طراحی سایت خدمات نصب و راه اندازي شبکه کامپيوتر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت خدمات نصب و راه اندازي شبکه کامپيوتر شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

0912-8238263 پرداخت اینترنتی سوالات متداول شرایط گارانتی فالنیک اطلاع از وضعیت گارانتی برقراری ارتباط بین دستگاه‌ها در یک سازمان، پس از تهیه و راه اندازی آنها یکی از مهمترین کارهاییست که بای با استراتژی و طراحی صحیح انجام شود.

از ابتدایی‌ترین تعاریف در حوزه شبکه‌های کامپیوتری معنای شبکه است.

اتصال دو یا بیش از دو کامپیوتر به همدیگر تعریف سنتی و پایه‌ای شبکه های کامپیوتری است.

اما این اتصال با وجود کامپیوترها، سرورها، مودم ها، روترها و سوییچ‌ها دیگر از این تعریف ساده و پایه خارج می‌شود.

نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری امروزه از اساسی‌ترین و مهم‌ترین دغدغه های هر سازمانیست.

داشتن پلن و برنامه‌ریزی صحیح و دید بلند مدت و پیش بینی رشد سازمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

فالنیک با داشتن بیش از 20 سال سابقه در امر نصب و راه اندازی سیستم‌های کلاینت سروری، کارنامه موفقی در نصب و راه اندازی شبکه های درون سازمانی به صورت با سیم و بی سیم داشته است.

کارشناسان ما در فالنیک آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه راه اندازی انواع شبکه هستند.

اصلی ترین و مهمترین مرحله در طراحی شبکه های کامپیوتری سازمان ها، مرحله نیازسنجی و یه عبارتی مرحله تحقیقاتی آن است.

در این مرحله قبل از هر چیز نیاز سازمان به برقراری زیرساخت شبکه بررسی می‌شود، اگر این مطالعات و تحقیقات انجام نشود و طرح شبکه سازمانی بر اساس پیش فرض ها در نظر گرفته شود، هزینه طراحی شبکه متناسب با نیاز واقعی سازمان در نظر گرفته نخواهد شد.

در نتیجه در آینده دور یا نزدیک باید هزینه باز طراحی یا اضافه شدن تجهیزات اکتیو یا پسیو شبکه را بپذیریم.

اگر این موارد را در نظر نداشته باشیم: مهمترین عامل شکست پروژه های طراحی و راه اندازی شبکه، طراحی آن بعد از پیاده سازی است.

درست مانند بررسی یک منطقه برای ساخت یک ساختمان، مهندسین شبکه نیز مانند مهندسین عمران نیاز به واکاوی دقیق محل برای پیاده سازی بهترین و کم‌هزینه ترین طرح برای پیاده سازی شبکه دارند.

پسیو شبکه شامل تمامی تجهیزات سخت افزاری آن می‌شود.

کارشناس پسیوکار شبکه، بعد از تبیین و تایید طرح و نقشه نهایی شبکه اقدام به نصب تجهیزات، کابل کشی ها، داکت بندی‌ها و غیره خواهد کرد.

خدمات پسیو شبکه شامل موارد زیر خواهد بود: فالنیک با تکیه بر دانش، تخصص و تجربه متخصصین خود، نیازهای مشتریان خصوصی و دولتی خود را بررسی و تحلیل می‌کند و خدمات خود را در زمینه مشاوره، طراحی، پیاده‌سازی، نظارت و پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری ارایه می‌دهد.

پس از راه اندازی و نصب تجهیزات پسیو شبکه، برای راه اندازی کامل شبکه نیاز به برقراری ارتباطات نرم افزاری وجود دارد.

ارائه سرویس‌های نرم افزاری شبکه را خدمات اکتیو شبکه می گویند.

این خدمات نرم افزاری شبکه از پیکربندی سوییچ‌ها و روترها شروع و تا نصب سیستم عامل روی سرورها و کلاینتها ادامه خواهد داشت، بعضی از خدمات اکتیو شبکه، به صورت زیر است: علاوه بر نصب و راه اندازی شبکه های درون سازمانی، فالنیک خدمات بهینه سازی شبکه های موجود درون سازمان ها را نیز به مشتریان خود ارائه می‌کند.

بررسی مشکلات موجود در شبکه های از پیش طراحی شده، تغییر توپولوژی و یا توسعه شبکه نیز توسط کارشناسان شبکه فالنیک انجام می‌پذیرد.

در زمانی که نیاز به جابجایی شبکه از ساختمانی به ساختمان دیگر وجود داشته باشد، بازطراحی و جابجایی آن به محل مقصد در صورتی که توسط متخصصین این امر صورت بگیرد امری بی دردسر خواهد بود.

لازم به ذکر است، شبکه های راه اندازی شده توسط فالنیک نیز از این قابلیت رشد و توسعه و همچنین جابجایی مطمئن نیز برخوردار هستند.

هزینه راه اندازی شبکه های کامپیوتری با توجه به متنوع بودن تجهیزات و نیازمندی‌های سخت افزاری و نرم افزاری، مقیاس و وسعت پروژه، بحث های امنیتی و پیش بینی رشد آن قابل تعیین خواهد بود نمی توان قیمت و هزینه دقیقی برای راه اندازی شبکه های داخل سازمانی یا بین سازمانی و یا حتی شبکه های کوچک خانگی مشخص کرد.

هر قدر کیفیت مورد انتظار شما از نحوه ارتباط و اتصال دستگاه ها در شبکه بیشتر باشد، هر چخ مقیاس پروژه شما بزرگتر باشد، هر قدر امنیت برای شما اهمیت بیشتری داشته باشد هزینه نیز به طبع بالاتر خواهد بود.

اما ارتباط با مشاورین شبکه در فالنیک می تواند به شما در تخمین میزان هزینه ای که پیش رو دارید کمک کند.

پس از طراحی شبکه و پلن ریزی برای آن، نوبت به خرید تجهیزات شبکه است.

خرید تجهیزات پسیو شبکه نیاز به دقت بالا در انتخاب صحیح تجهیزات و همچنین تشخیص اصل و رفع آن دارد.

شما برای راه اندازی یک شبکه کامپیوتری حتی در اولیه ترین حال آن نیاز به تهیه تجهیزات شبکه مانند کابل خواهید بود.

در مورد شبکه های درون سازمانی، شما به میزان زیادی کابل، سوییچ ها، روترها و در مقیاس های متوسط و بزرگ سرور و رک و.

.

.

نیاز خواهید داشت.

ما در فروشگاه تجهیزات شبکه فالنیک، تمامی قطعات و تجهیزات مورد نیاز شبکه های کامپیوتری را ارائه می دهیم.

کارشناسان فالنیک با توجه به طرح شبکه شما و نیاز سنجی آن، بهترین و در عین حال، به صرفه ترین تجهیزات را برای شبکه شما تهیه می کنند در نتیجه نیازی به خرید لوازم و تجهیزات شبکه نخواهید داشت، از خرید سرور تا خرید استوریج و هر گونه تجهیزات دیگر و به عبارتی از صفر تا صد پروژه طراحی و راه اندازی شبکه شما را انجام خواهیم داد.

مشاوره و ارائه راهکار یکی از اصلی‌ترین خدمات شرکت فالنیک به شرکت‌ها و سازمان‌هایی که نیازمند راهنمایی و مشاوره در حوزه انفورماتیک و شبکه هستند، به شمار می‌آید.

کارشناسان این شرکت همواره آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان بر اساس جدیدترین تکنولوژی‌های روز و همینطور بر اساس نیازها و امکانات مشتری در زمینه های مختلف شبکه به مشتریان خود است.

خدمات مشاوره فالنیک به مشتریان خود: شماره تماس: 0912-8238263 همچنین میتوانید در صورت تمایل نام و تلفن همراه خود را در کادر زیر وارد کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

در خبرنامه فالنیک عضو شوید تا از تخفیفات و جشنواره ها با خبرتان کنیم سال سابقه

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map