طراحی سایت حرفه ای آژانس مسافرتی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت حرفه ای آژانس مسافرتی در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خانه خدمات طراحی سایت آژانس مسافرتی در دنیای پرسرعت امروزی که همه کارها به وسیله اینترنت و با سرعت زیاد انجام می شود، وجود وب سایت برای هر کسب و کاری به یک امر واجب و حیاتی تبدیل شده است.

آژانس های گردشگری نیز برای افزایش درآمد حتماً باید اقدام به طراحی سایت آژانس مسافرتی نمایند.

به همین دلیل در این مقاله سعی کرده ایم به بررسی بیشتر طراحی سایت آژانس مسافرتی و چگونگی تاثیر آن در جذب مشتریان بیشتر و افزایش درآمد بپردازیم.

امروزه اگر کسب و کارها بخواهند در عرصه رقابت باقی بمانند و مشتریان بیشتری را جذب نمایند، نیاز به طراحی یک وب سایت برای کسب و کار خود دارند.

یکی از مهمترین کسب و کارهایی که داشتن یک وب سایت برای آن ضرورت دارد، آژانس های مسافرتی و گردشگری می باشد.

مدیران آژانس های مسافرتی با طراحی وب سایت آژانس مسافرتی می توانند به کسب و کار خود رونق ببخشند و مشتریان بیشتری را جذب نمایند.

با رونق و گسترش طراحی سایت آژانس مسافرتی، امروزه این سایت ها به شکل بومی و برای نشان دادن مناطق تاریخی و گردشگری هر منطقه به طور جداگانه طراحی می شوند تا پاسخگوی تمام نیازهای مشتریان باشند.

یکی از مهمترین الزاماتی که باید در طراحی سایت آژانس مسافرتی رعایت شود، برخورداری از قابلیت چند زبانه می باشد.

چرا که بازدید کنندگان وب سایت های گردشگری تنها محدود به یک قشر و یک زبان نمی شود بلکه افراد گوناگون و با زبان های مختلف ممکن است از یک سایت گردشگری دیدن نمایند و از خدمات آن استفاده کنند صرفاً با طراحی یک سایت نمی توان موفقیت آژانس های مسافراتی را تضمین نمود، بلکه این کار مستلزم رعایت برخی اصول می باشد که در ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم: مهمترین و اصلی ترین هدف از طراحی سایت گردشگری، معرفی خدماتی است که آن شرکت ارائه می کند.

به کمک طراحی یک سایت استاندارد و اصولی می توان این امکان را برای مشتریان فراهم نمود تا کلیه اقدامات مربوط به رزرو بلیط، رزرو تور، انتخاب هتل، پرداخت هزینه و… خودشان انجام دهند.

برای معرفی هرچه بهترین اماکن گردشگری، طراحی وب سایت بهترین راه حل خواهد بود و برای اینکه احتمال دستیابی به این هف افزایش یابد بهتر است که معرفی اماکن گردشگری به همراه تصاویر واضحی از آنها باشد.

از آنجایی که روزانه میلیون ها نفر از اینترنت استفاده می کنند، این بستر محل مناسبی برای افزایش درآمد سایت ها می باشد.

از این رو سایت های گردشگری اگر برای خرید بلیط، وب سرویس رزرو هتل و… یک درگاه اینترنتی برای پرداخت وجه قرار دهند، می توانند درآمد خود را تا حد زیادی افزایش دهند.

یکی دیگر از عوامل موثر بر موفقیت سایت های گردشگری، تقسیم نمودن وب سایت به بخش های تفکیک شده از لحاظ موضوعی می باشد.

به طور مثال قرار دادن تورهای گردشگری به طور جداگانه و قرار دادن کلیه اطلاعات درباره هریک از آنها، به مشتریان برای انتخاب بهترین تور کمک خواهد کرد و میزان فروش وب سایت نیز افزایش می یابد.

همانطور که گفته شد، طراحی سایت برای آژانس های مسافرتی و گردشگری بسیار حائز اهمیت می باشد.

سایت های گردشگری در حقیقت در نقش یک ویترین عمل می کنند به طوری که مدیران آژانس های مسافرتی می توانند با معرفی خدمات آژانس خود در وب سایت طراحی شده، افراد را با آنها آشنا کنند و مشتریان بیشتری را جذب نمایند.

هرچه قدر که کیفیت سایت بیشتر باشد، تعداد بازدید کنندگان افزایش می یابد که این ویژگی در نهایت باعث بیشتر شدن تعداد مشتریان وفادار می شود.

همانطور که گفته شد، طراحی سایت برای آژانس های مسافرتی و گردشگری بسیار حائز اهمیت می باشد.

سایت های گردشگری در حقیقت در نقش یک ویترین عمل می کنند به طوری که مدیران آژانس های مسافرتی می توانند با معرفی خدمات آژانس خود در وب سایت طراحی شده، افراد را با آنها آشنا کنند و مشتریان بیشتری را جذب نمایند.

هرچه قدر که کیفیت سایت بیشتر باشد، تعداد بازدید کنندگان افزایش می یابد که این ویژگی در نهایت باعث بیشتر شدن تعداد مشتریان وفادار می شود.

همانطور که گفته شد هدف اصلی از طراحی سایت آژانس مسافرتی معرفی خدمات مجازی به مشتریان و افزایش میزان بازدیدکنندگان از سایت گردشگری می باشد.

اما چطور میتوان با طراحی سایت آژانس مسافرتی تعداد بازدید کنندگان یک سایت گردشگری را افزایش داد؟ در پاسخ باید بگوییم که رسیدن به این هدف چندان کار ساده ای نبوده و لازم است که اقدامات گسترده ای انجام شود.

اولین اقدامی که طراحان سایت های مسافرتی باید به آن توجه کنند، بهینه کردن وب سایت برای موتورهای جستجو می باشد که به این فرایند اصطلاحاً «سئو» گفته می شود.

اگر یک سایت از نظر سئو بهینه شده باشد، کاربران به محض سرچ هر عبارتی که مربوط به حوزه فعالیت سایت مورد نظر می باشد، بلافاصله سایت مذکور را در صفحه اول نتایج گوگل مشاهده خواهند نمود.

رعایت اصول سئو به تنهایی موفقیت یک وب سایت مسافرتی را تضمین نمی کند بلکه این موفقیت به عوامل دیگری نیز وابسته خواهد بود که یکی از آنها رعایت الزامات فنی می باشد.

منظور از الزامات فنی یک سایت، سرعت بالا و در دسترس بودن آن می باشد.

چرا که امروزه با پیشرفت تکنولوژی سرعت انجام کارها تا حد زیادی افزایش پیدا کرده است و اگر یک کاربر با سایتی مواجه شود که نمایش محتوای خود را بسیار کند انجام می دهد، به سرعت از آن خارج می شود و به سراغ سایت دیگری خواهد رفت که این عمل باعث نابودی و شکست سایت خواهد شد.

علاوه براین، محتوای یک سایت استاندارد باید قابل نمایش در هر نوع نمایشگری، مانند نمایشگرهای کامپیوتر، تبلت و موبایل باشد تا کاربران در صورت مطالعه با گوشی و تبلت به مشکل برنخورند با توجه به موارد گفته شده، به راحتی نمی توان یک سایت گردشگری استاندارد را طراحی نمود و طراحی آن به دانش و تخصص زیادی نیاز خواهد داشت.

از این رو بهتر است که انجام این کار به متخصصان و افراد باتجربه در این زمینه واگذار شود.

طراحی سایت آژانس مسافرتی امکاناتی که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم را برای مشتریان خود فراهم خواهند نمود: شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که طراحی سایت آژانس مسافرتی به چه صورت انجام می شود؟ در پاسخ باید بگوییم که در ابتدا مدیران آژانس های مسافرتی باید یک شرکت برای طراحی سایت آژانس مسافرتی خود انتخاب و با آن قرارداد ببندند.

در مرحله بعد کارشناسان شرکت مربوطه سلیقه مدیران را در زمینه سایت خود جویا می شوند و اقدام به ارائه یک طرح گرافیکی می نمایند تا مدیران آن چیزی را در ذهن داشتن در ابعاد واقعی مشاهده نمایند.

در مرحله کارشناس مورد نظر با درخواست کننده سایت درباره جزئیات طرح صحبت کرده و نواقص آنها را برطرف می نماید.

نام و نام خانوادگی آدرس ایمیل شماره موبایل 0912-8238263۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱ فروردیناردیبهشتخردادتیرمردادشهریورمهرآبانآذردیبهمناسفند آدرس تهران، میدان آرژانتین، بلوار بیهقی، کوچه ۱۲ شرقی، پلاک ۱۵، واحد ۴ متن پیام شما گروه سیتی نت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ در زمینه طراحی و تولید نرم افزارهای جامع تحت وب با رویکرد کاملا حرفه ای و تخصصی برای شرکت های هواپیمایی و آژانس های مسافرتی آغاز کرده و موفق شده است بواسطه طراحی و تولید نرم افزار رزرواسیون آنلاین بلیط، هتل و تور نام خود را در زمره شرکت های دانش بنیان مطرح نماید لطفا کارشناس مورد نظر را انتخاب نمائید.

آدرس: تهران، میدان آرژانتین، بلوار بیهقی، کوچه ۱۲ شرقی، پلاک ۱۵، واحد ۴ شماره تماس: آدرس ایمیل: آدرس: کیش, بلوار میرمهنا، برج نوآوری کیش شماره تماس: آدرس ایمیل:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map