طراحی سایت در برهمن باریا بنگلادش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در برهمن باریا بنگلادش کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دهلی نو-ایرنا- پس از هند، کشور های بنگلادش و سریلانکا دانشجویان خود را از شهر ووهان چین، مرکز انتشار ویروس کرونا، خارج کردند.

شبکه خبری "ایندیا تودی" روز شنبه اعلام کرد: پرواز بوینگ ۷۴۷ شرکت هواپیمایی ایر ایندیا صبح امروز در حالی که ۳۲۴ دانشجوی هندی را از ووهان خارج کرده بود، در فرودگاه بین المللی  دهلی نو فرود آمد.

دولت هند ضمن تشکر از چین اعلام کرد که یک پرواز دیگر شرکت هواپیمایی ایر ایندیا روز شنبه به ووهان خواهد رفت و سایر شهروندان این کشور را از این شهر خارج خواهد کرد.

دولت هند یک اردوگاه مخصوص در فرودگاه دهلی نو ایجاد کرده است تا اتباع خود را مورد نظارت دقیق پزشکی قرار دهد.

مقامات هندی اعلام کردند هر فردی با علایم ویروس کرونا به بیمارستان ارتش هند منتقل خواهد شد.

چین آماده همکاری با هند در ارتباط با شیوع ویروس کرونا است.

نشریه " تایمز او ایندیا" نوشت: سان ویدونگ سفیر چین در هند اعلام کرد که پکن آماده همکاری با دهلی نو در گسترش اقدامات جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا است.

وی افزود: وانگ یی وزیر امور خارجه چین با اس جایشانکار همتای هندی خود گفت و گو تلفنی داشته است و اعلام کرده است که دولت چین سختگیرانه ترین اقدامات برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا را انجام داده است.

هند تاکنون ابتلای یک دانشجوی هندی را به ویروس کرونا که به تازگی از چین بازگشته بود تایید کرده است.

بنگلادش  خبرگزاری " یونایتد نیوز بنگلادش" اعلام کرد:  دولت بنگلادش یک پرواز مخصوص برای بازگرداندن دانشجویان بنگلادشی که در شهر  ووهان گرفتار شده اند را به این شهر اعزام کرد.

به گفته مقامات بنگلادشی، پرواز "بی جی ۷۰۰۲" صبح امروز درحالی که ۳۱۶ شهروند بنگلادشی را به همراه داشت در فرودگاه بین الملی حضرت شاه جلال به زمین نشست.

ای کی عبدل مومن وزیر امور خارجه بنگلادش در مصاحبه با خبرنگاران گفت: ما آماده ایم شهروندان بنگلادشی که در شهر ووهان زندگی می کنند را به بنگلادش منتقل کنیم.

دولت چین با این درخواست ما موافقت کرده است.

وی افزود: افرادی که از چین به بنگلادش منتقل می شود به مدت مشخصی در قرنطینه قرار خواهند گرفت.

سریلانکا  نشریه "کلمبو گزت" روز شنبه نوشت: پرواز دانشجویان سریلانکایی به همراه خانواده آنها که شب گذشته به شهر ووهان سفر کرده بود، صبح امروز وارد فرودگاه ماتالا شد.

یک مقام سریلانکایی گفت: ۳۳ دانشجوی سریلانکایی که در ووهان مشغول به تحصیل بودند، توسط یک اتوبوس مخصوص و تحت تدابیر شدید امنیتی به بیمارستان ارتش سریلانکا منتقل شدند.

 در پنج روز گذشته سفارت سریلانکا در پکن در همکاری با نهاد های چینی و سریلانکایی توانسته است شرایط برای بازگشت بیش از ۶۲۷ دانشجوی سریلانکایی به کشورشان را فراهم کند.

دولت سریلانکا همچنین از همکاری های چین برای خروج اتباع این کشور از ووهان تشکر کرده است.

سریلانکا هفته گذشته اولین مورد از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور را تایید کرد.

دولت چین در تازه‌ترین آمار از تلفات کرونا، اعلام کرد؛ تاکنون ۲۵۹ نفر به دلیل ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

کمیسیون ملی بهداشت چین اعلام کرد که این آمار، شمار تلفات انسانی این ویروس تا پایان روز جمعه ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) را شامل می‌شود.

این آمار نشان می‌دهد که تنها در روز جمعه ۴۵ نفر به شمار قربانیان اضافه شده و در مجموع این ویروس ۲۵۹ قربانی داشته است.

همچنین در روز جمعه ۲ هزار و ۱۰۲ مورد تازه از ابتلای به کرونا شناسایی شدند.

بدین ترتیب شمار مبتلایان به این ویروس به ۱۱ هزار و ۷۹۱ نفر رسیده است.

ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته (آذر- دی) در بازار غذاهای دریایی شهر ووهان واقع در استان هوبی چین که به طور غیرقانونی حیوانات وحشی می‌فروشند، نمایان شد.

این ویروس علاوه بر ۳۰ استان و منطقه چین، همچنین به شماری دیگر از کشورها از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا و فرانسه نیز سرایت کرده است.

  این ویروس دوره نهفته نسبتاً طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده تا زمانی که علایمی چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند از آن آگاهی پیدا نکنند و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان نبینند.

دهلی نو-ایرنا- مقام های هندی روز جمعه اعلام کردند که یک فروند هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی… دهلی نو-ایرنا- پس از تایید ابتلای یک جهانگرد چینی به ویروس کرونا، سریلانکا صدور روادید فرودگاهی… دهلی نو-ایرنا- همزمان با افزایش تلفات بیماری ویروسی در چین (کرونا) ، دولت هند اقدامات پیشگیرانه… تهران- ایرنا- وزارت زمین ، زیرساخت و حمل و نقل کره جنوبی اعلام کرد… تهران - ایرنا - «خوسه رودریگس زاپاترو» نخست وزیر اسبق اسپانیا خواستار… لندن - ایرنا - آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا ( کووید ۱۹) در سراسر جهان… تهران – ایرنا - موسسه تحقیقات صلح بین المللی استکهلم (SIPRI)، اعلام… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map