طراحی سایت در اولانا اکوادور

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در اولانا اکوادور شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت در اولانا اکوادور شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

The online version of the Iranian daily Hamshahri دیدار های انتخابی جام جهانی قطر در منطقه آمریکای جنوبی برگزار شد و طی آن کلمبیا با کارلوس کی روش ۶ بریک مقابل اکوادور شکست خورد.

تیم فوتبال برزیل نیز با برتری دوبر صفر در خانه اروگوئه به پیروزی رسید.

به گزارش همشهری آنلاین، هفته چهارم رقابت‌های انتخابی جام‌ جهانی ۲۰۲۲ در قاره آمریکای جنوبی با دیداری در شهر کیتو شروع شد، دیداری که در آن کلمبیا با نتیجه سنگین ۶ بر یک مقابل میزبانش اکوادور شکست خورد.

شاگردان کارلوس کی‌روش نیمه اول غافلگیر شدند و ۴ گل از اکوادور دریافت کردند.

این ۴ گل را آربولدا در دقیقه ۷، مِنا در دقیقه ۹، استرادا در دقیقه ۳۲ و آرئاگا در دقیقه ۳۹ زدند.

 در آخرین دقیقه نیمه نخست خامس از روی نقطه پنالتی یکی ازگل‌های خورده را جبران کرد.

این باعث شد تا کی روش که به‌شدت از نمایش شاگردانش ناراضی بود به‌طور هم‌زمان ۴ تعویض را در همان دقایق پایانی نیمه اول انجام دهد تا بتواند روند بازی را عوض کند.

 نیمه دوم در شرایطی آغاز شد که کلمبیا در پی جبران بود، اما نمایش بی‌نقص شاگردان آلفاروی آرژانتینی چنین اجازه‌ای به کلمبیا نداد و این اکوادور بود گل پنجم را هم زد.

پلاتا دقیقه ۸۰ گلزنی کرد.

و او سپس به خاطر شادی گلش کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد اما بااین‌حال در آغوش سرمربی‌اش قرار گرفت و درحالی‌که بازی رو به اتمام بود آربولدا تیر خلاص و ششمین گل را زد.

کلمبیا با این شکست با ۴ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت.

در دیدار دیگر برزیل در غیاب نیمار ستاره برجسته خود  با دوگل از سد اروگوئه گذشت.

آرتور ملو در دقیقه ۳۴ و ریچارلیسون در دقیقه ۴۶ برای این تیم گلزنی کردند.

در این بازی ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه از دقیقه ۷۱ از زمین مسابقه اخراج شد.

در سایر بازی ها ونزوئلا دوبریک برابر شیلی به برتری رسید و پاراگوئه و شیلی هم به تساوی دوبردو رسیدند.

آرژانتین نیز با دو گل از سد پرو گذشت گونزالز در دقیقه ۱۷ و مارتینز در دقیقه ۲۷ برای یاران مسی گلزنی کردند.

در حال حاضر برزیل با ۹ و آرژانتین با ۸ امتیاز تیم های اول و دوم منطقه آمریکای جنوبی هستند.

حقوق سیماگر متعلق به موسسه همشهری است Copyright © 2020 سیماگر All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map