طراحی سایت در اسیر عربستان سعودی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در اسیر عربستان سعودی شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران- ایرنا- رییس کمیته ملی امور اسرا در دولت نجات ملی یمن گفت: هزاران اسیر از مزدوران و شمار بسیاری از سران و اسرای سعودی و سودانی در اختیار داریم.

به گزارش ایرنا به نقل از المسیره، "عبدالقادر المرتضی" روز شنبه در گفت وگو با شبکه المسیره این کشور افزود: تیم مذاکره کننده صنعاء، توافق در پرونده اسرای سعودی بدون وجود طرف سعودی بر سر میز مذاکرات را نپذیرفت و در نتیجه، سعودی ها نیز در مذاکرات شرکت کردند و با توجه به اینکه صدها مفقودی در مناطق تحت کنترل اماراتی ها وجود دارد، امیدواریم که آنها نیز به این مذاکرات بپیوندند.

المرتضی گفت: سعودی‌ها تلاش می‌کردند که نقش میانجی را در مذاکرات داشته باشند اما ما رد و اعلام کردیم باید به عنوان طرف مذاکره‌کننده حضور داشته باشند.

رییس کمیته ملی امور اسرا در دولت نجات ملی یمن اضافه کرد: هنگامی که توافق حاصل شد و طرح اجرای آخرین معامله مورد بحث قرار گرفت، سعودی ها موضوع آزادی همه مزدوران را رد کردند و گفتند که آنها اسیران خود را قبل از بقیه می خواهند.

وی با بیان اینکه تیم مذاکره کننده یمنی از موضع قدرت در این مذاکره شرکت کرده، گفت: خانواده اسرای یمنی اطمینان داشته باشند که ما برای آزادی آنها کارت های فشار زیادی داریم و از همه این کارت ها برای آزادی اسرا استفاده خواهیم کرد.

المرتضی افزود: حزب اصلاح بر آزادی عناصر القاعده، داعش و عاملان در تشکیل هسته‌های اطلاعاتی و جنایتکار اصرار دارد.

وی در پایان با بیان اینکه تاکنون چهار هزار و ۷۰۰ اسیر آزاد شده‌اند، به خانواده‌های دیگر اسرا قول داد برای آزادی همه آنها تلاش شود.

دولت نجات ملی یمن و دولت مستعفی یمن در روزهای گذشته بخش‌هایی از بزرگترین عملیات تبادل اسرا برای معاوضه ۱۰۸۱ اسیر را انجام دادند.

عملیات تبادل اسرا بین دو طرف زیر نظر سازمان ملل متحد انجام شد و شامل آزادی ۶۸۱ نفر از نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ازای آزادسازی ۴۰۰ نفر از نیروهای طرف مقابل از جمله ۱۵ سعودی و ۴ سودانی است.

  طبق بیانیه چهارمین نشست کمیته نظارتی اجرای توافق تبادل اسرا و بازداشت ‌شدگان یمنی، نمایندگان دولت مستعفی و جنبش انصارالله توافق کردند که در مرحله نخست، یک هزار و ۸۱ اسیر را طبق اسامی توافق‌ شده، مبادله کنند.

  مبادله اسیران از موضوعات اساسی در گفت وگوهای یمنی- یمنی در سوئیس است که تلاش‌ها در این زمینه همواره ناکام بوده و فقط در برخی موارد با میانجیگری‌های محلی، مبادله شماری از اسیران انجام شده است.

پیش‌تر نیز تعدادی از اسرای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و نیروهای وابسته به دولت مستعفی و فراری این کشور در چند مرحله از طریق واسطه‌های محلی آزاد شدند.

تهران – ایرنا - عملیات آزادسازی و انتقال بیش از هزار نیروی به اسارت درآمده طی جنگ علیه یمن… تهران - ایرنا - اولین گروه از اسرای ارتش و کمیته های مردمی یمن ظهر امروز (پنجشنبه) وارد فرودگاه… تهران - ایرنا - رئیس کمیته اسرای دولت نجات ملی یمن وابسته به انصارالله از اجرای توافق تبادل… تهران- ایرنا- رژیم صهیونیستی، چهار پروژه جدید شهرک سازی در کرانه باختری… تهران- ایرنا- مایک پمپئو وزیر خارجه ایالات متحده درحالیکه هنوز نتیجه… تهران- ایرنا- فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه برای انجام یک دیدار… تهران - ایرنا- برخی رسانه های انگلیس گزارش دادند : وزارت محیط زیست… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map