طراحی سایت خمیر دندان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت خمیر دندان شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دانش پژوهان گرامی در این جا شما را با ساخت خمیردندان خانگی آشنا می نماییم.

مقدمه: سابقه استفاده از تمیز کننده‌ها و شوینده‌های دندان به دوران باستان برمی‌گردد.

یونانی ها، رومی ها، یهودیان و بودائی ها از جمله اقوام اولیه‌ای هستند که قوانین مذهبی برای تشریح چگونگی تمیز کردن دندان، از جمله به وسیله چوب های جویدنی و اسفنج را وضع کردند.

تا کمی پیش از میلاد مسیح، اجزای تشکیل دهنده تمیز کننده‌های دندان، شامل عسل، مواد معطر، مواد معدنی و مواد دیگر بودند.

جان گرین وود (دندانپزشک) به جرج واشنگتن توصیه کرده بود که برای رفع سیاهی دندان خود از گچ یا ساقه سرو یا کاج استفاده کند.

استفاده از نمک نیز از دوران های بسیار دور در کشورهای چین، یونان و روم متداول بود و بعدها در ایران توسط ابو علی سینا توصیه شد.

خمیر دندان فرآورده ای است که برای تمیز کردن سطوح دندان از باقی مانده های مواد غذایی، براق و سفید کردن مینای دندان، کاهش بوی دهان، حفظ سلامت لثه ها و دندان ها به کار می رود.

ب هترین ماده‌ای که خمیردندان را از خشک شدن محافظت می‌کند، گلیسیرین است.

اجزا تشکیل دهنده انواع خمیر دندان اجزا تمیز کننده‌ها و شوینده‌های دندان تقریبا یکسان می‌باشند که به سه شکل خمیر ، پودر و یا مایع به کار گرفته می‌شوند.

امروزه اجزای اصلی تمیز کننده‌های دندان که مورد قبول جامعه دندانپزشکی است، به شرح زیر است: الف) ماده براق کننده یا سائینه ب) ماده مرطوب کننده ج) ماده کف کننده و پاک کننده د) ماده چسبنده ر) ترکیبات فلوئوردار ز) رنگ ها ه) ماده شیرین کننده و) ماده مطبوع کننده ی) ماده محافظ فلوراید ماده ای طبیعی است که در پوسته زمین و هم چنین آب و هوا وجود دارد.

این ماده یک ماده مغذی هم به حساب می‌آید چون بدن ما برای رشد خوب به آن نیاز دارد.

سال ها پیش، دانشمندان کشف کردند که کودکانی که در آبی که مصرف می‌کنند فلوراید بیشتری باشد،  کمتر دچار کرم‌ خوردگی دندان می‌شوند.

پنجاه سال پیش، بیشتر کشورها شروع کردند در آب لوله ‌کشی مردم فلوراید اضافه کنند تا از پوسیدگی دندان جلوگیری کنند.

فلوراید به این دلیل مفید است که وقتی دندان‌ها رشد می‌کنند، فلوراید با مینای دندان ترکیب می‌شود.

این از پوسیدگی دندان یا کرم‌ خوردگی آن جلوگیری می‌کند.

اما حتی بعد از درآمدن کامل دندان‌هایتان هم فلوراید برای آن ها مفید است.

فلوراید همراه با بزاق دهانتان از مینای دندان دربرابر قند و بقیه موادی که دندان را خراب می‌کنند محافظت می‌کند.

موادی که نیاز دارید به شرح زیر می باشد: 1- جوش شیرین 2- روغن نارگیل 3- اسانس نعناع روش کار: روغن نارگیل و جوش شیرین را در اندازه های برابر در بشقابی با هم ترکیب نمایید.

مواد را کم کم با هم ترکیب نمایید.

در واقع  روغن نارگیل ضد باکتری، ضد ویروس و ضد قارچ است.

عنصر کلیدی دیگر در خمیردندان خانگی جوش شیرین است.

جوش شیرین یک ساینده ملایم فراهم می کند که یک پاک کننده ملایم و نیز قلیایی است .

سپس چند قطره اسانس نعناع برای شیرینی، عطر و طعم به مخلوط مورد نظر اضافه کنید.

مخلوط مورد نظر را در ظرف شیشه ای نگهداری نمایید.

این خمیر دندان برای نگهداری نیازی به یخچال ندارد، اما باید توجه داشته باشید که روغن نارگیل در دمای 76 درجه مایع می باشد، بنابراین این ترکیب ممکن است سازگاری اش با دما تغییر کند.

اثر این خمیردندان فوق العاده است! زمانی که دندان هایتان را با آن می شویید تمیزی را واقعا احساس می کنید.

سس جادویی شمع یخی فانوسی رشد درخت کریستالی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map