طراحی سایت خودکار ژله ای

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت خودکار ژله ای داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به گزارش حوزه فناوری فروشگاه اینترنتی برایتو : از زمانی که دفترهایی با کاغذ مشکی نزد نوجوانان محبوب شد و فروش این دفاتر در بازار لوازم تحریر به رقم قابل توجهی رسید شرکت های تولید کننده لوازم التحریر برای تولید خودکار هایی که بتوان بر روی این دفترها نوشت اقدام کردند.

از این محصولات در زمینه لوازم التحریر می توان به روان نویس ژله ای پایلوت ، روان نویس نقره ای ، روان نویس طلایی و روان نویس سفید زبرا و همچنین روان نویس های سری چوز پایلوت و… اشاره کرد.

یکی از موفق ترین برندها در برابر این همه روان نویس ژله ای می توان از روان نویس ژله ای ساکورا و روان نویس طلایی اسنومن و روان نویس نقره ای اسنومن نام برد.

خودکار ژله ای از نوک ساچمه ای درست شده‌ که در آن به جای جوهر از رنگ دانه های ژله ای مبتنی بر آب و رنگ استفاده می‌شود.

این خودکارها برای کشیدن تصاویر و نوشتن به کار می روند و نسبت به خودکار های جوهری اثر قوی‌تری برسطح ایجاد می‌کنند.

اولین شرکت تولید کننده این خودکارها شرکت ساکارا از اوزاکای ژاپن است.

این شرکت در سال ۱۹۸۴ اولین خودکار ژله ای خود را روانه بازار کرد.

شرکت ساکارا در سال ۱۹۸۰ اولین خودکار های ژله ای خود به نام gelly roll را برای یک شرکت آمریکایی ساخت.

بعد از آن crayola که یک نوع خودکار ژله ای با بدنه بزرگتر بود را برای استفاده کودکان تولید و روانه بازار کرد.

این خودکار ژله ای یک بدنه درخشان فلزی داشت که با رنگ های فلورسنت می نوشت.

این خودکارها مورد توجه هنرمندان گرافیک و طراحان معماری نیز قرار گرفت چون کنترل نوک آن راحت تر و رنگ های قوی تری داشت.

استفاده از این خودکارها در نگارش ، آسان تر و نرم تر بود همچنین کیفیت نوشته ها بعد از مدتی تغییر نمی کرد.

خودکار های ژله ای از بعضی جنبه ها از خودکار های معمولی بهتر هستند مثلاً در مقایسه با خودکار های ساچمه ای استاندارد ، خودکار های ژله ای روان تر می نویسند همچنین برای نوشتن روی سطوح نرم و غیرقابل جذب نیز استفاده می شوند.

جوهر زیادی بر روی سطح پخش نمیکند و خطوطی که ایجاد می‌کند دقیقتر است.

تنها عیب آن ها این است که بعد از نوشتن ، مدت زمان زیادتری برای خشک شدن این نوشته ها لازم است.

برای نگهداری این خودکارها کار زیادی لازم نیست فقط هنگامی که کارمان تمام شد باید در پوش آنها را بگذاریم چون این خودکارها خیلی سریع تر از خودکار های ساچمه ای خشک می شوند.

این خودکار ها را می توان در همه جا نگهداری کرد.

این روان نویس ژله ای سفید محصول کشور ژاپن می باشد.

ابعاد تقریبی این روان نویس 1 × 15 سانتیمتر است و وزن آن ۸ گرم می باشد.

قطر نوشتاری این روان‌نویس 0.

8 میلیمتر است.

دارای نوک ساچمه ای می باشد.

نوع بدنه این روان نویس از پلاستیک است و رنگ این روان نویس سفید روشن و واضح می باشد.

نوشتن با این روان نویس یکنواخت بوده و تا آخرین قطره جوهر خود می‌نویسد و مناسب برای طراحی روی کاغذ و یا مقوای مشکی است.

برای مشاهده انواع خودکار در فروشگاه اینترنتی برایتو اینجا کلیک نمایید.

برایتو پخش لوازم التحریر و ملزومات اداری با داشتن کادری مجرب سعی در استفاده و ارائه فناوری های نو در فعالیت های خود دارد تا بتواند همگام با پیشرفت تکنولوژی در جهان خدماتی نوین را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد .

یکی از این خدمات که همواره بر پایه ی دانش روز و تکنولوژی های جهانیست ، می توان استفاده از بستر اینترنت و ایجاد وب سایت WWW.

سیماگر.

COM باشد.

نویسنده : الف .

ی نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه فروشگاه اینترنتی برایتو فعال در زمینه پخش عمده و جزیی لوازم التحریر و ملزومات اداری با ارسال رایگان در تهران خدماتی نوین را جهت خریدی آسان، با کیفیت و قیمت مناسب در بستر اینترنت برای شما عزیزان فراهم نموده است و این خدمات ارایه شده توسط فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر برایتو توسط کادری مجرب هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز در سراسر ایران در دسترس می باشد.

تمامی اجناس سایت از وارد کنندگان اصلی برند ها و تولید کنندگان داخلی تهیه و به فروش می رسد.

که این موضوع در زمان خرید باعث اطمینان از کیفیت و اصالت کالا برای شما می شود.

فروشگاه برایتو تمامی اجناس را با ضمانت به فروش می رساند و امکان مرجوعی کالا را جهت رضایت هر چه بیشتر شما فراهم نموده است.

امید است بتوانیم در راستای کسب رضایت شما عزیزان در تامین اقلام مصرفی در ادارات، کارخانجات، بیمارستان ها، مدارس و… قدمی مفید برداشته باشیم.

گارانتی و سلامت فیزیکی کالا امکان ارسال سریع سفارشات امکان تسویه فاکتور در محل پشتیبانی 7 روز و 24 ساعت برایتو فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر و ملزومات اداری با قیمت مناسب و ارسال رایگان در تهران استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی برایتو فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

به دلیل نوسانات قیمت قبل از نهایی کردن خرید خود با فروشگاه تماس حاصل نمایید.

کد ملی* کد تایید * هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map