر از مقدار ذکر شده است، نگران نباشید، شرکت سیماران با تولید جک درب پارکینگ فراز 6S این مشکل را رفع کرده است.

این جک در قادر به جابه جایی درب هایی تا وزن 320 کیلوگرم و طول 4.

5 متر می باشد.

در واقع فراز 6S برای درب های با طول بیشتر استفاده می شود تا گشتاور بیشتری ایجاد کرده و به راحتی بتواند درب را باز و بسته کند.

جک پارکینگ فراز 4S و فراز 6S دارای موتور یکسان و با قدرت 320W هستند.

مدار فرمان این جک درب پارکینگ دو سرعته بوده و تمام قابلیت های یک مدار فرمان خوب و به روز را دارد.

جک پارکینگ فراز 4S و فراز 6S مانند سایر محصولات سیماران دارای ۳۰ ماه گارانتی هستند، همچنین این شرکت برای جک های پارکینگی سیماران، خدمات در محل نیز ارائه می دهد.

  جک پارکینگ سوزوکی 400 جک پارکینگ پرایم P1   جک درب پارکینگ پروتکو مدل ACE جک پارکینگی BFT مدل  BT Phobos         موتور ریلی اتوماتیک پارکینگ بتا f500 : هزینه جک پارکینگ جک پارکینگ هیدرولیک چیست؟   مشکل روغنکاری کثیف شدن موتور جک فرسوده ریموت جک درب کار نمی کند لنگه های درب در هنگام باز شدن و بسته شدن به هم گیر می کنند   از مزایای درب ریلی اتوماتیک موتور جک پارکینگی را با پشم شیشه عایق کاری کنید ریموت کنترل را چک کنید درب را روغن کاری کنید   ریموت های کد فیکس  Fix code ریموت کنترل های لرنینگ کد یا کد لرن (Learning Code) ریموت‌ هاپینگ  

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map