طراحی سایت در اوبی فرانسه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در اوبی فرانسه شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت در اوبی فرانسه شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تا چهار برابر افزایش سرعت در ایران میزبانی در بزرگترین دیتاسنتر آلمان (Hetzner) میزبانی در بزرگترین دیتاسنتر اروپا (OVH) نزدیک‌ ترین دیتاسنتر به Backboneهای اینترنت میزبانی در قلب فناوری‌های سخت افزاری دنیا میزبانی در آبی بزرگ، غول سخت‌افزاری جهان مدیریت سرورهای شما توسط کاربلدترین پشتیبان‌ها نگهداری سخت افزار در دیتاسنتر های برگزیده سایر خدمات مرتبط با سرور های اختصاصی آخرین نسل در پیشرفته ترین دیتاسنتر های اروپا تحویل آنی و دارای سرعت خیره کننده در ایران هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و تحلیل داده مناسب برای سایت‌هایی با بازدید متوسط|قیمت مناسب انقلابی در میزبانی وردپرس با سرعت خیره کننده ابری از قوی ترین سخت افزار ها با کانفیگ منحصر بفرد پهنای باند نامحدود|سرعت دانلود فوق‌العاده سیستم ضد اسپم پیشرفته | همیشه پایدار پشتیبانی از فریم‌ورک های محبوب پایتون پشتیبانی از ASP و MSSQL و محصولات مایکروسافت مناسب برای طراحان وب و نمایندگان فروش سایر خدمات مرتبط با هاست های اشتراکی ثبت دامنه com و بیش از 400 پسوند دیگر ثبت دامنه های ir فقط با 6 هزار تومان پنل تحت وب مستقل با قابلیت اتصال به WHMCS ثبت انواع دامنه با حروف فارسی ثبت دامنه های دلخواه شما به محض آزاد شدن ثبت دامنه های روند و دامنه های سه حرفی ساخت سایت در 6 دقیقه، آسان و حرفه ای نقد کردن درآمدهای ارزی، خدمات ویزا کارت لایسنس های اورجینال cPanel، LiteSpeed و .

.

.

دانلود آخرین نسخه انواع سیستم‌های مدیریت محتوا کسب درآمد میلیونی تنها با اشتراک‌ گذاشتن لینک امکان اجاره رنج آی پی ۲۵۶ تایی فضایی امن و سریع برای نگهداری فایل‌های پشتیبان گواهینامه های امنیتی معتبر Certum، Comodo و .

.

.

سایر خدمات تکمیلی ایران سرور با هم و برای هم می سازیم لذت کار تیمی در کنار حرفه ای ها همکاری با غول‌های فناوری نظیر IBM، هتزنر و OVH امضای ما روی دیوار کارآفرینی کشور ۱۸ سال در کنار شما گذشت اطلاعات بیشتر درباره ما کاملا ساده، گام به گام و ۱۰۰ درصد عملی ساخت سایت و مدیریت آن را به شما آموزش میدهیم تا شما بتوانید همین امروز کسب و کار اینترنتی خودتان را شروع کنید.

اگر مدت ها در آرزوی سایتی برای کسب درآمد اینترنتی هستید ولی نمی‌دانید که از کجا شروع کنید، قدم به قدم در کنار شما هستیم.

کاملا ساده، گام به گام و ۱۰۰ درصد عملی ساخت سایت و مدیریت آن را به شما آموزش میدهیم تا شما بتوانید همین امروز کسب و کار اینترنتی خودتان را شروع کنید.

با سرویس های میزبانی ایران سرور با خیال راحت به توسعه کسب و کارتان بپردازید.

دو منبع اصلی جذب مشتری،‌ دیجیتال مارکتینگ و جستجوی گوگل است که هر دو نقشی حیاتی دارند.

ایران‌سرور به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک سایت حرفه‌ای بسازید و به سرعت در نتایج جستجوی گوگل رتبه بگیرید.

همچنین با امکانات دیجیتال مارکتینگ سایت ساز با کمترین هزینه می‌توانید مخاطبان زیادی را به سایت خود سرازیر کنید.

هر روز که می‌گذرد رقابت دشوارتر می‌شود؛ پس زمان را از دست ندهید و در صنعت خود جزو اولین‌ها باشید.

یک سایت و فروشگاه آنلاین باید امن و پرسرعت باشد.

در اینصورت مشتریان از شما راضی خواهند بود و گوگل هم تشویقتان می‌کند.

سایت ساز ایران سرور، در سرورهایی پیشرفته میزبانی می‌شود.

این سرورها مجهز به جدیدترین نسل هاردها به نام NVMe هستند که سرعت پردازش آن ۶ تا ۱۵ برابر بیشتر از انواع هار های دیگر است.

تعداد و تنوع قالب ها در سایت ساز ایران سرور آنقدر زیاد است که به احتمال زیاد می‌توانید قالب دلخواه خود را پیدا کنید.

ضمن اینکه امکانات خوبی برای اعمال تغییرات و سفارشی کردن قالب در اختیار شماست تا بتوانید به راحتی رنگ،‌ چیدمان و ساختار قالب را مطابق با خواست و سلیقه خود تغییر دهید.

راه اندازی سایت پایان ماجرا نیست بلکه شروع یک رابطه بلند مدت با ایران سرور است.

طبیعی است که پس از شروع، به راهنمایی و پشتیبانی نیاز پیدا کنید.

تیم پشتیبانی سایت ساز، با 18 سال سابقه در خدمات آنلاین، در ایام کاری و غیرتعطیل، در ساعات 8 صبح الی 16 آماده پاسخگویی به مسائل و نیازهای شماست.

هفته ها و ماه ها تلاش کرده ایم تا شما در سریع ترین زمان و به آسانی بتوانید وارد دنیای اینترنت شوید ساخت سایت در ایران سروربجای اینکه سخت و پیچیده باشد، سرگرم کننده و جذاب است و به شیوه Drag&Drop انجام می شود.

نتیجه کار شما را شگفت زده می کند طوری که با خود می گویید اگر همین را یک طراح می خواست اجرا کند، همه پول هایم را باید به او می دادم!‌ تیم ایران سرور، امنیت سایت شما را از هر نظر تامین می‌کند.

سایت شما در مقابل حملات هکرها مقاوم است، نگرانی در مورد حذف شدن اطلاعات نخواهید داشت و در شرایط بحرانی مانند تحریم‌ها و بلایای طبیعی، اطلاعات شما از هرگونه آسیبی مصون خواهد بود.

بدون شک نیاز شما تا ابد ثابت نیست چون کسب و کار شما همیشه در حال پیشرفت است.

سایت ساز ایران سرور از لحاظ امکانات نرم‌افزاری و زیرساخت سخت‌افزاری، قابلیت توسعه بالایی دارد و متناسب با تغییر فناوری و نیاز بازار، دائماً بروزرسانی می‌شود.

کافیست قالب خود را انتخاب کنید، یک فرم ساده را تکمیل و پس از آن سایت شما به همین راحتی آماده است.

و می‌توانید فعالیت اینترنتی خود را قدرتمند شروع کنید.

همچنین پس از توسعه کسب و کار می توانید پلن خود را به راحتی به بالاتر ارتقا دهید.

ساخت سایت در ایران سروربجای اینکه سخت و پیچیده باشد، سرگرم کننده و جذاب است و به شیوه Drag&Drop انجام می شود.

نتیجه کار شما را شگفت زده می کند طوری که با خود می گویید اگر همین را یک طراح می خواست اجرا کند، همه پول هایم را باید به او می دادم!‌ تیم ایران سرور، امنیت سایت شما را از هر نظر تامین می‌کند.

سایت شما در مقابل حملات هکرها مقاوم است، نگرانی در مورد حذف شدن اطلاعات نخواهید داشت و در شرایط بحرانی مانند تحریم‌ها و بلایای طبیعی، اطلاعات شما از هرگونه آسیبی مصون خواهد بود.

بدون شک نیاز شما تا ابد ثابت نیست چون کسب و کار شما همیشه در حال پیشرفت است.

سایت ساز ایران سرور از لحاظ امکانات نرم‌افزاری و زیرساخت سخت‌افزاری، قابلیت توسعه بالایی دارد و متناسب با تغییر فناوری و نیاز بازار، دائماً بروزرسانی می‌شود.

کافیست قالب خود را انتخاب کنید، یک فرم ساده را تکمیل و پس از آن سایت شما به همین راحتی آماده است.

و می‌توانید فعالیت اینترنتی خود را قدرتمند شروع کنید.

همچنین پس از توسعه کسب و کار می توانید پلن خود را به راحتی به بالاتر ارتقا دهید.

.

با سرویس های میزبانی ایران سرور با خیال راحت به توسعه کسب و کارتان بپردازید بهترین برای شرکت ها و سازمان ها مناسب برای سایت های فروشگاهی فروشگاه اینترنتی با فول امکانات بهترین برای وبسایت های شخصی بهترین برای وبسایت های شخصی ۲۹۹ هــزار تومان ۶ ماهه بهترین برای شرکت ها و سازمان ها ۳۹۹ هــزار تومان ۶ ماهه مناسب برای سایت های فروشگاهی ۶۹۹ هــزار تومان ۶ ماهه فروشگاه اینترنتی با فول امکانات ۹۹۹ هــزار تومان ۶ ماهه اگر شما برای هرچیزی در گوگل جستجو میکنید، مشتریان شما هم همین کار را می‌کنند فرقی نمیکند که در چه صنفی مشغول هستید، فروشگاه ساز ایران سرور همه نیازهای شما را برطرف خواهد کرد.

فروشگاه لباس، فروشگاه لوازم منزل،‌ فروشگاه فایل و محصولات دانلودی، فروشگاه کامپیوتر و موبایل، فروشگاه عطر و ادکلن، فروشگاه لوزام خودرو و هر نوع فروشگاه دیگری را می‌توانید به سرعت با فروشگاه ساز ایران سرور راه‌اندازی کنید و از همان روز اول آماده فروش شوید.

سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO) عملیاتی است برای بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل.

مهمترین هدفی که سئو دنبال می‌کند، هدایت هدفمند مخاطبان به سایت شماست.

در در طراحی قالب‌های فروشگاهی ایران سرور، تمامی استاندارهای سئو رعایت شده‌ و ابزارهای فوق‌العاده‌ای برای بهبود سئو در اختیار شما قرار گرفته است.

مردم حوصله ندارند که برای یک خرید ساده، فرایندی پیچیده و دشوار را طی کنند.

مراحل زیاد، فرم‌های طولانی، ساختار گیج کننده صفحات، مشتریان را دلزده و پشیمان می‌کند.

فروشگاه ساز ایران سرور با مطالعه رفتار کاربران و بهره‌گیری از متخصصان تجربه کاربری (UX)، بهینه‌ترین مراحل خرید را در طراحی قالب‌ها پیاده‌سازی کرده است.

شما با استفاده از فروشگاه‌ ساز ایران سرور می‌توانید نسبت به دریافت درگاه بانکی اختصاصی خود اقدام کنید و تمام درآمد شما بدون کسورات و بدون واسطه و به صورت مستقیم به حساب شما واریز خواهید شد.

فروشگاه‌ساز ایران سرور، دارای گواهینامه امنیتی SSL است که وجود آن برای دریافت درگاه بانکی الزامی است.

نکاتی برای انتخاب قالب و دامنه مناسب نحوه ساخت انواع سایت نکاتی درباره زیبایی سایت بخش های کلیدی یک سایت تجاری تهیه عکس‌های مناسب برای سایت روش فروش محصولات دانلودی اتصال سایت به پرداخت آنلاین سیستم‌های پرداخت و ارسال محصولات اضافه کردن محصولات به سایت ارسال خودکار پیامک برای خریداران معرفی سایت به گوگل افزایش رتبه سایت در گوگل دنبال امکانات خاصی برای سایت خود هستید؟ با سرویس های میزبانی ایران سرور با خیال راحت به توسعه کسب و کارتان بپردازید.

ساخت سایت یعنی حضور پرقدرت در فضای آنلاین.

یک سایت خوب دایره نفوذ شما را گسترش میدهد، فراتر از تمام مرزهای جغرافیایی.

فرقی ندارد که موضوع فعالیت شما چه باشد؛‌ شاید پزشکی باشید که میخواهید تخصص ها و فعالیت هایتان را به بیماران احتمالی معرفی کنید، شاید هم یک عکاس باشید.

عکاسی که میخواهد نمونه کارهای خودش را نمایش بدهد و به رخ بکشد.

اصلا ممکن است یک نویسنده باشید، از آن نویسنده های اندیشمند.

بهترین جایی که میتوانید افکار و نظریاتتان را منتشر کنید، سایت خودتان است.

ساخت سایت شما را در فتح سرزمین های جدید موفقیت یاری میکند، جایی که به مشتریان و مخاطبان جدید دست پیدا کنید.

مجبور نیستید که از این دو یکی را انتخاب کنید بلکه هر دو را با هم می توانید داشته باشید.

صدها قالب حرفه ای و جذاب سایت و فروشگاه همیشه در دسترس شماست تا بهترین آن را انتخاب کنید؛ بدون اینکه نگران از بین رفتن اطلاعاتتان باشید.

نیازی هم نیست که برنامه نویسی بلد باشید،‌ حتی اگر کمترین تجربه هم در زمینه طراحی سایت ندارید، به کمک ابزار طراحی آنلاین سایت «سایت ساز ایران سرور» می توانید سایتی طراحی کنید با جدیدترین و کامل ترین امکانات.

طراحی سایت با «سایت ساز ایران سرور» تجربه لذت بخشی است.

همه قالب های سایت ساز ایران سرور ریسپانسیو هستند، یعنی برای نمایش در گوشی و تبلت هماهنگ شده اند.

این قابلیت در بهبود سئوی سایت شما (رتبه نمایش در نتایج موتورهای جستجو) خیلی تاثیر گذار است.

«سایت ساز ایران سرور» همان وردپرس است که قابلیت های آن تقویت شده.

بهترین افزونه ها و حرفه ای ترین قالب های وردپرس در آن نصب شده اند تا تمام قابلیت های یک سایت حرفه ای و تمام عیار را داشته باشید.

«سایت ساز ایران سرور» بر روی هاست ابری نصب شده است که بیشترین سرعت و بالاترین سطح امنیتی را دارد.

خیر.

متاسفانه درحال حاضر این امکان فراهم نمی باشد.

کاملاً.

می توانید بر اساس نیاز و اهداف کسب و کارتان، بخش های مختلف سایت خود را تغییر دهید و سفارشی کنید.

گالری تصاویر، منو ها، لیست قیمت، ساید بار، رنگ ها، فونت ها و هر بخشی از قالب سایت را میتوانید مطابق با سلیقه خودتان ویرایش کنید.

برای ساخت سایت به SSL نیازی ندارید، اما گر قرار است در سایت خود پرداخت آنلاین داشته باشید،‌ توصیه می شود که آن را فعال کنید.

در این صورت ابتدای آدرس سایت شما https خواهد بود به جای http.

SSL یک لایه امنیتی است بین سرور و مرورگر شخص بازدیدکننده.

معنیش این است که تمام داده ها به صورت خصوصی و رمزنگاری شده منتقل می شوند.

موتورهای جستجوی برای سایت هایی که SSL دارند امتیاز ویژه ای قائل می شوند و در سئو سایت شما تاثیر گذار است.

در «سایت ساز ایران سرور» با چند کلیک ساده میتوانید فروشگاه اینترنتی خود را بسازید.

تعریف محصولات و خدمات به سادگی انجام پذیر است و انواع روش های پرداخت و نوع تحویل سفارشات را میتوانید برای محصولات مختلف مشخص کنید.

فروش ویژه، تعریف انواع کوپن و کد تخفیف و امکانات مختلف یک فروشگاه اینرنتی درجه یک همیشه در اختیار شماست تا با یک کلیک آنها را فعال یا غیر فعال کنید.

قبل از اینکه سراغ هر روش و هر سیستمی بروید،‌ بد نیست به این فکر کنید که یک سایت ساز خوب چه شاخصه و ویژگی هایی دارد.

در مقاله ای که در وبسایت تحلیل گران سایت ساز منتشر شده است، 4 ویژگی مهم برای یک سیستم سایت ساز خوب شناسایی شده است: سایت ساز ها روش های متفاوتی برای طراحی دارند که آسانترین آن Drag&Drop است.

در این روش المان ها و طرح های آماده در تنوع بسیار زیاد در دسترس شماست؛ کافیست روی آن کلیک کنید و در صفحه سایت خود رها کنید.

برای افرادی که دانش برنامه نویسی ندارند،‌ ساخت سایت با این روش به آسانی آب خوردن است، بخصوص اینکه محدودیتی از نظر امکانات و طراحی نخواهید داشت.

وقتی با یک سایت ساز به بهترین و کامل ترین امکانات و پرسرعت ترین هاست دسترسی دارید، پرداخت مبالغ بالا برای طراحی سایت دیگر توجیهی ندارد.

از آن گذشته،‌ وقتی طراحی سایت را به دیگران می سپارید، برای هر تغییر کوچکی ساعت ها وقت شما تلف می شود.

در شرایط پویا و پرتلاطم اقتصاد، تغییرات سریع در استراتژی و محتوای سایت بسیار حیاتی است و سرعت عمل بالایی می طلبد.

وقتی از سایت ساز در طراحی سایت خود استفاده میکنید،‌ به آسانی و سرعت میتوانید تغییرات دلخواه خود را بر روی سایت اعمال کنید.

هر چند کار کردن با سایت ساز ها بسیار آسان است و آموزشهای مختلفی هم در دسترس شماست،‌ اما همیشه شرایطی پیش خواهد آمد که به کمک نیاز داشته باشید.

اطمینان از کیفیت و سرعت پاسخگویی شرکت سرویس دهنده، یکی از مهمترین عواملی است که در هنگام تهیه سایت ساز باید به آن توجه کنید.

تعداد بالای مشتریان یک سایت ساز، از نشانه های خوب بودن آن است.

کاربران راضی یک سایت ساز به احتمال زیاد آن را به دیگران هم توصیه میکنند.

بنابراین بهتر است قبل از استفاده از آن، در مورد تعداد کاربران و میزان رضایت آنها کند و کاو کنید.

.

با سرویس های میزبانی ایران سرور با خیال راحت به توسعه کسب و کارتان بپردازید ۵۰ + ۱۰۰۰۰۰ + ۶۰۰۰۰۰ + ۱۸ + ۵۰ + ۹۹۰۰۰ + ۶۰۰۰۰۰ + ۱۸ + طی این یک دهه‌ای که در زمینه کسب و کار اینترنتی فعالیت کردم از خدمات شرکت های مختلفی در زمینه میزبانی وب و سرور استفاده نمودم.

بدون اینکه بخواهم تبلیغ کنم طی یک سال اخیر بهترین خدمات را از مجموعه .

.

.

به جرات می توان گفت ایرانسرور یکی از موفق ترین شرکت ها در حوزه ارائه هاستینگ و سرور میباشد.

طی این چند سال در کنار این خدمات گسترده، تیم های فنی بسیار قوی در زمینه خدمات و پشتیبانی، بهترین سرویس های.

.

.

ایران سرور یکی از بهترین راهکارها برای کمک کردن به کسب و کار های اینترنتی هست و از وقتی که ما سایت های خودمون رو به سرور های ایران سرور منتقل کردیم دغدغه ها و مشکلاتی که هر کسب و کار آنلاینی داره.

.

.

بی نهایت ممنون از پشتیبانی سریع و عالیتون، واقعا خیلی راضیم که از سرویس‌های شما استفاده می‌کنم.

رضایت منو به گوش مدیران محترمتون برسونید.

سرافراز و موفق باشید.

مایه مباهات است که هاست ما بر روی سرور شرکتی می باشد که در قبال مشتریان خود احساس مسئولیت می کند و در هر ساعت از شبانه روز، در کمترین زمان برای رفع مشکل توسط کارشناسان خبره اقدام می نماید.

ما در وبلاگ ایران سرور در آموزش تنهایتان نمی گذاریم دامنه (دامین) چیست؟ به همراه آموزش ثبت دامنه راهنمای بررسی Log ها در cPanel آسیب‌پذیری‌های کشف شده در جوملا (۲۰۲۰ November) به توسعه کسب و کار آنلاین خود بیاندیشید؛ دلسوزانه از آن محافظت خواهیم کرد.

۷ روز هفته و ۲۴ ساعته هدف ما، تبدیل میزبانی وب به یک تجربه لذتبخش برای شما است.

به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی لحظات، توان و تلاشمان را در جهت حفاظت از دارایی آنلاینتان بکار می گیریم تا خیال شما همواره آسوده باشد.

اطمینان داریم با هنر کار تیمی و قدرت تیم حرفه ای متخصصان ایران سرور، می توانیم به رویاهای شما رنگ واقعیت ببخشیم و در تمامی بلندپروازی هایتان، حامی کسب و کار آنلاین شما بمانیم.

Copyright 2002-2020 ©

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map