طراحی سایت دتکتور گاز

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت دتکتور گاز شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شرکت فنی مهندسی آتشبان در زمینه فروش ، نصب و نگهداری سیستم های اعلام حریق و اطفاء حریقفعالیت می کند شرکت فنی مهندسی آتشبان مفتخر است که اعلام دارد در زمینه فروش ، نصب و نگهداری سیستم های اعلام حریق و اطفاء حریق ، دزدگیرهای اماکن (منازل ، سازمان ها ، فروشگاه ها ) ، و همچنین سنسورهای تشخیص دود (دی اکسید و مونوکسید کربن) ،دوربین های کنترلی و غیره با بهترین کمپانی هایی که در این زمینه فعالیت می کنند ، همکاری میکند.

این شرکت دارای مجوز اتحادیه ثبت شرکت و تاییدیه سازمان آتشنشانی و نیروی انتظامی تهران بزرگ و اماکن میباشد .

مفتخریم که با بهترین کیفیت ، تایید وزارت نفت ،نیرو و صنعت و معدن را اذعان خود کردیم.

شما می توانید علاوه بر گفتگوی آنلاین از طریق سایتو همچنین کانل این شرکت در تلگرام و اینستاگرامما ما به طور 24 ساعته در ارتباط باشید راه های ارتباطی آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده رسمی اکثر کمپانی های معتبر در داخل و خارج ایران در زمینه سیستم های اعلام و اطفاء حریق (مانند دتکتور های دودی ، فتوالکتریک , گازی صنعتی , دتکتورهای حرارتی , دتکتورهای حرارتی افزایشی ، دتکتور های مولتی , دتکتورهای co2 ، دتکتورهای مونواکسید کربن ، دتکتور گاز متان , دتکتور های گازی خانگی و شهری ) ,دزدگیر اماکن ، آژیر های برد بالا , آژیرهای موتوری ، آژیرهای ملودی , آژیر های دکلی دوقلو , آژیرهای دکلی تک قلو , آژیر فلاشر , چراغ سردر ریموت اعلام ، آژیر قارچی ، آژیر اوزاکا ، آژیر اعلام خطر ، چراغ گردان ، چراغ مگنتی ، جراغ چشمک زن ، چرغ گردان چینی ، چراغ گردان آژیر دار ، چراغ گردان ژاپنی ، شستی های قابل ریست , شستی های اعلام حریق ، شستی های شکستنی ، پنل اعلام حریق ، اسپری تست دود می باشد برخی از برند هایی که فروشگاه آتشبان ارائه میکند.

این دتکتور بر اساس نمونه­ گیری از هوای یک فضای معین ، وجود دود را که ممکن است ناشی از حریق باشد تشخیص می­دهد.

یک هواکش نسبتا کوچک، یک یا دو دتکتور دودی و برد الکترونیکی­ که عمل پردازش و ارزیابی را به عهده دارد، اجزای اصلی این نوع دتکتور را تشکیل می­دهند.

هواکش داخل این محفظه از طریق معابر لوله­ ای شکل، هوا را به داخل دستگاه می مکد.

هوا پس از ورود به داخل محفظه از یک صافی عبور نموده و از مسیر استقرار دتکتورهای دودی به سمت منفذ خروجی هدایت می­شود.

دتکتورها و پردازشگر داخل دستگاه ، وضعیت هوا را از نظر مقدار غلظت دود مورد سنجش قرار می­دهند.

بیشتر بدانید این دتکتورها دارای یک مقاومت حرارتی می­باشد که در اثر حرارت حاصل از حریق مقاومت آن کم شده و باعث افزایش جریان می­شود و به مرکز کنترل اعلام حریق می­نماید.

نصب آن­ها نیز به صورت سقفی و طبق استاندارد BS 5839 می­باشد.

این نوع دتکتورها مانند ترموستات­ها دارای یک بخش الکتریکی یا مکانیکی حساس به گرما می­باشند.

بیشتر بدانید برای تشخیص نشتی گاز و اعلام خطر قبل از به وجود آمدن حریق خصوصا در محل­­هایی که از گازهای سوختنی (قابل اشتعال) (LPG,CNG) استفاده می­شود این دتکتورها مورد استفاده قرار می­­گیرد.

مبنای تشخیص برخی از آن­ها بوی گاز می­باشد و به صورت دیواری یا سقفی نصب می­شوند.

مورد استفاده­ی آن­ها در آپارتمان­ها، هتل­ها و مراکز صنعتی می­باشد.

برخی از انواع این دتکتورها قادرند در صورت کشف نشتی گاز به یک شیر فرمان بدهند و مسیر گاز را ببندند.

بیشتر بدانید این مدل که ترکیب دو دتکتور دودی و حرارتی می­باشد، جهت مواردی استفاده می­شود که پیش ­بینی نوع حریق دشوار و یا احتمال هر دو نوع حریق دودزا و حرارت­زا وجود داشته باشد این دتکتورها شامل دو طبقه هستند که یکی به عنوان دتکتور حرارتی و دیگری به عنوان دتکتور دودی عمل می کند و در محل­هایی که هم امکان وجود دود و هم حرارت هست به کار می روند.

(مانند اتاق­های بایگانی، کتابخانه­ ها و آشپزخانه­ ایی متصل به هال با وسعت کم در هتل­ها.

) بیشتر بدانید این دتکتور در اصل یک سنسور الکتروشیمیایی می­باشد که دارای دو صفحه­ ی آند و کاتد و محلول الکترولیت است.

ساخت دتکتورهای جدید CO باعث گردیده است که این دتکتور از حالت صنعتی به دتکتور خانگی تبدیل شود.

تحقیقات انجام شده پیرامون حریق ثابت کرده است که تمامی حریق­های خانگی تولید گاز CO می­نمایند، هم­چنین دتکتورهای CO جدید با طول عمر بالای 5 سال با آژیر سرخود و باطری پشتیبان و قابلیت تنظیم حساسیت از 10 تا PPM 999 را داشته و امکان وصل به پانل اصلی اعلام و اطفای حریق را دارا می­باشد.

هم­چنین در صورت کم شدن عمر باطری، سیستم هشدار آن به کار می­افتد.

بیشتر بدانید ایجاد هشدار شنیداری و دیداری در زمان ایجاد خطر را بر عهده دارد.

انواع آژیر ساده، آژیر فلاشر، آژیر سخنگو و انواع زنگهای اعلام خطر و بلندگوهای اعلام خطر برای محیطهای داخل ساختمان و بیرون ساختمان از دسته بندیهای این محصول است.

بیشتر بدانید چراغ هاي چشمك زن جهت مصارف اعلام حريق ، اعلام خطر و با تبليغات با لامپ معمولي در لنز پلي كربنات در رنگهاي مختلف ( 6 رنگ ) به رنگهاي قرمز ، سبز ، آبي ، بيرنگ ، نارنجي و سفيد توليد ميشود و پايه چراغها از جنس Retardant ABS به رنگهاي سفيد ، قرمز و مشكي مي باشد .

بیشتر بدانید سیستم دزدگیر اماکن ( intruder alarm system ) یکی از قسمت های مهم سیستم های نظارتی – امنیتی – حفاظتی است .

همان گونه که از نام آن مشخص است، ساختار و تکنولوژی این سیستم به صورتی است که سرقت یا دزدی را تشخیص داده و آن را به صورت آژیر و یا موارد دیگر به مخاطبین خود اعلام می نماید .

بیشتر بدانید برای راه اندازی خودکار سیستم اعلام حریق در زمان مشاهده آتش سوزی به کار میرود و در رنگهای مختلف و برای کاربردهای متفاوت در سیستم اطفا حریق نیز تولید میشود.

بیشتر بدانید Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.

Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

It has survived not only five also the leap into electronic بیشتر بدانید یک دستگاه مرکزی است و تعدادی سنسور تشخیص حرکت یا گرما شناس که یا با سیم و یا به صورت بی‌سیم به دستگاه مرکزی متصل می‌شود به همراه یک باطری برای زمان قطعی برق.

سنسورهای متنوعی در بازار وجود دارد که هر کدام برای استفاده‌ای خاص به کار می‌روند.

یک آژیر نیز به دستگاه مرکزی وصل می‌شود تا اگر سنسورها حرکتی یا گرمایی تشخیص دادند آژیر به صدا درآید.

عوامل ایجاد حریق بسیار متنوع بوده و در تمامی ساعات شبانه روز امکان بروز آن می‌رود،امروزه سیستمهایی ایجاد شده است که می‌تواند در لحظات اولیه حریق آن را شناسایی کرده و بلافاصله توسط آژیر ، به ساکنین اعلام کند و یا با وسیله تلفن به مراکز آتش نشانی خبر دهد.

بعضی از سیستمها در صورت لزوم (برای مکانهای حساس) می‌توانند بطور اتوماتیک حریق را خاموش کنند.

  تجهیزاتی هستند که به منظور شناسایی گازهای سمی، قابل اشتعال و انفجار، گازهای اکسید کننده و بطور کلی گازهای خطرناک مورد استفاده قرار می گیرند به طور مثال خارج شدن کاز متان یا همان گاز شهری از شیره گاز.

دستگاه های گاز سنج مجهز به سیستم های اعلان و اخطار دیداری و شنیداری بوده و در برخی از مدل ها از ویبراتور یا لرزاننده نیز جهت اعلان خطر به کاربران استفاده می گردد.

شما می توانید علاوه بر بازدید روزانه از وب سایت اخبار های روز را هم از همین وب سایت دنبال کنید.

می توانید در خبرنامه سایت هم عضو شده تا آتشبان برای شما اخبار را به ایمیل شخصی شما ارسال کند.

حوالی ساعت ۲۲ چهارشنبه پارکینگ یک ساختمان مسکونی در محله مجیدیه… راهنمای نصب سیستم اعلام حریق آریاک سیستم اعلام حریق از جمله…  پنل مرکزی اعلام حریق زیتکس کنترل پنل اعلام حریق Zitex مدل… امروزه برای ارائه بهتر خدمات به شهروندان نمایندگی های بزرگی در… قیمت دتکتور بروز حوادث یکی از اصلی ترین عوامل ایجاد خسارات… فروش دتکتور اعلام حریق توسط شرکت فنی مهندسی آتشبان دتکتور اعلام… سیستم اعلام حریق آریاک اعلام حریق متعارف آریاک یکی از برندهای… استانداردهای اعلام حریق دستورالعمل ها و استانداری اعلام حریق شامل رعایت…   تهران لاله زار جنوبی کوچه اتحادیه پاساژ اتحادیه طبقه دوم واحد 5 دفترآتشبان فروشگاه آتشبان : فروشگاه مرکزی آتشبان : شنبه تا پنج شنبه 8 الی 17 شماره همراه مشاوره

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map