طراحی سایت داروی دستگاه گوارش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت داروی دستگاه گوارش از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران- سیماگر- یک گروه بین‌المللی از محققان یک دستگاه بلعیدنی ساختند که به دیواره معده متصل شده و با تولید پالس‌های الکتریکی، بیماری فرد را بهبود می‌بخشد.

به گزار روز سه‌شنبه پایگاه خبری مدیکال نیوز، در طول چند دهه اخیر مشخص شده است که تنها وظیفه دستگاه گوارش، هضم غذا نیست و در فرایندهای شیمیایی که بخش های مختلف زندگی روزمره را تنظیم می‌کنند، اثرگذار است.

حتی مستنداتی وجود دارد که نشان می‌دهد عملکرد دستگاه گوارش با بیماری‌هایی مانند آلزایمر، هیرشپرونگ و پارکینسون ارتباط دارد.

به همین علت محققان تلاش کرده‌اند تا عوامل مختل کننده فرایند هضم را درمان کنند.

یکی از متداول‌ترین روش‌های این‌کار، استفاده از پالس‌های الکتریکی است.

در حال حاضر به منظور ایمپلنت دستگاه‌های تولیدکننده پالس الکتریکی در معده از روش تهاجمی جراحی استفاده می‌شود که دارای خطرهای متعددی است.

اما دستگاه جدید محققان کپسولی است که ابعاد آن کمی بزرگتر از کپسول‌های مورد استفاده در داروها بوده و دارای سه ویژگی منحصر به فرد است که امکان اتصال آن را به دیواره معده فراهم می‌کند.

اول این که قسمت پایین کپسول سنگین‌تر از قسمت بالای آن است تا در هنگام اتصال به دیواره معده در راستای صحیح قرار گیرد.

دومین ویژگی، شکل کلی آن است که به نحو متناسبی با شکل دیواره معده طراحی شده است.

ویژگی سوم، وجود چنگک‌های کوچک و تیزی است که امکان اتصال به دیواره معده و تثبیت محل کپسول را فراهم می‌کند.

در آزمایش های اولیه روی خوک‌ها، عملکرد این کپسول مورد قبول محققان بوده است.

اکنون بررسی کارکرد این کپسول ادامه دارد تا محققان از بی‌خطر بودن آن برای انسان مطمئن شوند.

گزارش کامل این تحقیقات در نشریه Science Advances منتشر شده است.

تهران - ايرنا - محققان ام آي تي و بيمارستان Brigham and Women's بوستون آمريكا، مجموعه جديدي… تهران- سیماگر- محققان دانشگاه «ام آی تی» كپسول‌های جدیدی طراحی كردند كه حاوی میكروسوزن‌هایی… تهران - سیماگر - سازمان غذا و داروی آمریكا (FDA) دستگاه جدید كنترل كننده وزن را تایید كرد.

تهران- سیماگر- مهندسان آمریکایی در کاوش برای ساخت دستگاه‌های پزشکی پیشرفته‌ای که در بدن انسان… تهران-سیماگر-محققان دانشگاه كالیفرنیای آمریكا موفق به طراحی نانو روباتی شدند كه قادر به درمان… تهران-سیماگر-رییس جهاددانشگاهی گفت: در قالب طرح‌های فناورانه با محوریت… تهران-سیماگر- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: فعالیت‌های غیرحضوری… تهران-سیماگر- وزیر آموزش و پرورش گفت: در مناطق نارنجی فعالیت آموزشی… تهران- سیماگر- رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان… تهران - سیماگر - فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران،… تهران - سیماگر - جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش آموزان ابتدایی… تهران- سیماگر- رییس کمیته امنیتی اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت:… تهران- سیماگر- محققان انستیتوی رگا واقع در بلژیک با استفاده از واکسن… تهران- سیماگر- معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت… تهران- سیماگر- صندوق نوآوری و شکوفایی در فراخوانی به سفارش یک شرکت… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map