طراحی سایت درب قوطی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت درب قوطی کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پیشگامان ماشین سازی نامجو | طراح و سازنده ماشین آلات صنایع غذایی 1399/04/18 دستگاه درب بندی وسیله ای است که به کمک آن می توان درب کنسرو ها و دیگر مواد غذایی که به صورت کنسرو بسته بندی می شوند را به بدنه اصلی متصل کرد.

درب کنسرو های مواد غذایی معمولا از جنس استنلس استیل و درب قوطی های نوشیدنی ها معمولا از آلومینیوم ساخته می شود.

این در حالی است که بدنه آن ها ممکن است از جنس فلز (مانند قوطی نوشابه و سوپ) مقوا (نوشیدنی های الکلی) و یا حتی پلاستیک باشد.

دستگاه درب بندی وسیله ای است که به کمک آن می توان درب کنسرو ها و دیگر مواد غذایی که به صورت کنسرو بسته بندی می شوند را به بدنه اصلی متصل کرد.

درب کنسرو های مواد غذایی معمولا از جنس استنلس استیل و درب قوطی های نوشیدنی ها معمولا از آلومینیوم ساخته می شود.

این در حالی است که بدنه آن ها ممکن است از جنس فلز (مانند قوطی نوشابه و سوپ) مقوا (نوشیدنی های الکلی) و یا حتی پلاستیک باشد.

مشتری همیشه بهترین کالاها را طلب می کند.

این موضوع در مورد مواد غذایی و نوشیدنی ها هم صدق می کند.

کیفیت محصولات باید بزرگترین دغدغه شما در کارتان باشد.

اما نکته اساسی دیگر مربوط به نحوه فرآوری و بسته بندی محصولات خواهد بود.

امروزه بسیاری از مواد غذایی و نوشیدنی ها به صورت قوطی بسته بندی می شوند که نگهداری، باز کردن و استفاده آن ها راحت تر شده است.

اگر در زمینه تولید و بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی ها به صورت کنسرو فعالیت دارید پس باید از یک استراتژی کارآمد بهره مند شوید تا بتوانید خواسته ها و انتظارات مشتریان و همچنین انتظارات صنعت غذایی را برآورده کنید.

خبر خوب این که شما می توانید از مدل های متفاوتی از ماشین های درب بندی بهره جویید.

بدین روش شما می توانید محصولاتی تازه و مقاوم در برابر ضربه تولید کنید.

اگر شما بخواهید یک ماشین درب بندی خریداری کنید، از کجا می دانید که بهترین دستگاه را انتخاب کرده اید؟ شما باید تا جایی که می توانید اطلاعات جمع کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

اما در اینجا ما بهترین راهنمایی و مشاوره ها را در مورد ماشین درب بندی و روش کار آن به شما خواهیم داد.

یک دستگاه درب بندی می تواند درب قوطی را به شکلی ببندد که درون قوطی خالی از هوا بشود.

معمولا درب قوطی از جنس استیل می باشد که با قلع اندود شده است.

این در حالی است که بدنه قوطی معمولاً از قلع، آلومینیوم، پلاستیک، شیشه، PET یا حتی کاغذ ساخته می شود.

درب مهر و موم شده ی قوطی به شکلی است که مقاوم در برابر نفوذ می باشد و از ماندگاری و طراوت محصول اطمینان می دهد.

یک ماشین درب بندی می تواند دارای یک عدد سر درب بندی باشید یا دو عدد که در آن هر سر به عنوان یک قطعه جداگانه از ماشین دیده می شود.

بعضی از ماشین های درب بندی معروف دارای چهار سر درب بندی هستند؛ اما همچنین ماشین هایی با ۶ تا ۱۲ سر وجود دارند.

هرچه سر های درب بندی یک ماشین بیشتر باشد، طبیعتاً سرعت کار بالا می رود.

ماشین هایی که سرهای درب بندی بیشتری دارند، به این دلیل که با سرعت بیشتری کار می کنند، در صنعت بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند.

ماشین درب بندی همچنین می تواند به طور اتوماتیک عمل کند، بنابراین روند بسته بندی شما نیز ساده تر خواهد شد؛ مخصوصا زمانی که شما تصمیم دارید هزینه خود را کمتر صرف نیروی کار بکنید و بازدهی خط تولید خود را افزایش دهید.

دستگاه درب بندی کاربرد های متفاوتی دارد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم: • قوطی ها • فیلترهای خودرو (روغن و سوخت) • خازن و باتری • صدا خفه کن های اگزوز ماشین • درام ماشین های درب بندی انواع مختلفی دارد که شما می توانید با توجه به نیاز خود از هر کدام بهره مند شوید که این ماشین ها شامل دستگاه کاملا اتوماتیک با طراحی های خاص مانند دستگاه چرخشی یا دستگاه غیرچرخشی می باشد.

ماشین های تمام اتوماتیک نیازی به دخالت اپراتور ندارند، زیرا همانطور که از نام آن ها پیداست، تمام کار ها را به طور اتوماتیک انجام می دهد.

فقط تنها کاری که اپراتور باید انجام دهد این است که درب ها را در قسمت مربوطه قرار دهد.

اما در دستگاه های نیمه اتوماتیک حضور فرد واجب است.

در ماشین های درب بندی روتاری یا چرخشی، قوطی در حالی که بر روی یک محور در حال چرخش است درب آن بسته می شود.

این نوع ماشین های درب بندی نیز می توانند به صورت تمام اتوماتیک باشند که در آن ها درب قوطی با سرعت بسیار بیشتری بسته می شود.

در دستگاه های درب بندی غیر روتاری، قوطی و ظرف در طول فرآیند ثابت سر جای خود می ایستد که این موضوع از صدمه دیدن و ضربه خوردن قوطی جلوگیری می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص راه اندازی خطوط تولید صنایع غذایی از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

افتخارمان، اعتماد به نفسی است که در زمان کارکرد با ماشین آلات تولید این شرکت تجربه خواهید کرد، تیم ما بدون هیچ توقفی در کنارتان خواهد ماند.

گروه پیشگامان ماشین سازی نامجو، طراح و مجری صفر تا صد پروژه های خط تولید صنایع غذایی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map