طراحی سایت در استهبان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در استهبان شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی قالب وردپرس، کدنویسی قالب وردپرس به صورت اختصاصی و بهینه برای انواع سایت وردپرسی با رعایت اصول سئو و کد نویسی استاندارد .

.

.

تبدیل انواع قالب وردپرس و سایر سیستم ها به قالب ریسپانسیو (واکنش گرا) به صورت کاملا استاندارد با استفاده از آخرین نسخه فریم ورک بوت استرپ تبدیل انواع فایل لایه باز(PSD)کد نویسی به قالب وردپرس جهت راه اندازی انواع سایت شخصی، فروشگاهی و.

.

با رعایت اصول سئو .

.

سئو و بهینه سازی انواع سایت و قالب وردپرس با تضمین افزایش ورودی از گوگل و سایر موتورهای جستجوگر در کوتاه ترین زمان ممکن.

.

.

طراحی و کدنویسی انواع قالب فروشگاهی بر پایه ووکامرس و پلاگین های اختصاصی وردپرس جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی به صورت حرفه ای .

.

.

طراح وردپرس بیش از 200 نمونه کار طراحی سایت دارد شما می توانید ابتدا نمونه کارهای طراحی قالب وردپرس ما را مشاهده نمایید و از کیفیت پروژه های طراحی ما اطمینان حاصل نمایید و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایید.

چنانچه نمونه کارهای طراح وردپرس را مشاهده کردید و از کیفیت طرح های ایجاد شده اطمینان حاصل شد می توانید فرم ثبت سفارش طراحی قالب وردپرس را از طریق فرم ثبت سفارش طراحی قالب وردپرس ارسال نمایید.

طراح وردپرس به کلیه مشتریان خود که فرم سفارش طراحی قالب را ارسال کرده اند 10 دقیقه مشاوره رایگان برای طراحی سایت ارایه می کند، این مشاوره کاملا رایگان بوده و پس از ثبت سفارش طراحی قالب قابل دریافت می باشد.

جزء معدود سایت های طراحی هستیم که دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ستاد ساماندهی پایگاهای اینترنتی می باشیم.

تمامی حوق این سایت نزد طراح وردپرس محفوظ می باشد و هر گونه کپی برداری از طرح قالب پیگرد قانونی به همراه دارد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map