طراحی سایت در آبزیان فرانسه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت در آبزیان فرانسه داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

[vc_row][vc_column][vc_column_text] ایده ماهی خان: تیم بزرگ ماهی خان با تجربه 30 سال فروش آبزیان دریایی در جنوب کشور و شهر بندرعباس و همچنین فروش و ارسال عمده به سراسر کشور،تلاش نموده است با ساختن تیمی قوی و بزرگ متشکل از افراد خبره در زمینه فروش اینترنتی و تسهیلات مربوط به آن و افراد با تجربه در زمینه فروش آبزیان دریایی ،زمینه ساز خدمت رسانی و ارائه با کیفیت ترین و متنوع ترین و تازه ترین آبزیان دریایی جنوب کشور و ارسال سریع و آسان آن به منازل شما باشد.

در زندگی مدرن،سریع و شلوغ امروزی فرصت کافی برای طی کردن مسیر و دسترسی سریع به فروشگاه های ماهی و میگو کمتر است و البته در شهرهای بزرگ و به دور از دریا به دلیل فروش سنتی ماهی و میگو و تاخیر در نگهداری و ارسال از شهرهای جنوبی همواره با افت شدید کیفی ماهی و میگو مواجه هستیم که خود یکی از دلایل عمده برای عدم مصرف ماهی و میگو در بین مردم می باشد.

بنابراین برخود لازم داشته ایم در سریع ترین حالت آبزیان جنوب کشور را از دریا بدون واسطه به منازل شما برسانیم و از نظر کیفی ،محصولی را ارائه بدهیم که هیچ تفاوتی با کیفیت ماهی که مردمان محلی و بندر نشین استفاده می کنند نداشته باشد و شما نیز از طمع لذیذ ماهی و میگو جنوب بهره مند شوید.

فرآیند تهیه و توزیع محصول: ما طی مدت 30 سال تجربه کاری قراردادی طولانی مدت با قایق ها و لنج های منطقه جنوب داریم و آبزیان تازه صید شده را صبح زود و قبل از طلوع آفتاب از صیادان تحویل گرفته و به سرعت توسط خودروهای  مخصوص حمل آبزیان بارگیری می شود و با پودر یخ،با کیفیتی ایده ال نگهداری می شود.

همزمان کارمندان ما در دفتر فروش بصورت مداوم پاسخگوی مشتریان عزیز هستند و سفارشات شما را ثبت می کنند و با توجه سفارش مدنظر چه از طریق سایت،آپ،واتس آپ ،تلگرام  و اینستاگرام ماهی خان و همچنین تماس تلفنی،محصولات به دلخواه شما فرآوری می شود و در زیباترین و با کیفیت ترین حالت بسته بندی می شود و با پست هوایی  به دست شما می رسد.

بدین صورت در کمترین زمان ممکن  ماهی تازه جنوب در سفره شماست.

تیم ماهی خان توانایی ارسال محصولات دریایی به تمامی مراکز استان ها را دارد تا بدین گونه نقشی در سفره های تمامی هم میهنان ایفا کند.

نکته: ماهی خان موظف است در قبال تمامی افراد حقیقی و حقوقی و همچنین نهاد ها و شرکت های عضو سایت و آپلیکیشن ماهی خان و همچنین خریداران محصولات ما ،با توجه به قوانین صیانت از حریم خصوصی افراد عمل نماید و فضای امن و ایمن را برای خریدی آسان مهیا سازد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row] محبوب ترین ها مناسب ورزشکاران قیمت مناسب کم تیغ ماهی کبابی ماهی شکم پر ماهی سرخ کرده قلیه ماهی ورود / عضویت سبد خرید شرایط و قوانین حساب کاربری کد تایید * نام کاربری یا ایمیل * رمز عبور * ورود

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map