طراحی سایت در استروویک لهستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در استروویک لهستان کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در دنیای بی انتهای اینترنت و فضای مجازی، وب سایت هر کسب و کاری نمایان‌ترین ویترین برای نمایش کالا‌ها و خدمات آن است.

به همین دلیل طراحی سایت اهمیت زیادی دارد و به منظور انجام آن باید همواره به دنبال تیم و افراد حرفه‌ای بود.

ما در چتر نیلی تلاش کرده‌ایم تا با بهره‌مندی از تیمی حرفه‌ای این دغدغه کسب و کارها را به خوبی درک کنیم و متناسب با نیاز آن‌ها طراحی سایت را به صورت اختصاصی و متناسب با هویت بصری آن کسب و کار پیاده‌سازی کنیم.

چتر نیلی به منظور طراحی سایت از  سیستم‌های مدیریت محتوای کاربردی و تکنولوژی‌های برنامه نویسی تحت وب مانند پایتون جنگو و یا ReactJs و سیستم‌های مدیریت محتوای متن باز مانند وردپرس که با استفاده از زبان PHP توسعه یافته‌اند و امکان ایجاد وب سایت سفارشی با طراحی گرافیکی و ماژول‌های اختصاص را دارد، بهره گرفته است.

اگر می خواهید اطلاعات کاملی در مورد طراحی سایت با وردپرس کسب کنید به لینک مربوطه مراجعه کنید.

طراحی پایه برای کسانی که می‌خواهند با کمترین هزینه و زمان یک وب سایت معرفی دو زبانه، زیبا، امن با امکان به روز رسانی داشته باشند و چند صفحه هم برای محتوا گذاری نیاز دارند،‌‌ چتر نیلی این پلن را پیشنهاد می‌کند.

این پلن با قالب‌های پیش فرض و رنگ سازمانی شما طراحی شده و سفارشی خواهد بود.

از قابلیت‌های این پلن می‌توان به دو زبانه بودن، قابلیت مشاهده، ویرایش، حذف کلیه متون، ویرایش، حذف کلیه تصاویر، قابلیت اضافه کردن فایل، قابليت جستجوي اطلاعات در سايت، امكان ايجاد فرم‌های اطلاعاتی جهت ورود اطلاعات كاربران سايت، سیستم مدیریت مطالب بسیار پیشرفته و کاربر پسند (User Friendly)، سیستم مدیریت پیشرفته منوها، استفاده از تکنولوژی آژاکس، مدیریت عکس‌ها و مالتی مدیا، امکانات بهینه سازی پایه‌ای سایت برای موتورهای جستجو، سیستم طبقه بندی چند لایه و” درگ اند دراپ” محتویات سایت برای مدیریت بهتر مطالب، امکان مدیریت لینک‌ها و معرفی سایت‌های دلخواه اشاره کرد.

طراحی پرمیوم طراحی پریمیوم برای کسانی مناسب است که می‌خواهند طراحی وب سایت آن‌ها به صورت اختصاصی انجام شود.

در این پلن طراحی وب سایت، برای قرار دادن انواع محتوا چندین صفحه مختلف طراحی می‌شود و متناسب با چیدمان کلی سایت از رنگ‌های سازمانی بهره گرفته خواهد شد.

طراحی پرمیوم پلاس اگر مایلید تا طرح شما بیشتر سفارشی سازی شود و از محتوا گذاری حرفه‌ای صفحات بهره‌مند شوید، پلن طراحی سایت پرمیوم پلاس را پیشنهاد می‌کنیم.

در این نوع طراحی ما با توجه به نیازهای شما طراحی‌های پرمیوم را مقداری تغییر می‌دهیم تا هویت بصری وب سایت با فعالیت شما همخوانی بیشتری داشته باشد.

طراحی سایت پیشرفته اگر نیاز به پیاده‌سازی ایده خاصی در طراحی گرافیکی وب سایت خود دارید یا مایلید تا هویت بصری شما کاملا منطبق بر هویت سازمانی شما باشد.

چتر نیلی پلن طراحی سایت پیشرفته را به شما پیشنهاد می کند.

با انتخاب طراحی گرافیکی اختصاصی ابتدا طرح شما در قالب تصاویری که برای اولین با توجه به هویت سازمانی شما تولید شده‌اند، برایتان ارسال خواهد شد و پس از تایید شما کار پیاده‌سازی آن در فضای وب را آغاز می‌کنیم.

لازم به ذکر است که با انتخاب این پلن، طراحی گرافیکی تا هنگامی که رضایت و نظرات شما اعمال شود ادامه می‌یابد.

همچنین طرح‌های اختصاصی شرکت چتر نیلی در هیچ پروژه وب سایت دیگری تکرار نمی‌شود و طرح تولید شده فقط منحصر به شما خواهد بود.

ارائه خدمات Behavioral model امروزه پیاده‌سازی و توسعه یک واسط کاربری موفق کاری حساس و با ظرافت‌های فراوان است.

این موضوع که نرم افزار شما چگونه هنگام عملیات‌های متفاوت رفتار می‌کند آغاز راهی برای طراحی تجربه کاربری موفق در کنار یک واسط کاربری زیبا و کاربردی است.

مدل رفتاری در اصل مشخص می‌کند که توابع نرم افزار شما به چه صورتی عملیات را آغاز کرده و پس از اتمام چه نتیجه‌ای را برای کاربر حاصل می‌کنند.

برای ارائه، بررسی و مستند کردن یک مدل رفتاری یا “Behavioral model” ابزارها، روش‌ها و دانشی وجود دارد که متاسفانه در کشور ما اکثر توسعه دهندگان از آن بی خبر هستند.

* اگر عملیات توسعه و کدنویسی را پیش از ایجاد یک مدل رفتاری برای نرم افزارتان آغاز کرده‌اید، راهی پر خطر، پر هزینه، پر تکرار و زمان بر را برگزیده‌اید! بهتر است هر چه سریع‌تر مدل رفتاری نرم افزار خود را مستند کنید و آن را نقشه راه قرار دهید.

ارائه این خدمت در قالب یک Mockup فانکشنال همراه با UX انجام می‌شود.

خدمات طراحی UX طراحی تجربه کاربری User Experience که اصطلاحا و به صورت خلاصه به آن UX نیز گفته می‌شود در اصل طراحی فرآیندی است که به منظور افزایش رضایت کاربر هنگام استفاده از محصول نرم افزاری و با چشم انداز ارتقا کیفی تجربه کاربر، بهینه‌سازی قابلیت و سهولت استفاده از نرم افزار طراحی و اجرا می‌شود.

هدف نهایی UX ایجاد تعاملی لذت بخش و موثر با کاربر از طریق نرم افزار است که در راستای ارزیابی کوتاه مدت و ارتباط طولانی مدت مشتری اعمال و اجرا می‌شود.

ارائه این خدمت در قالب یک Mockup صورت می‌گیرد.

خدمات طراحی UI منظور از UI همان طراحی واسط گرافیکی User Interface است.

این طراحی شامل هر آن چیزی است که کاربر با آن از منظر گرافیکی مواجه می‌شود.

(فونت‌ها، تصاویر، چیدمان، نحوه نمایش وب سایت در موبایل، رنگبندی‌ها و غیره) در کنار پشتیبانی فنی طراحی سایت مهم‌ترین اصلی که باید به آن توجه کرد بروزرسانی محتوای وب سایت بر اساس معیار‌های بهینه سایت برای موتورهای جستجو Search Engine Optimization که به صورت خلاصه به آن سئو SEO گفته می‌شود، است.

معمولا در شرکت‌ها کارشناسی برای مدیریت و بروزرسانی وب سایت وجود ندارد و سایت‌ها بعد از تحویل تا چند سال به روز نمی‌شوند و به حال خود باقی می‌مانند.

از این رو چتر نیلی خدمات پشتیبانی محتوایی خود را در دو پکیج مشاوره و اجرا ارائه کرده است که امکان استفاده چه برای شرکت‌هایی که مدیر وب سایت دارند و چه ندارند فراهم خواهد شد.

افزون بر این آموزش کارشناسان جهت اداره وب سایت نیز امکان پذیر بوده و چتر نیلی از این امر استقبال می‌کند.

از مهم‌ترین بخش‌ها در طراحی سایت که در اولین نگاه چشم هرکس را به خود جذب می‌کند، گرافیک رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) آن است.

گرافیک وب، ترکیبی از استفاده از رنگ‌ها، چیدمان عناصر تصویری در وب سایت، نوع و سایز قلم‌ها، رنگ قلم‌ها، نمایش تصاویر و در کل موضوعاتی از این قبیل است.

هرچقدر هم که از نظر فنی و کد نویسی سایت شما پرقدرت باشد، باز امتیاز نهایی سایت شما از نظر بازدید کننده با گرافیک و تجربه کاربری خوب یا بد آن تعیین می‌شود.

چتر نیلی با داشتن تیم حرفه‌ای تجربه کاربری و گرافیک این امکان را فراهم کرده که در کنار نرم افزار پر قدرت،‌همزمان گرافیک و رابط کاربری حرفه‌ای را نیز ارائه دهد.

این جداسازی خدمات، امکان همکاری با شرکت‌های نرم افزاری و کانون‌های تبلیغاتی را نیز فراهم کرده تا از دانش، تجربه و قدرت تیم گرافیک چتر نیلی بهره مند شوند.

فروشگاه اینترنتی تنها یک وب سایت نیست بلکه مهم‌ترین بستر برای ورود شما به دنیای دیجیتال است،.

برای راه اندازی یک تجارت الکترونیک موفق شما نیاز به هویت بصری مناسب، استراتژی عملکرد بهینه، طراحی واسط گرافیکی مناسب، در کنار امکانات متفاوتی همچون ماژول‌های انبارداری، ماژول‌های حسابداری، درگاه‌های پرداخت امن، گالری‌های متنوع برای نمایش محصولات و مشخصات آن‌ها، کارت های آنلاین هدایا و تخفیف و غیره دارید.

با داشتن یک فروشگاه اینترنتی واکنش گرا، وب سایت شما در هر وسیله‌ای در کمال امنیت و تجربه کاربری مناسب، با بهترین حالت نمایش داده می‌شود و نیازی به طراحی جداگانه نرم افزار موبایل نیست.

خواه فروشگاه با فناوری‌های محبوبی مانند مجنتو یا اپن کارت طراحی شود و یا به درخواست شما به صورت اختصاصی با Python و یا PHP توسط چتر نیلی طراحی و پیاده سازی شده باشد از این ویژگی برخوردار خواهد بود.

طراحی سایت فروشگاهی با بالاترین امنیت ممکن و نصب درگاه‌های پرداخت و پشتیبانی در تمام روزهای هفته با امکان افزودن ماژول‌های پیشرفته‌تر در آینده، این امکان را به شما می‌دهد تا از اول کسب و کار دیجیتال خود را با تکیه بر یک پشتیبان حرفه‌ای و همراه راه اندازی کنید.

سوالات متداول مراحل طراحی سایت در مجموعه شما به چه شکل می باشد؟ ابتدا بعد از عقد قرارداد شروع به طراحی پروتوتایپ می کنیم تا مشتری اول از طرح راضی باشد.

بعد از طراحی پروتوتایپ به پباده سازی وب سایت دقیقا شبیه به طرح داده شده می پردازیم.

هرینه طراحی سایت چقدر است؟ این سوال کلی می باشد.

نسبت به درخواست شما باید براورد هزینه کرد.

ابتدا در جلسه ای خواسته های شما را بررسی میکنیم سپس به شما قیمت طراحی سایت رو اعلام میکنیم پشتیبانی وب سایت طراحی شده توسط شرکت شما تا چند وقت ادامه دارد؟ بعد از طراحی سایت یک سال پشتیبانی رایگان ما را خواهید داشت.

بعد از آن در صورت رضایت شما با مبلغی این پشتیبانی ادامه پیدا می کند

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map