طراحی سایت در بستان‌آباد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در بستان‌آباد شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت در بستان‌آباد شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آژانس خلاقیت طراحان وب در سال 2014 با هدف ایجاد تغییر و تحول فضای وب ایران و شمالغرب کشور فعالیت خود را آغاز کرد .

ما در ابتدای راه، استارت آپی متشکل از یک تیم 3 نفره بود که با ایده های فناوری و بروز شکل گرفت.

ما هرسال با تلاش و پشتکار بسیار، همگام با استانداردهای روز دنیا گام برداشتیم و طی این سالها توانستیم نقش مهمی در اشتغال زایی، آموزش و تربیت نیروی حرفه ای در صنعت وب استان ایفا کنیم.

در کنار این ارزش آفرینی مستمر توانستیم سیمای وب و بهینه سازی استان را همانطور که از نامش پیداست تا اندازه چشمگیری تغییر دهدیم و سطح توقع مخاطبین از وب فارسی را به سوی زیبایی شناسی در کنار کارایی عمیق و ارزش آفرین افزایش دهیم.

فعالیت ما در آغاز راه متمرکز بر ارائه خدمات طراحی وب سایت و سئو بود، اما در ادامه باتوجه به خلاه ای موجود در فضای وب و پتانسیل های موجود در مجموعه ، اقدام به راه اندازی زیرمجموعه هایی نمودیم که بواسطه آنها توانستیم خدماتی 360 درجه را به مشتریان عزیز خود ارائه دهیم .

روش های بازاریابی دیجیتالی مانند بهینه سازی موتورهای جستجو (جستجوگرها)، بازاریابی موتور جستجو (SEM)، بازاریابی محتوا، بازاریابی تأثیرگذار ، طراحی سایت ، برنامه نویسی ، طراحی گرافیکی ، پشتیبانی و امنیت وب سایت ، خدمات وردپرس ، دیجیتال مارکتینگ ، تولید محتوای متنی ، تولید پادکست ، موشن گرافیک ، عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی توسعه کسب و کار اینترنتی رضایت مشتری تحقیق و توسعه دانش تجربی اتوماسیون خانه و اتوماسیون ساختمان برای یک خانه است، به نام یک خانه هوشمند و یا خانه هوشمند.

یک سیستم اتوماسیون خانه کنترل روشنایی، آب و هوا، سیستم های سرگرمی و لوازم خانگی را کنترل می کند.

همچنین ممکن است امنیت خانه مانند کنترل دسترسی و سیستم های هشدار را شامل شود.

هنگامی که با اینترنت متصل هستید، دستگاه های خانگی سازنده ی مهم اینترنت اشیا هستند.

سیستم اتوماسیون خانه به طور معمول دستگاه های کنترل شده را به یک مرکز مرکزی یا “دروازه” متصل می کند.

اعضا لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جین کارتر توسعه دهنده جو لی وو مدیر آماندا دو توسعه دهنده مارک اسمیت موسس مشتریان خوشحال

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map