طراحی سایت خبری با html

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت خبری با html شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اسکریپت nMon اسکریپتی است که با کمک آن می توانید وضعیت و سلامت سرور های لینوکس و ویندوز، وبسایت ها، خدمات، آی پی های بلاک شده و مواردی از این قبیل را به راحتی بررسی و مانیتور کنید.

هشدار های قابل تنظیم اسکریپت، شما را از وضعیت دقیق سرویس ها با خبر و بروز نگه می دارد تا به بهترین نحو بتوانید خدمات خود را انجام دهید.

با کمک داشبورد گسترده، که یک نمای کلی از فعالیت ها به شما می دهد و مانیتورینگ دقیق […] وب‌سایت و اپلیکیشن خود را با چند کلیک طراحی کنید.

قالب و اپلیکیشن چند منظوره وردپرس سورین این امکان را به شما می‌دهد تا سایت و یا اپلیکیشن مورد نظر خود را به راحتی و با امکانات کامل طراحی کنید.

  با چند کلیک سایت و اپلیکیشن خود را طراحی کنید معرفی قالب چند منظوره سورین (خرید قالب) ساخت یک سایت حرفه ای از اینجا شروع می شود.

ظاهر دلخواهتان را با چند کلیک طراحی کنید.

سورین کاملا سازگار با المنتور و با استفاده از المان‌های […] به راحتی یک سایت مدیریت و اشتراک گذاری فایل راه اندازی کنید! اگر به فکر راه اندازی یک سایت خدماتی و ارائه سیستم اشتراک گذاری و مدیریت فایل در ویسایت خود برای کاربرانتان هستید، این مطلب از بیست اسکریپت را از دست ندهید.

امروز یک اسکریپت حرفه ای در زمینه مدیریت و اشتراک گذاری فایل برروی هاست را به شما بیست اسکریپتی های عزیز معرفی میکنیم.

توسط این اسکریپت می توانید به کاربران خود به صورت دلخواه و ایجاد انواع فیلترها جهت آپلود و اشتراک گذاری فایل، […] Gravity Forms نام یک افزونه حرفه ای می باشد که با استفاده از آن قادر هستید انوع فرم های مختلف را در وب سایت وردپرسی خود را بدون نیاز به دانش خاص و یا صرف وقت زیاد طراحی و ایجاد کنید! این افزونه شما را قادر می سازد انواع فرم ها با فیلد های مختلف ، قابلیت انتخاب ظاهر دلخواه و ایجاد فرم های چند مرحله ای ، قابلیت ایجاد محدودیت برای فرم ها ، ساخت فیلد های پیشرفته و شرطی ، قابلیت ساخت فرم […] Talemy نام قالبی آموزشی و LMS برای وردپرس می باشد که با استفاده از آن می توانید وب سایت ایده آل خود را برای اشتراک گذاری و فروش آنلاین دوره های آموزشی طراحی کنید.

اگر به عنوان مدرسه یا یک سازمان آموزش حرفه ای باشید و یا یک معلم مستقل و یا هرکسی که قصد فروش دوره های آموزشی آنلاین را دارد Talemy می تواند به شما در تحقق اهداف خود کمک کند.

قالب Talemy با افزونه محبوب لرن دش وردپرس ادغام شده است تا […] JobClass نام یک اسکریپت تجاری برپایه PHP می باشد که شمارا قادر می سازد تا یک پرتال کاریابی بر اساس مکانی راه اندازی کنید به صورتی که متقاضیان کار می توانند بر اساس انتخاب محل زندگی خود یا مکان زندگیشان در آینده به دنبال فرصت های شغلی بگردند.

از قابلیت های برجسته این سیستم می توان به امکان ثبت بی نهایت فرصت شغلی , قابلیت دسته بندی مشاغل , قابلیت ثبت مشاغل با پرداخت هزینه , امکان جستجو در میان مشاغل , وجود قالب های […] Modesy نام یک اسکریپت تجاری بر پایه php است ، شما می توانید از این اسکریپت به عنوان یک فروشگاه چند فروشنده استفاده کنید و از هر فروش در سایت خود درآمد کسب کنید.

یا اینکه می توانید از آن به عنوان فروشگاهی استفاده کنید که در آن محصولات خود را به فروش برسانید.

همچنین، اگر می خواهید گزینه خرید را غیرفعال کنید، می توانید گزینه های طبقه بندی شده را انتخاب کنید و از اسکریپت خود به عنوان یک سایت تبلیغات ی استفاده کنید.

این […] WP Reset PRO نام یک افزونه جالب و کاربردی برای وردپرس است که با استفاده از آن می توانید بدون دانش برنامه نویسی وبسایت وردپرس خود را توسعه دهید.

ابزار WP Reset PRO به شما کمک می کند تا تنها با یک کلیک بتوانید با کنترل، بازیابی و تنظیم مجدد محیط وردپرس سرعت تم و افزونه های خود را بالا ببرید و وبسایت خود را اشکال زدایی کنید.

با کمک افزونه WP Reset PRO می توانید به سرعت و با یک کلیک تنظیم مجدد سایت […] با توجه به شلوغ‌بودن مسیر هوایی مشهد، گزینه‌های مربوط به تهیه بلیط رفت و برگشت مشهد و تهیه بلیط ارزان مشهد اهمیت زیادی برای مسافران این شهر پیدا می‌کند.

ما قصد داریم در این مطلب برای چگونگی تهیه بلیط‌های رفت و برگشت و بلیط‌های ارزان هوایی به مشهد شما را راهنمایی کنیم.

دراین‌صورت با آگاهی و برنامه‌ریزی درست می‌توانید دغدغه‌های سفر به این شهر را برای خود به‌حداقل برسانید.

معمولا دغدغه تهیه بلیط، با توجه به قیمت یا تمام‌شدن بلیط، برای مسافران مشهد بسیار ناخوشایند […] AmyMovie نام قالب وردپرسی برای وبسایت های فیلم و سریال می باشد که با استفاده از آن می توانید یک وب سایت در حوضه فیلم، سریال و سینما کاملا واکشنگرا در تمامی دستگاه ها، راه اندازی نمایید.

رابط کاربری مدرن، متنوع و جذاب و کدنویسی حرفه ای و تمیز در کنار بسیاری ویژگی و امکانات دیگر می توانند یک سایت فیلم قدرتمند، جذاب به همراه امکان استفاده آسان برای شما و کاربرانتان به ارمغان آورد.

در قالب AmyMovie به راحتی می توانید اطلاعات فیلم ها […] UpdraftPlus Premium نام یک افزونه تجاری می باشد که قبلا نیز در بیست اسکریپت نسخه رایگان افزونه UpdraftPlus معرفی شده است.

گرفتن فایل پشتیبان و بازگرداندن آن توسط افزونه UpdraftPlus Premium به یک کار آسان و لذت بخش تبدیل خواهد شد .

این افزونه قدرتمند که از دو حالت دستی و خودکار پشتیبانی می کند به شما اجازه می دهد که فایل پشتیبان وب سایت خود را روی یکی از فضاهای ذخیره سازی اطلاعات آپلود کرده و بدون نگرانی از آن استفاده کنید .

این افزونه قادر […] Perfex نام یک اسکریپت تجاری بر پایه PHP می باشد که با نصب آن می توانید یک سیستم مدریت و پشتیبانی از مشتری راه اندازی کنید.

تا امروز حدودا 3500 نسخه از این اسکریپت در سایت codecanyon به فروش رسیده.

همچنین این اسکریپت از بین آراء خریداران خود موفق به کسب امتیاز 4.

94 از 5 ستاره شده است.

کسب چنین امتیازی واقعا قابل توجه بوده و به خودی خود از کاربردی بودن و امکانات گسترده این اسکریپت مدیریت مشتریان خبر میدهد.

.

  CRM پرفکس میتواند نیازهای […] افزودن ویدیو به جای تصویر شاخص وردپرس آیا مایل به افزودن ویدئو به جای تصویر شاخص وردپرس هستید؟ در این مقاله ما به شما روش افزودن ویدیو به جای تصویر شاخص وردپرس را آموزش میدهیم.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و راه اندازی افزونه Featured Video Plus میباشد.

آموزش نصب افزونه در وردپرس را ببینید.

میتوانید به صفحه ویرایش پست یا نوشتن یک پست جدید مراجعه کنید.

یک بخش جدید به نام ‘Featured Video’ میبینید.

آدرس ویدئو را کپی کنید،این افزونه بصورت خودکار واکشی […] گرفتن بک لینک و تبلیغات در سایت ها این روز ها کار ساده ای نیست و اغلب هزینه بر است.

یکی از جالبترین روش های گرفتن بک لینک و همچنین بازدیدکننده ارسال نظر در سایت ها و قرار دادن لینک سایت خودتان در نظرات می باشد.

اما ممکن است برای شما سوال پیش آید که چگونه یک لینک درج شده در قسمت نظرات که عموماً به صورت nofollow است میتواند برای شما مفید باشد؟پاسخ بسیار ساده است: هر لینکی که منجر به ورود کاربران به وبسایت شما […] تمامی سیستم های مدیریت محتوا دارای سیستم های امنیتی خاصی هستند که باعث منحصر بفرد کردن آن ها می کند ولی روش هایی هم وجود دارد که بتوان در سیستم های امنیتی آن ها دستی کشید و سفارشی کرد .

  سیستم مدیریت محتوای وردپرس هم جز این سیستم ها می باشد که دارای سیستم امنیتی بالایی است اما با استفاده از روش هایی مختلف می توان تغییراتی در آن انجام داد تا از مدیریت سفارشی بهره برد .

  Copyright © 2017 All rights Reserved | Contact | DMCA | Privacy Policy | Disclaimer طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم سیماگره ای هرگونه کپی برداری از قالب های طراحی شده توسط آی وحید پیگرد قانونی دارد طراحی وب سایت : آی وحید ، مشاوره سئو توسط مارکیو

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map