طراحی سایت حلاجي و فرآوري پنبه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت حلاجي و فرآوري پنبه داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به گزارش فرینا به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد صادقی گلمکانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس با اشاره به شروع برداشت پنبه از مزارع سرخس، گفت: شرکت تعاونی تولیدی پنبه طلای سرخس در سال 1393 به منظور خرید محصولات تولیدی از کشاورزان این شهرستان در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع احداث و بهره‌برداری شد.

صادقی گلمکانی با بیان اینکه ظرفیت این کارخانه با توجه به فعالیت فصلی در شش ماه از سال و در زمان برداشت محصول پنبه، سالانه 25 هزار تن است، افزود: در این کارخانه، پنبه خریداری‌شده از کشاورزان فرآوری و حلاجی می‌شود.

وی با اشاره به گستره فروش محصولات این کارخانه ادامه داد: پنبه محلوج یا حلاجی شده که از مرغوب‌ترین پنبه‌های تولیدی در سطح کشور به شمار می‌رود، به کارخانجات نخ‌ریسی و بافندگی سراسر کشور عرضه و پنبه‌دانه تولیدی نیز در کارخانجات روغن‌کشی و دامداری‌ها استفاده می‌شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس بیان کرد: هم‌چنین بذر مرغوب و بوجاری‌شده از همین محصول تولید می‌شود که برای کشت در سال‌های آینده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

صادقی گلمکانی با اشاره به اشتغال‌زایی برای 250 نفر به واسطه احداث و راه‌اندازی کارخانه پنبه طلای سرخس تصریح کرد: این کارخانه برای 50 نفر به صورت مستقیم و برای 200 نفر به صورت غیرمستقیم زمینه اشتغال را فراهم آورده است.

وی تاکید کرد: این کارخانه در نزدیکی اراضی کشت پنبه احداث شده است؛ بنابراین کشاورزان شهرستان سرخس می‌توانند بدون فوت وقت و صرف هزینه اضافی، در نزدیک‌ترین مکان مناسب محصولات خود را به فروش برسانند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس سطح زیر کشت پنبه در شهرستان سرخس را در سال جاری 28 هزار هکتار دانست و اظهار کرد: پنبه تولیدی سرخس یکی از بهترین و مرغوب‌ترین نوع پنبه در سطح کشور است.

پیش‌بینی می‌شود دست‌کم 8 هزار تن محصول تولید شود.

صادقی گلمکانی با اشاره به برنامه‌های تحقق جهش تولید در این راستا، افزود: کارخانه بدین منظور، هدف اصلی خود را کمک‌رسانی به کشاورزان در همه مراحل کاشت، داشت و برداشت محصول قرار داده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: این مهم نیز از طریق خرید بموقع و پرداخت هزینه پنبه خریداری‌شده، انجام کارشناسی‌ها در همه مراحل کشت، تهیه و عرضه بذر مرغوب به کشاورزان، بالابردن سطح کمی و کیفی مشاوره آبیاری و مبارزه بموقع با آفات انجام شده است.

نام نام الزامی می باشد ایمیل ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد وب سایت درج نظر الزامی می باشد من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map