طراحی سایت در البحیره مصر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در البحیره مصر کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران- سیماگر- هزاران مصری در قاهره و دیگر شهرهای این کشور علیه عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر و فساد دولت وی دست به تظاهرات زدند و با شعارهایی خواستار برکناری او از قدرت شدند.

به گزارش خبرگزاری «عربی۲۱» تظاهرکنندگان مصری دیروز (یکشنبه) به دنبال دعوت "محمد علی" هنرمند تبعیدی و صاحب شرکت ساختمانی مصری در برخی از شهرها و استان های این کشور به ویژه در قاهره، الجیزه، البحیره، اسکندریه، اسوان، قلیوبیه و اسیوط به خیابان ها آمدند.

این هنرمند مصری در چندین فیلم ویدیوئی که در صفحه فیسبوک خود انتشار داده، رئیس جمهوری و ارتش مصر را متهم به فساد کرده است.

وی در فیلم‌های خود گفته است که سال‌ها با ارتش مصر همکاری کرده و در ارتباط با فساد آگاهی دارد از سوی دیگر در میان فراخوان های تظاهرات امروز (دوشنبه) نیز در میدان تحریر در پایتخت مصر، هشتگ های  "انقلاب آغاز شده است" و "در خیابان بمانید" در توییتر منتشر شد.

این اولین باری است که مصری ها در اعتراض به السیسی رییس جمهور مصر در سال ۲۰۲۰ به خیابان ها آمده اند و آن در ادامه تظاهراتی است که در ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۹ شهریور ۱۳۹۸) برگزار شد.

تظاهرکنندگان مصری با سردادن شعارهایی علیه عبدالفتاح السیسی خروج وی از قدرت را خواستار شدند و نسبت به  اقدامات و فساد رژیم حاکم که خشم گسترده ای را در مصر برانگیخته، معترض هستند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.

فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 السیسی در اواخر ماه گذشته گفته بود که اگر مردم مصر از اقدامات دولت وی راضی نیستند و درباره ادامه ماندن در قدرت همه پرسی برگزار می کند؛ رییس جمهور مصر همچنین تأکید کرده بود که اگر مصری ها خواهان برکناری او از قدرت باشند، مشکلی نخواهد داشت.

السیسی افزود: یا جلوی تخلفات را می گیریم و به کارها نظم می بخشیم یا من از دولت کناره گیری خواهم کرد و شخص دیگری امور دولت را به عهده خواهد گرفت که در این صورت آن را ویران خواهد کرد.

نیروهای امنیتی مصر نیز در واکنش به اقدام معترضان، تظاهرات مصری ها در جیزه، اسکندریه و البحیره را با گازهای اشک آور متفرق کردند.

معنرضان در این تظاهرات شعارهای  "سیسی  برو"، "سیسی دشمن خداست" و "اگر بمیریم، خانه های خود را ترک نمی کنیم"،  بگو نترس  .

.

.

سیسی باید  برود" را سر دادند.

میدان تحریر در قاهره، پایتخت مصر، و سایر میادین اصلی در برخی استانهای این کشور، پس از فراخوان برای شرکت در تظاهرات روز یکشنبه، شاهد هشدارهای امنیتی گسترده ای بود.

این تظاهرات، نخستین حرکت اعتراضی ضد دولتی در میدان التحریر قاهره پس از سال ۲۰۱۱ و آغاز بهار عربی در مصر است که به دنبال آن به حکومت سی ساله "حسنی مبارک" دیکتاتور پیشین مصر پایان داد.

جمعه شب نیز شماری از مردم مصر علیه «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهوری این کشور در شهر سوئز واقع در شرق قاهره تظاهرات کردند.

.

تهران – سیماگر – دولت مصر به دنبال تحولات اخیر این کشور با دستاویز قرار دادن این حوادث، بازداشت… تهران- سیماگر- منابع خبری روز جمعه گزارش دادند که به رغم جو امنیتی شدید در مصر، تظاهرات هایی… تهران – سیماگر – محمد علی بازرگان و هنرپیشه مصری مقیم اسپانیا در ماه جاری میلادی با انتشار ویدیوهایی… لندن – سیماگر – رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی انگلیس ضمن انتقاد از عادی… بغداد - سیماگر - در سایه نگرانی برخی محافل داخلی عراق، دولت محلی استان… تهران-سیماگر- اداره وضعیت فوری و حوادث غیرمترقبه ترکیه روز سه‌شنبه… تهران - سیماگر - روزنامه "افغانستان تایمز" روز شنبه اعلام کرد که شهروندان… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map