طراحی سایت حرفه ای با php

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت حرفه ای با php شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت حرفه ای با php شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

امتیاز کاربران دو روش طراحی سایت وجود دارد که یکی استاتیک و دیگری دینامیک می باشد.

طراحی سایت استاتیک به نوعی از طراحی وب گفته می شود که در آن وب سایت صرفا با استفاده از HTML و CSS پیاده سازی می گردد و وب سایت به دیتابیسی برای خواندن مطالب متصل نیست.

وب سایت استاتیک دارای کنترل پانلی برای مدیریت مطالب وب سایت نیست و صرفا طراح وب سایت می تواند تغییرات لازم را در وب سایت انجام دهد که هم اکنون دوره طراحی وب سایت استاتیک سر آمده است.

حال آنکه وب سایت دینامیک از طریق زبان های برنامه نویسی سمت سرور با دیتابیس در ارتباط می باشد و اطلاعات لازم در در دیتابیس ذخیره و از دیتابیس جمع آوری می نماید.

وب سایت دینامیک همچنین دارای کنترل پانلی می باشد که می توان از طریق آن کنترل پانل مطالب و محتوای وب سایت را مدیریت نمود.

زبان های برنامه نویسی سمت سرور مختلفی برای برقراری ارتباط با دیتابیس وجود دارد که یکی از آنها PHP می باشد.

PHP به دلیل ماهیت کد باز بودن آن محبوبیت بیشتری برای پیاده سازی سایت ها دارد و امروزه درصد بسیاری بالایی از سایت ها توسط زبان برنامه نویسی PHP راه اندازی می گردد.

کد باز بودن به آن معناست که جامعه کاربری بزرگی به صورت رایگان برای توسعه PHP تلاش می نمایند و هر یک از اعضای این جامعه کاربری از امکانات به وجود آمده برای پیاده سازی وب سایت خود استفاده می نماید.

طراحی سایت PHP امروزه بسیار مرسوم است زیرا سرعت پیاده سازی وب سایت توسط آن بالاتر بوده و هزینه تمام شده طراحی سایت با PHP پایین تر از سایر روش ها می باشد.

PHP هم در بستر سیستم عامل لینوکس و هم ویندوز قابل اجراست اما بر روی سرور لینوکس با Apache بهترین کار کرد را دارد.

سرورهای لینوکس از امنیت و پایداری بالایی برخوردارند و همین مورد نیز یکی از دلایل محبوبیت PHP می باشد.

با توجه به آمار سایت w3techs امروزه در حدود 81 درصد سایت های موجود با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده اند که دلیل محبوبیت و استفاده بسیار از این زبان برنامه نویسی وجود امکانات بسیار رایگان نوشته شده به این زبان برنامه نویسی می باشد.

هم اکنون PHP دارای اسکریپت های آماده و رایگان بسیاری نظیر سیستم های مدیریت محتوا، فروشگاه سازها، اسکریپت های انجمن ساز می باشد که به آسانی برنامه نویسان PHP می توانند از بسترهای موجود برای طراحی سایت خود استفاده نمایند.

در کشور عزیز ما ایران دو زبان برنامه نویسی PHP و ASP.

NET بیشترین طرفدار را دارند که از بین این دو PHP به مانند بازار جهانی پر طرفدار تر می باشد و وب سایت های بیشتری بر پایه آن طراحی می گردند.

برخی از برنامه نویسان PHP تمایل دارند کد نویسی وب سایت را با استفاده از اسکریپت ها و کتابخانه های آماده انجام دهند و برخی دیگر کد نویسی وب سایت را از پایه انجام می دهند.

در PHP مهم این نیست که از چه روش برای پیاده سازی وب سایت استفاده گردد مهم امکانات و کیفیت وب سایت طراحی شده می باشد.

پس بنابراین بر روی نحوه انجام تمرکز ننمایید و برای سفارش وب سایت بر روی امکانات مورد نظر خود تمرکز نمایید.

من در ابتدا به عنوان برنامه نویس و مدیر سیماگر در سال 1381 کار طراحی وب را با ASP و بعد با ASP.

NET آغاز نمودم اما پس از آن رفته رفته با توجه به بازار بهتر PHP به این زبان برنامه نویسی مهاجرت کردم و به مرور زمان بازار طراحی سایت با PHP رفته رفته رونق بیشتری گرفت.

در ادامه به معرفی برخی از اسکریپت ها، فریم ورک ها و کتابخانه های PHP می پردازم.

PHP دارای سیستم های مدیریت محتوای محبوب بسیاری است که به صورت رایگان عرضه می گردند و طراحان و برنامه نویسان می توانند از آنها برای طراحی سایت های اینترنتی خود استفاده نمایند.

در این بخش به معرفی این سیستم های مدیریت محتوای رایگان و محبوب خواهم پرداخت.

به عنوان محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا مطرح می باشد که دارای امکانات فراوانی برای ساخت سایت می باشد و قدمت بسیاری دارد.

این اسکریپت دارای هسته مرکزی قدرتمندی می باشد که به طراحان و برنامه نویسان وب سایت قابلیت طراحی هر نوع سایتی را می دهد.

در کنار هسته اصلی این سیستم مدیریت محتوا پلاگین هایی وجود دارند که در صورتی که امکانی در هسته اصلی وردپرس وجود نداشت می توان از طریق نصب و پیکربندی پلاگین مورد نظر قابلیت مورد نظر را به وب سایت اضافه نمود.

همچنین در صورتی که قابلیت مورد نظر در امکانات پیش فرض وردپرس وجود نداشت برنامه نویسی می توان از طریق برنامه نویسی PHP امکان مورد نظر را به سایت اضافه نمایید.

یکی دیگر از سیستم های مدیریت محتوا و محبوب می باشد که دارای جامعه کاربری بسیار بزرگی می باشد و دارای امکانات اولیه بسیاری در هسته خود می باشد.

این سیستم مدیریت محتوا نیز مانند وردپرس دارای قابلیت های جانبی فراوانی تحت عنوان اکستنشن ها می باشد که در صورت نیاز می توانید به هسته اصلی خود اضافه نمایید.

قابلیت برنامه نویسی و توسعه در این سیستم مدیریت محتوا نیز مانند وردپرس وجود دارد و برنامه نویس PHP می تواند امکانات وب سایت را توسعه دهد.

دروپال نیز مانند دو سیستم مدیریت محتوای دیگر بسیار قدرتمند می باشد و امکانات فراوانی را به صورت رایگان برای راه اندازی وب سایت در اختیار طراح و برنامه نویس وب سایت قرار می دهند.

این سیستم مدیریت محتوا مانند دو سیستم دیگر علاوه بر امکانات پایه خود دارای امکانات جانبی فراوانی می باشد که می توانید در سیستم مدیریت محتوای خود نصب و راه اندازی نمایید.

سیستم های مدیریت محتوای فروشگاهی بسیاری به زبان PHP نوشته شده اند و هر یک دارای امکاناتی هستند.

در این بخش سه مورد از قویترین فروشگاه سازهای نوشته شده به زبان PHP را معرفی خواهم کرد.

این سیستم های مدیریت محتوای فروشگاهی عموما برای طراحی سایت های فروشگاهی مناسب هستند که در بخش زیر به آنها اشاره خواهم کرد.

یکی از قویترین و مطرح ترین سیستم های مدیریت محتوای فروشگاهی یا فروشگاه ساز که دارای قابلیت های فراوانی می باشد.

مجنتو برای راه اندازی انواع مختلف فروشگاه های اینترنتی مناسب است و در صورتی که امکانی در قابلیت های پیش فرض آن وجود نداشت می توان با استفاده از ماژول های موجود آن و یا از طریق برنامه نویسی قابلیت مورد نظر را اضافه نمود.

اسکریپت فروشگاهی دیگر پرستا شاپ می باشد که به مانند مجنتو امکانات فراوانی در هسته خود دارد و برای راه اندازی انواع مختلف سایت های اینترنتی مناسب است.

پرستا شاپ نیز مانند مجنتو قابلیت توسعه دارد.

اپن کارت نیز یکی از فروشگاه سازهای معتبر با قدمت فراوان می باشد که مانند دو فروشگاه ساز دیگر دارای قابلیت های فراوانی می باشد.

PHP به عنوان محبوب ترین زبان برنامه نویسی برای پیاده سازی سایت های اینترنتی امکانات، قابلیت های فراوانی را به برنامه نویس برای طراحی سایت می دهد.

همچنین دارای اسکریپت ها و کتابخانه آماده فراوانی می باشد که طراح و برنامه نویس وب سایت با استفاده از آنها می تواند کار طراحی وب سایت را سریعتر انجام دهد.

با اینکه این اسکریپت ها به صورت رایگان ارائه می گردند توسط افراد مبتدی برای پیاده سازی وب سایت نباید مورد استفاده قرار بگیرند زیرا با نصب و پیکربندی نادرست ممکن است لطمه ها جبران ناپذیری به وب سایت وارد آید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map