طراحی سایت خدمات مشاوره اي مربوط به سخت افزار رايانه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت خدمات مشاوره اي مربوط به سخت افزار رايانه در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شماره تماس با شرکت فراگیر سیماگره : 0912-8238263 – 0912-8238263 طراحی و اجرا شبکه شرکتی و اداری فروش و تعمیر سخت افزار نو و دست دوم طراحی سایت و نرم افزار دانشجویی و پیشرفته گارانتی سیستم های کامپیوتری نرم افزاری و سخت افزاری فراگیر سیماگره شرکت تخصصی نصب شبکه و طراحی سایت طراحی و پشتیبانی انواع سایت اعم از شخصی ، تجاری ، فروشگاهی و اداری راه اندازی و پشتیبانی شبکه و فروش کلیه ابزار و وسایل مورد نیاز شبکه فروش و نصب انواع دوربین مدار بسته امنیتی و نظارتی جهت آموزشگاه ها و شرکت ها فروش و طراحی انواع نرم افزار های آموزشی ، تجاری و بازی های کامپیوتری تعمیر و فروش کلیه قطعات و دستگاه های جانبی کامپیوتر با توجه به گسترش علوم و فنون و تخصصی شدن علوم مختلف و علی الخصوص علوم مربوط به فناوری اطلاعات و فناوری های ارتباطی و نیاز روز افزون جامعه به پیاده سازی این سیستم ها ، شرکت فراگیر سیماگره با رویکردی نوین به مقوله فناوری اطلاعات و امنیت شبکه های سیماگره ای با ارائه طیف گسترده ای از خدمات در این حوزه فعالیت خود را آغاز نمود.

هم اکنون این شرکت با داشتن نیروهای متخصص و با تجریه در زمینه مشاوره ، فروش ، نصب و راه اندازی ، پشتیبانی و نگهداری از شبکه آماده ارائه خدمات و ، همکاری و عقد قرارداد با کلیه سازمانها ، ارگانها ، شرکت های خصوصی و دولتی در سراسر کشور می باشد .

دومین یا دامنه یک نشانی برای وبسایت ها است.

وبسایت های ما به وسیله دامنه ها شناخته میشوند.

به طور مثال در آدرس www.

frzcompany.

com قسمت frzcompany.

com دامین ما نام دارد ساختار دامنه ها با یک دیگر متفاوت است ولی به طور کلی هر دامنه از سه بخش www و نام سایت و پسوند موضوعی دامنه تشکیل شده است که هر کدام معانی خاص خود را دارد.

www ماهیت آدرس دامنه را در فضای اینترنت مشخص میکند.

قسمت دوم نام دامنه نامی است که ما بر اساس نام کمپانی خود انتخاب میکنیم و قسمت سوم  همان پسوند موضوعی است که نشان از نوع فعالیت ما در فضای اینترنت دارد.

پسوند ها به طور کلی در دو دسته ملی و بین المللی قرار میگیرند.

دامنه های با پسوند org .

net .

com.

پسوند های بین المللی هستند و پسوند دامنه ir.

یک پسوند ملی است.

اگر بخواهیم به طور دقیق تر پسوند های موضوعی را بررسی کنیم میتوان گفت هر پسوند نشان از یک نوع فعالیت دارد.

مثلا co.

برای شرکت های ثبت شده به کار میرود که نیاز به ارائه مدرک بنام دارد و یا net.

برای واحد های که دارای مجوزهای مربوطه به ارائه خدمات شبکه است.

چرا نمایندگی دامنه فراگیر سیماگره نمایندگی رسمی نرم افزار حسابداری سیبا در استان چهارمحال و بختیاری، نرم افزار حسابداری سیبا به گونه ای طراحی شده است که هر فردی با کمترین دانش حسابداری و تخصصی میتواند به راحتی از آن استفاده نماید از طرفی حسابداران با تجربه نیز میتوانند کد های مخصوص خود را در نرم افزار تعریف نموده و با خیالی آسوده از آن استفاده نمایند.

نرم افزار حسابداری سیبا دارای صندوق مکانیزه فروش بوده و مناسب برای کلیه مشاغل اعم از  مشاغل آزاد ، شرکت های خصوصی، شرکت های پیمانکاری، شرکت های پخش (بنکداری)، تولیدی، آهن فروشی ، تاسیسات، لوازم خانگی، خدمات کامپیوتری، خدمات فروش و تعمیر موبایل، پارچه و منسوجات، پوشاک، لوازم یدکی، فروشگاه ها و خدمات صوتی و تصویری، فروش موکت و فرش، فروشگاه های لوازم برق، کاشی و سرامیک، مصالح فروشی، لوله و لوازم بهداشتی، آرایشی و بهداشتی، لوازن التحریر، بنگاه های معاملاتی، رنگ و ابزار فروشی، فروشگاه مبل و چوب، رستوران ها و فست فود ها، سنگ فروشی ها، فروشگاه های عرضه کننده میوه و تره بار، گل فروشی ، سوپر مارکت ها، خشکبار فروشی ها و … بوده و فرقی نمیکند شما صاحب یک کسب کار فروشگاهی، شرکتی، تولیدی و یا خدماتی هستید این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که به راحتی پاسخگوی نیاز های شما از یک نرم افزار حسابداری است.

شرکت فراگیر سیماگره قصد دارد بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید و همواره تلاش میکند این روند ادامه پیدا کند و بهبود یابد.

فراگیر سیماگره خدمات تخصصی طراحی وب سایت را ارائه می‌دهد.

وب سایت های اختصاصی، وب سایت های فروشگاهی، وب سایت های تبلیغاتی، وب سایت های شرکتی، وب سایت های خبری و هر نوع وب سایتی که شما بخواهید.

XML Sitemap Copyright © frzcompany.

com کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه فراگیر سیماگره می‌باشد   چهارمحال و بختیاری – شهرکرد بلوار حافظ – بین چهارراه دامپزشکی و پرستار – روبروی اداره ثبت احوال – طبقه اول شماره تمـاس : 0912-8238263 – 0912-8238263 فکس: 0912-8238263: سیماگرfrzcompany.

com اینستاگرام: www.

instagram.

com/frzcompany جهت دسترسی سریع به اطلاعات تماس فراگیر سیماگره میتوانید cod qr بـالا را اسکـن به وسیله QR Code Reader نماییـد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map