طراحی سایت در آزوی اکوادور

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در آزوی اکوادور شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اکوادور برای هر زمان که لازم باشد پناهندگی سیاسی موسس ویکی لیکس را تضمین کرد؛ اقدامی که یک روز پس از رد درخواست وی علیه حکم پیگرد دولت سوئد برای دستگیری‌اش صورت گرفت.

اکوادور برای هر زمان که لازم باشد پناهندگی سیاسی موسس ویکی لیکس را تضمین کرد؛ اقدامی که یک روز پس از رد درخواست وی علیه حکم پیگرد دولت سوئد برای دستگیری‌اش صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (سیماگر)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، جولیان آسانژ، موسس وب سایت افشاگر ویکی لیکس که به مدت دو سال است در سفارت اکوادور در لندن پناه گرفته تا از استرداد به سوئد در امان بماند برای پاسخگویی به پاره‌ای از سوالات درباره جرایم مربوط به تجاوز جنسی از جانب دولت استکهلم تحت پیگرد قرار دارد.

روز پنج شنبه درخواست آسانژ برای لغو این حکم پیگرد از جانب دولت سوئد رد شد.

وزارت امور خارجه اکوادور در بیانیه‌ای اعلام کرد: دولت کیتو (اکوادور) بار دیگر تاکید دارد که پناهندگی به آسانژ اعتبار دارد و دولت اکوادور برای حمایت از آسانژ هر زمان که لازم باشد او را در سفارت پذیراست تا آنکه به مکان امنی برود.

دادستان‌های سوئدی به دنبال آسانژ هستند تا از وی درباره اتهامات مبنی بر تجاوز و سوء استفاده جنسی علیه دو زن 30 ساله در سال 2010 سوالاتی بپرسند، اتهاماتی که وی آن را رد می‌کند.

موسس ویکی لیکس از دادستان‌های سوئدی خواسته بود تا برای بازجویی از وی به لندن سفر کنند یا از طریق ویدئو کنفرانس از وی سوالاتی بپرسند اما این درخواست رد شد.

وزارت امور خارجه اکوادور همچنین اعلام کرد: دولت کیتو به پیشنهادش به دولت سوئد از جولیان آسانژ در سفارت اکوادور در لندن یا استفاده از ویدئو کنفرانس همچنان تاکید دارد.

آسانژ بیم آن را دارد که استردادش به سوئد باعث می‌شود تا وی را به آمریکا انتقال دهند؛ کشوری که وی به اتهام انتشار اسناد محرمانه نظامی و دیپلماتیک دولت واشنگتن با دادگاه مواجه خواهد شد.

در سال 2010، ویکی لیکس 250 هزار سند دیپلماتیک آمریکایی و 500 هزار سند محرمانه نظامی را منتشر کرد که تمام این اسناد مربوط به جنگ آمریکا در عراق و در افغانستان بود.

انتهای پیام

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map