طراحی سایت در باندوندو جمهوری دموکراتیک کنگو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در باندوندو جمهوری دموکراتیک کنگو شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت در باندوندو جمهوری دموکراتیک کنگو شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

The online version of the Iranian daily Hamshahri همشهری آنلاین: جمهوری دموکراتیک کنگو که پیش از این با نام زئیر شناخته می‌شد کشوری در یکی از کشورهای وسیع آفریقا است که در منطقه مرکزی این قاره سبز واقع شده است.

این کشور با نام کنگو کینشازا هم شناخته می‌شود و با کشورهای جمهوری آفریقای مرکزی، سودان، اوگاندا، رواندا، بروندی، زامبیا، آنگولا و جمهوری کنگو مرز خشکی و با تانزانیا مرز آبی دارد.

این کشور تا سال ۱۹۶۴ مستعمره بلژیک بود.

در سال ۱۹۷۱ رئیس جمهور وقت، موبوتو، نام این کشور را به زئیر تغییر داد.

در سال ۱۹۹۶ با کودتای لوران کابیلا، موبوتو از کشور گریخت و از آن زمان نام زئیر به جمهوری دموکراتیک کنگو تغییر یافت.

از سال ۱۹۹۶ این کشور درگیر جنگ داخلی شد که تا سال ۲۰۰۲ ادامه یافته و منجر به کشته شدن چهار میلیون نفر و آوارگی ده‌ها میلیون نفر از مردم کنگو به ویژه در مناطق شرقی آن شد.

در سال ۲۰۰۲ لوران کابیلا ترور شد و پسرش، ژوزف کابیلا، از تمام سران شورشی خواست تا از جنگ دست بردارند.

مقارن با این تحول و بر اثر تلاش‌های چند کشور عمده و سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای نهایتا موافقتنامه دریاچه‌های بزرگ در سال ۲۰۰۳ به امضا رسید و جنگ داخلی پایان یافت.

سیاست در جمهوری دموکراتیک کنگو قانون اساسی جدید این کشور در سال ۲۰۰۵ میلادی مصوب شد و بر اساس آن رئیس حکومت رئیس جمهور است که با رای مردم برای دوره‌ای پنج ساله انتخاب می‌شود.

رئیس دولت نخست وزیر است که رئیس جمهور او را انتخاب می‌کند و کابینه زیر نظر نخست وزیر فعالیت می‌کند.

مجلس ملی این کشور ۵۰۰ کرسی دارد.

همچنین در جمهوری دمکراتیک کنگو مجلس دیگری با نام سنا وجود دارد که ۱۰۸ نماینده از استان‌های مختلف در آن حضور دارند.

اقتصادر در جمهوری دموکراتیک کنگو تولید ناخالص داخلی این کشور ۰۷/۱۹میلیارد دلار است که ۵۵ درصد آن در بخش کشاورزی تولید می‌شود.

۱۵ میلیون نفر نیروی کار این کشور را تشکیل می‌دهند.

نرخ تورم در این کشور در سال ۲۰۰۶ میلادی ۲/۱۸درصد بود.

این کشور روزانه ۲۰ هزار و ۷۵۰ بشکه نفت صادر می‌کند.

محصولات صادراتی این کشور شامل الماس، مس، نفت خام، قهوه و کبالت است که به کشورهای بلژیک، چین، برزیل، شیلی، فنلاند  و آمریکا  صادر می‌شود.

محصولات صادراتی این کشور شامل مواد غذایی، ماشین‌آلات حفاری و دیگر ماشین‌آلات، تجهیزات حمل و نقل و سوخت است که از کشورهای آفریقای جنوبی، بلژیک، فرانسه ، زیمبابوه، زامبیا، کنیا و ساحل عاج وارد می‌شود.

مردم جمهوری دموکراتیک کنگو جمعیت این کشور ۶۵ میلیون و ۷۵۱ هزار و ۵۱۲ نفر است که میانگین سنی آنها ۱/۱۶سال است.

امید به زندگی برای زنان ۵/۵۹ سال و برای مردان ۹۷/۵۴سال است.

۵۰ درصد از مردم مسیحی کاتولیک، ۲۰ درصد پروتستان و ۱۰ درصد مسلمان هستند.

زبان رسمی این کشور فرانسوی است.

جمهوری دموکراتیک کنگو در یک نگاه حقوق سیماگر متعلق به موسسه همشهری است Copyright © 2020 سیماگر All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map