طراحی سایت حكاكي فلزات قيمتي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت حكاكي فلزات قيمتي کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شنبه تا چهارشنبه - 8:00 تا 17:00 وقتی شما میخواهید یک برچسب برای محصول را در یک زمان یا یک جدول پر از اجزای سازنده حکاکی با لیزر کنید دستگاه حکاکی لیزری با تنظیم آسان و ویژگی های پردازش کار و قابلیت های مارک گذاری دقیق ، میتواند انتخاب ایده آلی برای نیازهای مارک فلزی و پلاستیکی شما باشد.

دستگاه های لیزر فایبر ما می توانند انواع فلزات از جمله: و موارد دیگر را حکاکی یا علامت گذاری کنید ، ماشین آلات حکاکی لیزر ما به شما این امکان می دهد در زمان های مختلف و انواع مختلف مارک لیزری مانند: را با یک دستگاه لیزر حکاکی کنید.

درباره خدمات حکاکی حک گستر بخوانید.

ماشین آلات حکاکی حکاکی لیزری طیف گسترده ای از امکانات را فراهم می کند.

تطبیق پذیری و قابلیت اطمینان دستگاه های لیزر از قابلیت حکاکی و سفارشی سازی محصولات ساخته شده با : و موارد دیگر بی نظیر است! سهولت استفاده ، دقت بالا و سرعت سریع به هرکسی از سرگرمی تا کارآفرین توانایی تولید ایده و محصول خود را می دهد.

  لیزر بارکدها ، شماره های سریال و آرم های خود را با یک سیستم لیزر حکاکی کنید.

سیستم های لیزر فیبر ما بطور مستقیم هر فلز برهنه یا روکش شده از جمله فولاد ضد زنگ ، فولاد ابزار ، برنج ، تیتانیوم ، آلومینیوم و موارد دیگر را حکاکی یا علامت گذاری می کند .

دستگاه های حکاکی لیزری ما به شما این امکان را می دهد که انواع مختلف مارک ها را حک کنید! شما میتوانید یک قطعه را به طور همزمان یا یک میز پر از اجزا را حکاکی کنید ، و فرآیند تنظیم آسان و قابلیت های دقیق مارک گذاری ، برای حکاکی بارکد سفارشی برای امکان پذیر است.

    ماشین حکاکی لیزر فایبر   دستگاه لیزر فیبر مسطح بزرگ است که برای حکاکی بارکد ، متن و آرم روی فلزات و پلاستیک های مهندسی مناسب است.

در مدلهای مختلف موجود است و بالاترین سرعت حکاکی و کیفیت استاندارد صنعتی ما را نشان می دهد و در انجام این امر کمک موثری برای شماست.

  ماشین حکاکی لیزر فایبر ماشین حکاکی لیزری لیزر فلز با دستگاه لیزر فایبر یک فرایند سریع و آسان است.

با دقت بالای دستگاه حکاکی فلز لیزری ، می توان علائم دقیقی را بدون تمیز کردن و یا انجام فرآیند اضافی مورد نیاز تولید کرد.

برای ساده تر کردن روند برچسب زدن بارکد و حکاکی روی صدها قطعه در یک بازه زمانی کوتاه ، یک اجزای تشکیل دهنده قطعات ایجاد کنید.

که به راحتی می توانید قسمت اعظم قطعات خود را از طریق درب پنجره بالا یا درب دسترسی جلوی بار در دستگاه قرار دهید.

موقعیت ابتدایی موقت را برای حکاکی یا علامت گذاری موارد منحصر به فرد تنظیم کنید.

از گوشه بالا سمت چپ به عنوان موقعیت منزل خود استفاده کنید و یا به راحتی سر لیزر را به یک نقطه سفارشی روی میز حکاکی منتقل کنید تا به سرعت قطعات یا اجزای منفرد را پردازش کنید.

بیشتر بخوانیم : دستگاه حکاکی روی فلز با استفاده از فیکسچر روتاری ، میتوانید بر روی قطعات و ابزارهای استوانه ای حکاکی کنید.

روتاری برای تنظیم سریع و شکل های ساده استفاده می شود و یک Rotary 3-Jaw Chuck برای برنامه های مارک گذاری دقیق و اچ کردن در دسترس است.

با استفاده از گزینه منبع دوتایی ، توانایی حکاکی و یا برش اکریلیک ، چوب ، سنگ ، لاستیک و موارد دیگر را به دستگاه لیزر فایبر خود اضافه کنید.

ما به بالاترین تطبیق پذیری لیزر موجود ، لیزر CO2 اضافه خواهیم کرد.

مشخصات دلخواه را حتی در قطعات بزرگ و ابزارهای خود با دستگاه لیزر ما حک کنید.

بله سیستم های ما یک منطقه کاری فوق العاده بزرگ را حکاکی می کند! شما میتوانید در نرم افزارهای طراحی مانند کورل ، آرم مورد نظر را ایجاد و از طریق نرم افزار دستگاه لیزر آنرا حکاکی کنید.

منبع لیزر فیبر ، پرتویی با لیزر با طول موج نانومتر ایجاد می کند – ایده آل برای اچ کردن فلز و مارک پلاستیک.

با قابلیت حکاکی با لیزر تا 1200 dpi ، متون ، حتی در کمترین ابعاد قابل حکاکی هستند و متن مشخص شده با لیزر به اندازه 2pt هنوز خوانا است.

شما می توانید به راحتی حکاکی های 2D ، Data Matrix ، UPC ، کدهای خطی یا هر نوع بارکد دیگر را با یک حکاکی لیزری  حکاکی کنید.

بخشی را ایجاد کنید که در آن بتوانید قطعات خود را قرار داده و صدها بارکد را به طور همزمان حک کنید.

دلیل استفاده از دستگاه های لیزری مخصوص حکاکی چیست؟ .

تمام این سوال ها را با هم در چند تیتر برسی میکنیم دلیل خرید دستگاه حکاکی لیزری چیست.

۱-کیفیت بالا ۲- سریع ۳-راحت ۴- کم هزینه ۵- با دوام ترین روش پیاده سازی برند بر روی محصولات مختلف روش لیزری آن میباشد سهولت در به‌کارگیری، کیفیت و تمیزی(عدم وجود لبه های اضافی در قسمت های برش خورده) محصول نهایی از مزایای استفاده از برش لیزری به جای برش های مکانیکی و سنتی است.

از آنجایی که از ابتدای شروع عملیات برش تا پایان کار، پرتو لیزر به صورت مداوم و یکنواخت عمل برش را انجام می‌دهد، دقت کار افزایش می‌یابد.

دستگاه حکاکی لیزری – لیزر‌ها انواع مختلفی مانند لیزر گازی، لیزر شیمیایی، لیزر رادیواکتیو، لیزر جامد، لیزر فیبری و … دارند، اما در صنعت از دو نوع لیزر های گازی و جامد استفاده می‌شود.

لیزر های پرکاربرد استفاده شده در دستگاه‌های برش لیزر صنعتی و در حکاکی لیزری عبارتند از: لیزر CO2 که برای برش،حکاکی و تضعیف ماده مناسب است.

لیزر های نئودیمیم(Nd) و لیزر‌های نئودیمیم-ایتریم-آلومینیوم-گارنت(Nd-YAG) می‌باشند.

این دو لیزر سبک و روشی یکسان دارند و تفاوت آنها در کاربردشان می‌باشد.

لیزر Nd برای تضعیف ماده و در مواقعی که قدرت زیاد و تکرار پذیری بالا مد‌نظر است به کار می‌رود.

راهنمای انتخاب دستگاه حک از محصولات حک گستر لیزر Nd-YAG برای تضعیف ماده و حکاکی روی قطعه و در مواقعی که قدرت بسیار زیاد مورد نیاز است، استفاده می‌شود.

هرسه نوع لیزر یاد شده را می‌توان برای جوشکاری نیز استفاده کرد.

روش های مختلفی در برش با استفاده از لیزر وجود دارد.

برخی از این روش‌ها عبارتند از: ۱) تبخیر ماده ۲) ذوب ماده به همراه دمیدن گاز پرفشار ۳) سوزاندن ۴) ایجاد شکاف به وسیله تنش‌های حرارتی ۵) برش سرد در این روش حرارت پرتو متمرکز شده،‌دما‌ی نقطه اثر رابه دما‌ی نقطه‌ی جوش می‌رساند و موجب تبخیر ماده و ایجاد حفره می‌شود.

این روش برای برش موادی استفاده می‌شود که ذوب نمی‌شوند مانند:چوب، کربن و پلاستیک‌های ترموست.

(دستگاه حکاکی لیزری) در این روش ابتدا پرتو‌ی لیزر، ماده مورد نظر را در نقطه‌ی کاری به دمای نقطه‌ ذوب می‌رساند.

بلافاصله با استفاده از جریان پر‌فشار یک گاز(معمولا هوا) به نقطه‌ی مورد نظر ضربه ای وارد شده و باعث ریزش مواد ذوب شده از روی جسم مورد نظر می‌شود.

در این روش نیازی به بالا بردن دما به اندازه ای بیشتر از نقطه‌ی ذوب ماده نیست در نتیجه دستگاه قدرت مصرفی کمتری دارد.

از این روش عموما برای برش فلزات استفاده می‌شود.

مواد ترد به شکستگی حرارتی حساس می‌باشند.

از این ویژگی مواد ترد در روش یاد شده استفاده می‌شود.

اشعه‌ی لیزر روی سطح ماده متمرکز شده و باعث ایجاد حرارت موضعی و انبساط حرارتی می‌شود.

این عمل باعث ایجاد شکاف در ماده شده و با حرکت دادن پرتو می‌توان آن را هدایت کرد تا برش مد نظر اتفاق بیفتد.

این روش عموما برای برش لیزری شیشه ها و مواد شیشه مانند استفاده می‌شود.

برش های لیزری جدید دارای دقتی در حدود ۲۵ میکرومتر(۰.

۰۱ میلی‌متر) هستند.

زبری استانداردسطح (Rz) با ضخامت ورق افزایش می‌یابد اما با قدرت لیزر و سرعت برش کاهش می‌یابد.

مهمترین اشکال دستگاه برش لیزری مصرف زیاد برق آن‌ها است.

بازدهی لیزر‌های صنعتی چیزی در حدود ۵ تا ۴۵ درصد است مقدار قدرت مورد نیاز برای برش لیزر در یک کار بخصوص به نوع ماده، ضخامت، روش مورد استفاده و نرخ برش مدنظر، بستگی دارد.

دستگاه حکاکی لیزری حداکثر نرخ برش توسط عواملی چون قدرت لیزر، ضخامت ماده، نوع فرآیند مورد استفاده و خواص مواد محدود شده است.

برای همه‌ی مقاصد و اهداف، یک لیزر می‌تواند تا ۳۰ برابر سریع‌تر از یک اره‌ی استاندارد باشد.

دستگاه های برش CNC با هدایت کامپیوتری و توسط لیزری که از آنها متساطع می شود عملیات مختلفی مانند برش لیزری، حک لیزری و … را انجام می دهند.

این دستگاه ها مزایای زیادی دارند، مثلاً سرعت بسیار بالایی دارند و با توجه به هدایت شدن توسط کامپیوتر، خروجی های کاملاً یکسانی دارند.

در انجام سفارشات اختصاصی در رابطه با دستگاه حکاکی لیزری اهمیت بسیار بالایی دارد به این خاطر که دستگاه با به روز ترین سیستم ها برای عملیات لیزری مورد استفاده قرار میگیرد.

ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی درباره خرید و فروش دستگاه حکاکی لیزری ، فلز ، شیشه ، چوب ، سنگ و دیگر قطعات مربوطه مانند برش لیزیری بدهیم.

در هنگام خرید دستگاه حکاکی لیزری باید به نکاتی قابل توجه توجه بفرمایید که در این مقاله عنوان میکنیم از جمله دستگاه های بسیار مورد توجه در حکاکی ظریف و با دقت ، دستگاه های حکاکی لیزری هستند.

در هنگام خرید به ویژگی های دستگاه حک لیزری توجه بفرمایید از جمله: قیمت دستگاه حکاکی یکی از مهم ترین فاکتورهایی می باشد که قبل از خرید این تجهیزات باید مد نظر قرار داد و دقت زیادی در دلیل گران یا ارزان بودن آنها داشت.

شرکت پارسیان صنعت حک گستر؛ سازنده انواع دستگاه حکاکی و ارائه خدمات حکاکی روی فلز می باشد که در ادامه تمام آنچه که باید درباره قیمت دستگاه حکاکی روی فلزات و چوب و سایر سطوح بدانید را ارائه می دهد.

مجموعه اطلاعات ارائه شده در ادامه متن شامل ویژگی ها و قیمت دستگاه حکاکی لیزری، سوزنی، CNC و غیره می باشد.

مساله بسیار مهمی که در تولید و ساخت دستگاه حکاکی وجود دارد، قدرت و توانایی دستگاه در ایجاد برش و کنده کاری بر روی سطوح با درجه سختی های متفاوت می باشد.

با توجه به اینکه نیروی مورد نیاز برای کنده کاری و حکاکی روی چوب کمتر از حکاکی روی فلزات می باشد، در نتیجه دستگاه و تجهیزات برای این دو سطح دارای قدرت و قابلیت های متفاوتی هستند.

دستگاه حکاکی روی فلزات در حالت کلی باید چند ویژگی مهم داشته باشد مانند قدرت بالا، مصرف انرژی پایین، قابلیت حمل و عدم لرزش دستگاه پس از نصب و در نهایت حکاکی با کیفیت بالا.

با توجه به اینکه ویژگی های موجود در این دستگاه ها تاثیر مستقیم بر قیمت دستگاه حکاکی روی فلزات دارد، در نتیجه هر چه قدرت دستگاه بالاتر و انرژی مصرف آن پایین تر باشد، در نهایت قیمت آن بالاتر خواهد بود.

نکته مهمی که در خرید دستگاه حکاکی روی فلزات باید به آن توجه داشت، ایجاد تناسب بین قابلیت های مورد نیاز از دستگاه با قیمت آنها می باشد و نباید قیمت ارزان را بر کیفیت بالا خروجی دستگاه ترجیح داد.

برای درک بهتر این مساله، ویژگی های چند مورد از بهترین دستگاه های حکاکی را در معرفی و قیمت آنها را بررسی می کنیم.

قيمت دستگاه حكاكي بر اساس نياز كارفرما و خواسته هاي آن از دستگاه ميتواند متفاوت باشد.

دستگاه ها بر اساس مدل آن ميتوانند وزن و سايزهاي حكاكي مختلف داشته باشند.

اگر نياز مشتري به دستگاه حكاكي پرتابل (دستي) باشد قاعدتا بايد وزن كمتر و به تبع آن حمل آسان تري داشته باشد.

ارتفاع قطعه اي كه قرار است روي آن حكاكي انجام شود نيز از عوامل مهم ديگر در تعيين حجم دستگاه است بنابراين قيمت دستگاه حكاكي بر اساس نياز سنجي دقيق از مشتري متفاوت است .

از مزاياي تيم حك گستر توانايي ساخت دستگاه حكاكي بر اساس نياز شماست.

اگر قيمت دستگاه حكاكي براي شما مهم است ميتوانيد با مشاوران حك گستر در ميان بگذاريد تا با كيفيت ترين دستگاه حكاكي را با مناسب ترين قيمت در اختيارشما قراردهند.

اگر بخواهيد رنج حدودي قيمت دستگاه حكاكي را بدانيد قيمت پايه آن از ١٤ ميليون تومان ميباشد.

كه اين قيمت روي دستگاه هاي خاص و آپشنال ميتواند به ١٠٠ ميليون تومان نيز برسد.

دستگاه حک لیزری معلوم بودن قیمت دستگاه حکاکی لیزری برای مشتریان قابل توجه میباشد که باید به آن توجه داشت.

مشخص کردن قیمت برای واردکننده و همچنین مشخص کردن نوع پشتیبانی قرارداد خیلی مهم است.

توان دستگاه نیز از اهمیت خاصی برخوردار است این توان قابل تغییر است که برای کار روی متریال های متفاوت توان این لیزر متفاوت است.

دستگاه برش لیزر CO2  یک تیوب شیشه ای مانند لامپ لیزری مولد پرتو لیزر است .

به وسیله آن می توان روی متریال های متفاوت حکاکی کرد.

از ویژگی های دیگر دستگاه برش لیزر میز ثابت و یا برقی بودن آن است.

که اگر این میز ثابت باشد باید برای برش روی قسمت های مختلف متریال این چرخش به صورت دستی انجام گیرد.

ولی اگر میز برقی باشد دیگر به راحتی قابل چرخش برای حکاکی خواهد بود.

ابتدا باید بدانید چه دستگاهی نیاز دارید ، ابعاد توان و چه متریالی برش میدهید کیفیت ساخت دستگاه قطعات استفاده شده تیوپ بردها و چیلر دستگاه همچنین نوع میزان ثابت یا آسانسوری بسیار مهم هستند فروشنده دستگاه کیست؟چه سابقه ای دارد؟سیستم کاری آنها چگونه است؟و دیگر سوالات مربوطه خدمات پس از فروش شرکت چگونه است؟چگونه نسبت به رفع مشکل اقدام میکنند؟ جهت اطلاع از قیمت انواع دستگاه های حکاکی میتوانید با مشاوران پارسیان صنعت حک گستر تماس بگیرید.

    منبع:epiloglaser.

com   شرکت پارسیان صنت حک گستر سازنده دستگاهای مانند: دستگاه حکاکی، حک فلز، دستگاه تگ کابل، حک سوزنی، دستگاه مارک زنی فلزات، دستگاه لیزر فایبر و ….

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

شرکت پارسیان صنعت حک گستر گسترش محصولات و بالا بردن کیفت همه جانبه اصلی ترین برنامه ما برای آینده است.

تولید بازه گسترده تری از ماشین آلات و افزایش توانایی آنها نصبت به محصولات موجود در بازار، ما را توانمند تر ازهمیشه خواهد کرد، محصولاتی که نه تنها در ایران بلکه در مواردی حتی در جهان تک بوده و مورد مشابهی ندارد و به راحتی میتوانند بازار را شگفت زده کنند.

آدرس : تهران - کیلومتر ۲۰ جاده مخصوص کرج - بلوار وردآورد خیابان دولابی کوچه کارگر - پلاک ۸ شماره های تماس : طراحی، توسعه و سئو سایت توسط شرکت طراحی سایت آری وان تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت برای پارسیان صنعت حک گستر محفوظ است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map