طراحی سایت در اوسیجک-بارانجا کرواسی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت در اوسیجک-بارانجا کرواسی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نتایج زنده فوتبال بیش از 80 کشور، 200 تورنومنت و 10,000 تیم را به صورت لحظه به لحظه دنبال کنید.

تورنومنت‌های فوتبال شامل نتایج زنده، آمار بازی‌ها، جدول لیگ‌ها و برنامه مسابقات می‌باشد.

همچنین خلاصه بازی‌های مهم از لیگ برتر ایران و لیگ‌های معتبر اروپایی مثل لیگ برتر انگلیس، لالیگا اسپانیا، بوندسلیگا آلمان، سری آ ایتالیا، لیگ 1 فرانسه و .

.

.

را می‌توانید در صفحه اختصاصی هر بازی مشاهده کنید.

صفحه اختصاصی هر بازی شامل اطلاعاتی از قبیل: محل برگزاری مسابقه فوتبال، داور بازی، بازی‌های قبلی دو تیم، بازی‌های رودررو، ترکیب تیم‌ها قبل و پس از شروع مسابقه، اتفاقات و گلزنان مسابقه، آمار بازی و بازیکنان، و همچنین جایگاه دو تیم در جدول لیگ می‌باشد.

نتایج مسابقات فوتبال به صورت خودکار بروزرسانی می‌شود، لذا برای مشاهده تغییرات در نتیجه نیاز به بارگذاری مجدد صفحه نمی‌باشد.

- آمار و ارقام مسابقات، بین 48 تا 60 ساعت قبل از شروع بازی اضافه می‌شود.

- پیش بازی مسابقات، شامل لیست مصدومان و محرومان مسابقه، ترکیب احتمالی و پیش‌بینی اتفاقات بازی، برای تورنومنت‌های مهم، بین 8 تا 36 ساعت پیش از شروع مسابقه قرار داده می‌شود.

نتایج فوتبال کرواسی در تاریخ شنبه، 15 آذر 1399 نتایج فوتبال زنده از بیش از 200 لیگ داخلی و خارجی، آمار مسابقات فوتبال به صورت زنده و لحظه‌ای، آمار تیم‌ها به صورت فصل به فصل، اخبار نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال، ترکیب، نتایج و برنامه بازی‌های بیش از 10,000 تیم نتایج مسابقات فوتبال را به صورت زنده و براحتی از گوشی خود دنبال کنید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map