طراحی سایت دایرکتوری مشاغل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت دایرکتوری مشاغل در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید اطلاعات شما نزد طراحی سایت - بازاریابی اینترنتی - آرمانیک کاملا محفوظ می باشد چالشی که صاحبان کسب‌وکارها در شروع کسب‌وکار اینترنتی خود با آن مواجه می‌شوند انتخاب یک طراح سایت مناسب است که قطعا تشخیص درست خوب از بد کار دشواری می‌باشد و در صورت انتخاب غلط، بسیار متضرر خواهند شد.

اما هیچ جای نگرانی نیست.

ما در این مقاله نکاتی را عنوان کرده‌ایم تا شما بعد از خواندن آن بتوانید به راحتی برای انتخاب طراح سایت خود اقدام کنید.

پس در ادامه مطلب همراه ما باشید و این توضیحات را در انتخاب طراح سایت خود به خاطر بسپارید.

اگر قصد دارید محصولی را به دیگران معرفی کنید و فکر می‌کنید تبلیغات تلویزیونی بیش از حد کسل‌کننده شده‌ یا حتی از تبلیغات اینترنتی هم نتیجه مناسبی نگرفته‌اید، رپورتاژ آگهی روشی موثر برای تبلیغ یک محصول یا خدمات به‌خصوص است که می‌تواند اثرگذاری فوق‌العاده‌ای برای کسب‌و‌کار شما به همراه داشته باشد.

تولید محتوا در وب‌سایت مانند تهیه مواد اولیه برای طبخ یک غذا است! هیچ آشپزی نمی‌تواند با مواد اولیه کهنه و فاسد، غذایی عالی درست کند.

شما هم اگر انتظار دارید با استفاده از مطالب قدیمی و تکراری، وب‌سایت خود را ارتقا دهید، زیاد خوش‌بین نباشید.

توسعه وب‌سایت به عوامل بسیاری بستگی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها تولید محتوای جذاب و اصولی است.

تولید محتوای مناسب ویژگی‌های خاص خود را دارد و اگر رشد کسب‌وکار‌تان برای‌تان مهم است، این مقاله را با دقت بخوانید.

اگر قصد دارید محصولی را به دیگران معرفی کنید و فکر می‌کنید تبلیغات تلویزیونی بیش از حد کسل‌کننده شده‌ یا حتی از تبلیغات اینترنتی هم نتیجه مناسبی نگرفته‌اید، رپورتاژ آگهی روشی موثر برای تبلیغ یک محصول یا خدمات به‌خصوص است که می‌تواند اثرگذاری فوق‌العاده‌ای برای کسب‌و‌کار شما به همراه داشته باشد.

به گفته کارشناسان فروش باتجربه، 40 درصد مردم برای پیدا کردن کالا و خدمات مورد نیاز خود، حداقل یک بار در ماه، از اینترنت استفاده می‌کنند.

همین موضوع کافی است که اگر تا‌ به‌ حال به فکر داشتن وب‌سایت نیفتاده‌اید، به فکر فرو بروید.

نداشتن یک وب‌سایت استاندارد در دوره‌ای که افراد مایلند تمام کار‌های‌شان را به صورت مجازی انجام دهند، به زودی برای کسب‌و‌کار شما مشکلاتی پدید می‌آورد.

اگر قصد دارید دست‌ به‌ کار شوید و قدم اول را بردارید، مقاله ما را تا انتها دنبال کنید.

تا به حال شده که با فکر کردن به یک برند، رنگ خاصی در ذهن شما نقش ببندد؟ زمانی که به یاد Starbucks می‌افتید، چه رنگی جلوی چشم‌تان می‌آید؟ به نظرتان Yahoo چه رنگی است؟ همه ما روزانه با میلیون‌ها وب‌سایت متنوع روبه‌رو می‌شویم، اما تنها چند نمونه از آن‌ها توانسته‌اند به خوبی خودشان را به ما معرفی کنند و در ذهن ما بمانند.

انتخاب ترکیب رنگ مناسب برای وب‌سایت، یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌ها برای شناخته‌شدن در میان وب‌سایت‌های بی‌شمار است.

تا به حال شده که با فکر کردن به یک برند، رنگ خاصی در ذهن شما نقش ببندد؟ زمانی که به یاد Starbucks می‌افتید، چه رنگی جلوی چشم‌تان می‌آید؟ به نظرتان Yahoo چه رنگی است؟ همه ما روزانه با میلیون‌ها وب‌سایت متنوع روبه‌رو می‌شویم، اما تنها چند نمونه از آن‌ها توانسته‌اند به خوبی خودشان را به ما معرفی کنند و در ذهن ما بمانند.

انتخاب ترکیب رنگ مناسب برای وب‌سایت، یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌ها برای شناخته‌شدن در میان وب‌سایت‌های بی‌شمار است.

تا به حال از خود پرسیده‌اید که چگونه می‌توان اینستاگرام را به طریقی به یک وب‌سایت تبدیل کرد یا آن را به سایتی که به تازگی راه‌اندازی کرده‌اید، اضافه کرد؟ اگر شما هم مثل بسیاری از کسانی باشید که به دنبال کسب درآمد از راه‌های خلاقانه هستند، مطمئناً به صفحه اینستاگرام‌تان صرفاً به عنوان صفحه‌ای برای دوست‌یابی و به‌ اشتراک گذاشتن عکس‌ها و خبر‌ها و لایک کردن و لایک گرفتن، نگاه ‌نمی‌‌کنید.

سئوالی که برای صاحبان کسب‌و‌کارها و مدیران سازمان‌ها پیش می‌آید، این است که بهترین روش برای توسعه یک کسب‌وکار چیست؟ تبلیغات یا طراحی سایت، کدام یک مهم‌تر است؟ در طراحی سایت از کدام سیستم می‌توان استفاده کرد؟ کدام یک زودتر به نتیجه می‌رسد؟ سیستم‌های مدیریت محتوای متن باز مانند جوملا یا وردپرس یاCMS  های اختصاصی؟ اگر این سئوال‌ها برای شما پیش آمده، با ما همراه باشید، ما به شما می‌گوییم چگونه کسب‌و‌کار خود را هوشمندانه‌تر توسعه دهید.

دایرکتوری مشاغل یا بانک مشاغل، یک بانک اطلاعاتی از مشاغل مختلف است.

این نوع سایت‌ها، کار دسته‌بندی مشاغل مختلف را بر اساس نوع فعالیت، مکان، نام شخص یا شرکت و … به عهده دارند.

عموم جامعه و مردم از بانک‌های اطلاعاتی و دایرکتوری‌ها برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز خود در مورد مشاغل مختلف در سطح شهر و کشور استفاده می‌کنند.

دایرکتوری‌ها یا فهرست‌ها مانند موتورهای جستجو عمل می‌کنند.

تنها تفاوتی که این دو با هم دارند، در این مسئله است که  دایرکتوری‌ها، در واقع وب‌گاهی هستند که بقیه وب‌سایت‌های موجود در اینترنت را بر اساس زمینه فعالیت دسته‌بندی می‌کنند.

در مورد دایرکتوری‌ها می‌توان گفت که وب‌سایت‌ها باتوجه به موضوع سایت و کسب‌وکار خود در این دایرکتوری‌ها دسته‌بندی می‌شوند و کاربران به راحتی می‌توانند با ورود به گروه مورد نظر، وب‌سایت‌هایی که در آن زمینه فعالیت می‌کنند را مشاهده نمایند.

گاهی اوقات، دایرکتوری‌ها به صورت تخصصی روی یک موضوع کار می‌کنند و گاهی همه‌ موضوعات را پوشش می‌دهند.

به عنوان مثال، می‌توان دایرکتوری مشاغل را نام برد که امکان دسته‌بندی کردن مجموعه‌های کاری و مدیریت کردن آنها را فراهم می‌کند.

همانطور که گفتیم دایرکتوری مشاغل، یک بانک اطلاعاتی از مشاغل و کسب‌وکارهای مختلف است.

شما در این نوع وب‌سایت‌ها می‌توانید کسب‌وکارهای مختلف را در دسته‌بندی مخصوص خود پیدا کنید.

صاحبان کسب‌وکارها نیز با استفاده از جایگاه‌های تبلیغاتی موجود در این نوع سایت‌ها، به معرفی خود و کسب‌وکارشان می‌پردازند.

دایرکتوری مشاغل، دفترچه‌ای طبقه‌بندی‌شده از گروه مشاغل است که در آن شغل‌ها در قالب نام شغل، توضیحات و اطلاعات تماس، یافت می‌شوند و افراد می‌توانند با مراجعه به این دایرکتوری، مشاغل مورد نیاز خود را جستجو کنند.

یک وب‌سایت طراحی مشاغل، اطلاعات مختلفی از جمله انواع آگهی‌‌های استخدامی، اطلاعات و دانش مورد نیاز برای استخدام، نمونه سؤالات استخدامی، رزومه نویسی، آموزش مصاحبه، تست‌های شخصیت‌شناسی و هر چیز دیگری را که بتواند به افراد جویای کار کمک کند، شامل می‌شود.

برای ارائه کلیه‌ این خدمات، کافی است یک وب‌سایت تخصصی بانک مشاغل داشته باشید.

با طراحی سایت دایرکتوری مشاغل، نه تنها به کارجویان کمک خواهید کرد، بلکه شما به عنوان صاحب این وب‌سایت‌ می‌توانید کسب‌وکار آنلاین موفقی برای خود راه‌اندازی کنید.

همانطور که اشاره شد، از طریق یک وب‌سایت بانک مشاغل می‌توان خدمات گسترده و گوناگونی را در حوزه مشاغل به کاربران ارائه داد.

از جمله ویژگی‌هایی که یک وب‌سایت دایرکتوری مشاغل می‌تواند داشته باشد، عبارتند از: 1.

طراحی وب‌سایتی با ظاهری زیبا و کاربری آسان جهت یافتن سریع اطلاعات در رابطه با موقعیت‌‌های شغلی مورد علاقه.

2.

امکان معرفی وب‌سایت و انواع خدماتی که این وب‌سایت ارائه می‌دهد.

3.

امکان درج آگهی استخدام در وب‌سایت.

4.

امکان عضوگیری و مدیریت اعضا در وب‌سایت و ارائه خبرنامه‌هایی بر اساس موقعیت‌های شغلی به کاربران.

5.

امکان دسته‌بندی کلی استخدام‌ها مانند استخدام‌های سراسری، استخدام‌های استانی و.

.

.

.

6.

امکان معرفی کامل انواع مشاغل از جمله وظایف، مهارت‌ها، آینده‌ شغلی، درآمد و حقوق.

7.

امکان دسته‌بندی موقعیت‌های شغلی بر اساس نوع آنها، از جمله مشاغل مهندسی، خدماتی، آموزشی، اداری، مالی، پزشکی و سلامت، کامپیوتر و فناوری اطلاعات، هنر و .

.

.

.

8.

امکان پرداخت وجوه به صورت آنلاین و از طریق پرداخت‌های اینترنتی.

9.

امکان جستجو در وب‌سایت و در میان کلیه موقعیت‌ها و فرصت‌های شغلی.

10.

امکان ثبت درخواست شغلی و ارائه رزومه شغلی به شرکت‌ها از طریق وب‌سایت.

11.

امکان پرسش و پاسخ میان کاربران.

12.

امکان پشتیبانی از کاربران.

13.

امکان برگزاری تست شخصیت و ارائه پیشنهادهای شغلی متناسب با ویژگی‌های شخصیتی.

14.

امکان دریافت نظرات کاربران.

بدین ترتیب، با داشتن یک وب‌سایت تخصصی به عنوان یک بانک مشاغل اینترنتی، شما می‌توانید خدمات گوناگون و متنوعی را از طریق آن به کاربران خود ارائه کنید.

شما با طراحی یک وب‌سایت دایرکتوری مشاغل، می‌توانید به افراد جویای کار کمک کنید تا بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن، شغل مناسب خود را پیدا کنند.

گائینی هستم، مدیر سایت کاریزما اد.

چند ماه پیش دنبال یک شرکت طراحی سایت بودم، شرکت‌های متفاوتی رو دیدم، نمونه کارهای گوناگونی رو دیدم تا با شرکت آرمانیک آشنا شدم.

چیزی که برای من خیلی مهم بود خلاقیت در طراحی و نزدیک بودن به سلیقه‌ی من از همه جهت بود.

نکات مثبتی که در آرمانیک وجود داره سر تایم تحویل دادن پروژه، پشتیبانی بالا و پیگیر بودنشان است و از طرفی با داشتن نیروهای جوان و متخصص، کارها سریع‌تر و درست و با خلاقیت بالا پیش می‌رود و موجب رضایت خاطر مشتری می‌شود.

<p>سلام، شادی ولی زاده هستم مدیر و موسس موسسه زبان های خارجی کاسپین تالک.

فعالیت ما از سال 93 آغاز شد.

درابتدا یک سایت مبتدی داشتیم اما به دلیل نارضایتی در سال 97 تصمیم گرفتیم یک سایت حرفه‌ای طراحی کنیم.

بعد از تحقیق های صورت گرفته با آرمانیک آشنا شدیم و قرارداد بستیم و از این بایت بسیار خوشحال و راضی هستیم به دلیل اینکه دقیقا همون چیزی رو که مد نظر ما بود برای ما طراحی کردند.

مهم‌ترین نکته‌ای هم که میتونم در این زمینه بگم پشتیبانی فروششون بود که بعد از طراحی سایت پله پله با ما جلو اومدن و همچنان بعد از یک سال هم همراه ما هستند و با ایده‌های خوب و جدیدشون سایت ما همواره در حال بروز رسانی هست.

در آخر هم ممنونم از این گروه فوق العاده حرفه‌ای</p> به عنوان مدیر سایت مو به مو بسیار خوشحال هستم که آرمانیک رو برای طراحی سایتخود و دیگر خدمات مشاوره انتخاب کردم.

فکر میکنم پایبندی به اخلاق و تعهدکاری در این مجموعه حرف اول را میزند.

اگر بخواهم آرمانیک را تعریف کنم، می گویم:  آرمانیک ساختاری از مجموعه ی  مجرب و حرفه ای است که 0 تا 100 وب سایت شما را به عهده میگیرد و آن را با بهترین کیفیت به مدیر سایت تحویل میدهد.

مدتی دنبال شرکت ها برای طراحی سایت میگشتم ولی متاسفانه به نتیجه ای نمیرسیدم، تا اینکه تصادفی با سایت مدیروب آشنا شدم و اولین چیزی که منو جذب خودش کرد رابط کاربری خیلی خوب این سایت بود و باعث شد من بگردم و ببینم طراح این سایت چه شرکتی هست ؟ تا اینکه با یک جستجو شرکت آرمانیک رو پیدا کردم.

در مدت کوتاهی قرارداد طراحی سایت رو با آرمانیک بستم.

تمام مراحل  از 0 تا 100 واقعا به خوبی انجام شد و دقیقا چیزی بود که من میخواستم .

خوشبختانه آرمانیک این سایت رو برای من انجام داد و تمام ریزه کاری ها با پیگیری توسط تیکت و تلفن ها از شرکت آرمانیک برای من رفع شد و الان خوشحالم دغدغه ای برای سایت ندارم.

تخصص من در زمینه حسابداری است .

چندین سال است به سایت علاقمند شدم و دوست داشتم از طریق سایت ، محصولات حسابداری تولید کنم و به فروش برسانم .

با توجه به جستجوهایی که در گوگل داشتم ، شرکت هایی که در زمینه تولید سایت های حسابداری فعالیت می کنند خیلی محدود هستند .

یکی از شرکت هایی که در این زمینه پیدا کردم آرمانیک بود .

پس از تخقیقاتی که انجام دادم در نهایت سایتم را به شرکت آرمانیک سپردم و از این بابت خیلی خیلی راضی هستم .

آقای سیماگر فر تیم خوب و متخصصی را در کنار خودشان حمع کردند و به تمامی سئوالات من با شکیبایی پاسخ دادند و بابت این از آرمانیک رضایت دارم.

طراحی سایت و مدیریت سایت عباسمنش با شرکت آرمانیک بوده و به ما کمک کرده اند تا بتوانیم کسب و کار خود را از طریق اینترنت راه اندازی و رونق بدهیم.

همچنین آقای سیماگر فر در بخش مشاوره و ایده در زمینه کسب و کار کمک شایان ذکری به ما کرده اند و من پیشنهاد می کنم اگر به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستین حتما از ایشون مشاوره بگیرید و از ایده های ایشون استفاده کنید.

یک جلسه مشاوره ی رایگان مهمان ما باشید.

در این جلسه تمام نیازهای شما را بررسی میکنیم.

کنار شما هستیم تا بهترین تصمیم ها را با هم بگیریم.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آرمانیک می باشد | مشاوره تبلیغات توسط مدیروب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map