طراحی سایت در آرارات ارمنستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در آرارات ارمنستان شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت در آرارات ارمنستان شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مشاهده وب سایت هتل هتل آرارات در شهر ایروان در نزدیکی ایستگاه متروی آندرانیک قرار دارد.

اینترنت رایگان Wi-Fi ، استخر سرپوشیده و سونا از امکانات این هتل به شمار می رود.

هتل آرارات دارای اتاق هایی بزرگ با طراحی چوبی و پنجره های بزرگ می باشد.

این اتاق ها دارای تلویزیون ، مینی بار ، حمام اختصاصی مجهز به لوازم بهداشتی هستند.

رستوران هتل غذاهای اروپایی و ارمنی سرو می کند.

با 15 دقیقه قدم زدن شما می توانید به موزه تاریخی ارمنیان و میدان ریپابلیک برسید.

فرودگاه بین المللی ایروان در فاصله 15 دقیقه ای هتل قرار دارد و ایستگاه قطار مرکزی یروان 3 کیلومتر فاصله دارد.

هتل آرارات در صورت درخواست مسافرین خدمات ترنسفر فرودگاهی را نیز انجام می دهد.

  آلبوم تصاویر برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.

هتل ارارات من با همسرم ۴ شب اقامت داشتیم صبحانش اشغال و موقع اومدن از من ۴۰ دلار امریکا جریمه سیاه شدن حوله گرفتن کارکنان هتل فقط دنبال اینن که ازتون به یه نحوی پول اضافه بگیرن یعنی مثل من اگر حولتون زمین باشه باید ۱۰ برابر پول اون حوله رو بدی صبحانش هیچی نداره پنیر اشغال اب میوه نداره نون تست کن نداره در کل صفر هم زیاده به این هتل بدی فقط یه خوبی داره که نزدیک شهر هست ولی خیلی کارکنانش عوضی هستن استخرشم که اصلا به درد بچه ها نمیخوره و خیلی هم کوچیک و ابش هم سرد اصلا ادم رغبت نمیکنه حتی یک بار تو استخرش بره ارمنستان ایروان ارمنستان ایروان ارمنستان ایروان ارمنستان ایروان ارمنستان ایروان ارمنستان ایروان ارمنستان ایروان در صورتیکه تمایل دارید پیامک و آفرهای ما را دریافت کنید فرم زیر را تکمیل نمایید لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است.

سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد.

همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است.

کليه حقوق اين سايت متعلق به لست سکند می باشد | 1399-1389

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map