طراحی سایت در اوتاراکند هند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در اوتاراکند هند شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دهلی نو-ایرنا- پس از آنکه دولت نپال روز چهارشنبه یک نقشه سیاسی جدید ارائه داد و ادعای حاکمیت بر مناطق مورد اختلاف با هند را کرد، دهلی نو ضمن رد این نقشه ادعاهای نپال را بی‌اساس عنوان کرد.

به گزارش روز پنجشنبه رسانه‌های هند، آنوراگ سریواستاوا سخنگوی وزارت امور خارجه هند گفت: اقدام نپال در انتشار یک نقشه جدید مغایر با توافق های گذشته مبنی بر حل اختلاف های مرزی از طریق مذاکره دیپلماتیک است.

گسترش مصنوعی مرزها از سوی هند مورد قبول واقع نخواهد شد.

  وی افزود: دولت نپال از موضع هند در ارتباط با مسایل مرزی با خبر است و این کشور باید از اقدامات یک جانبه خودداری کرده و به حاکمیت ارضی هند احترام بگذارد.

  در نقشه جدید نپال که به تایید کابینه دولت این کشور رسیده است، مناطق "لیپولک"، "کلاپانی" و "لیمپیادورا" که هند نیز ادعای مالکیت آن‌ها را دارد، در خاک نپال نشان داده می‌شوند.

  گذرگاه لیپولک در غرب کلاپانی یک منطقه مورد اختلاف مرزی میان هند و نپال است.

نپال اعلام کرده است که این منطقه متعلق به بخش "داروچولا" این کشور است.

از سوی دیگر هند می‌گوید این منطقه بخش جدایی ناپذیر ایالت اوتراکند در این کشور می‌باشد.

  وزارت امور خارجه نپال هفته گذشته ضمن احضار سفیر هند، به اقدام این کشور در ساخت یک جاده که لیپولک را به ایالت اوتراکند متصل می‌کرد اعتراض کرد.

  اما هند اعلام کرده است که این جاده کاملا داخل خاک این کشور است و حاکمیت ارضی نپال را نقض نمی‌کند.

  اختلاف های ارضی هند و نپال شامل مناطق مختلفی است.

هند منطقه 'مدهش' یا 'ترای' در جنوب نپال که به زبان هندی سخن می‌گویند را متعلق به این کشور می‌داند.

  دو کشور همچنین دارای اختلاف در منطقه 'کلاپانی'در ایالت اوتاراکند هستند.

نپال ادعا می‌کند رودخانه موجود در غرب منطقه کلاپانی، جریان اصلی رودخانه کالی است.

اما هند معتقد است که رودخانه موجود در شرق منطقه کلاپانی جریان اصلی رودخانه کالی می‌باشد.

  رودخانه 'کالی' منطقه 'مهاکالی' در نپال را از ایالت اوتاراکند هند جدا می‌کند.

بر اساس توافق امضا شده میان نپال و هند در زمان استعمار انگلیس در سال 1816میلادی، رودخانه کالی به عنوان مرز غربی نپال با هند مشخص شد اما نقشه‌های ترسیم شده توسط نقشه برداران انگلیسی منشاء این رودخانه را در مناطق مختلف نشان می‌دهد.

  این اختلاف در یافتن منشاء رودخانه باعث اختلاف مرزی بین هند و نپال شده است.

  نخست وزیر نپال: هند عامل انتشار ویروس کرونا در نپال است  اما تنش‌های هند و نپال به مسایل مرزی محدود نماند و "کی پی شرما اولی" نخست وزیر نپال در اظهاراتی جنجالی اعلام کرد که  ویروس کرونا از هند به نپال راه یافته  و "ویروس کرونای هندی کشنده‌تر از نوع مشابه آن در چین است".

  نخست وزیر نپال افزود: هندی‌هایی که به صورت غیر قانونی وارد نپال شده‌اند مسوول گسترش ویروس کرونا در کشور ما هستند.

تعدادی از رهبران محلی در نپال در ورود هندی‌ها به خاک نپال نقش داشته‌اند.

  این اظهارات واکنش منفی دهلی نو را بر عهده داشته است به گونه‌ای که سخنگوی وزارت امور خارجه این کشور از دولت نپال خواسته از انتشار ادعاهای بی‌اساس خودداری کند.

  با وجود امضای چندین قرارداد و همچنین تلاش‌های دو کشور برای افزایش همکاری‌ها، در چند سال گذشته روابط هند و نپال رشد چندانی نداشته است.

  دهلی نو از نزدیک شدن نپال به چین ناراضی است.

اما نپال می‌خواهد وابستگی خود به هند را کاهش دهد.

در سال ۲۰۱۷ مسدود شدن مرزها از سوی هند باعث بحران شدید سوخت در نپال و همچنین کشته شدن بیش از ۵۰ نفر شد.

  کی پی شرما اولی که پیش از این در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ نخست وزیر این کشور بود به دلیل بحران سیاسی ناشی از مساله مدهسی‌ها مجبور به استعفا شد.

  شرما هند را متهم کرده بود که با ترغیب احزاب "ماویست" آن‌ها را مجبور به پایان حمایت از دولت نپال کرده و در تغییر دولت این کشور تاثیر گذار بوده است.

  وی در سال ۲۰۱۸ با هدف کاهش وابستگی به هند یک توافق حمل و نقل با چین امضا کرد.

وی همچنین در یک سخنرانی انتخاباتی اعلام کرد که این قرارداد به دوره محاصره اقتصادی نپال پایان می‌دهد.

  در دهه‌های گذشته هند در نپال نفوذ گسترده‌ای داشت.

دو کشور دارای مرزهای باز تجاری و ادیان و آداب و رسوم مشترک هستند.

اما در چند سال گذشته، چین سرمایه گذاری‌های خود را در نپال دو برابر کرده است و قصد دارد تا از زیرساخت‌های گسترده و دست نخورده نپال برای ساخت نیروگاه‌های برق آبی استفاده کند که این امر می‌تواند تجارت بین دو کشور را افزایش دهد.

    دهلی نو-ایرنا- در میان افزایش تنش‌های مرزی میان هند و نپال، دولت کاتماندو با انتشار نقشه جدید،مناطق… دهلی نو-ایرنا- هند و نپال روز جمعه در نشستی در 'مهند را نگر' نپال برای رفع اختلافات مرزی در… تهران- ایرنا- رژیم صهیونیستی، چهار پروژه جدید شهرک سازی در کرانه باختری… تهران- ایرنا- مایک پمپئو وزیر خارجه ایالات متحده درحالیکه هنوز نتیجه… تهران- ایرنا- فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه برای انجام یک دیدار… تهران - ایرنا- برخی رسانه های انگلیس گزارش دادند : وزارت محیط زیست… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map