طراحی سایت در بندر عباس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت در بندر عباس داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بندرعباس با توجه به موقعیت جغرافیایی خود، نقش مهمی در زمینه صنعت بازرگانی و گردشگری کشور دارد.

بندرعباس با داشتن بندر هایی مانند بندر شهید رجائی و بندر شهید باهنر به عنوان دروازه اقتصاد ایران شناخته میشود و از طرفی با داشتن جاذبه های گردشگری فراوان و مردمانی مهربان و خونگرم، در بین شهر های توریستی ایران جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده است.

علی رغم اینکه بندرعباس بستر مناسبی برای رشد و توسعه کسب و کارها دارد، شاهد این موضوع هستیم که در برخی از کسب و کارها از پتانسیل های موجود آنچنان که باید، استفاده نمیشود و همچنان صورت سنتی مدیریت میشوند.

صاحبان کسب و کار در بندر عباس میتوانند با استفاده از تکنولوژی و ابزار های نوین از پتانسیل موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

امروزه ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مانند طراحی وبسایت، شبکه های اجتماعی، بهبود رتبه گوگل( SEO) و غیره به ما این امکان را میدهد تا خدمات و محصولاتمان را به تمام دنیا معرفی کنیم و به کسب و کارمان رونق بیشتری ببخشیم.

ما با ارائه خدمات طراحی سایت بندرعباس، در مسیر توسعه همواره همراه شما هستیم.

انتخاب یک شرکت مطمئن و کاربلد برای طراحی سایت کار خیلی آسانی نیست.

برخی از صاحبان کسب و کار علی رغم اینکه با یک شرکت وارد قرارداد و همکاری میشوند به نتیجه دلخواه خود نمی رسند.

خوشحال میشیم در صورت داشتن هر گونه سوال به عنوان مشاور در کنار شما باشیم.

اگر قصد طراحی سایت در بندر عباس را دارید برای شما خبر خوشی داریم.

خوشبختانه امروزه به واسطه اینترنت و پیشرفت تکنولوژی، محدودیتی برای اجرا و پشتیبانی پروژه های طراحی سایت بندرعباس وجود ندارد.

هر چند برای دستیابی به بهترین نتیجه و جلوگیری از پرداخت هزینه های اضافی،  باید میزان تخصص و حرفه ای بودن شرکت های طراحی سایت را معیار انتخاب قرار داد منتها بسیاری از افراد ترجیح میدهند با یک شرکت طراحی سایت مقیم در محل زندگی شان کار کنند به همین علت ما با در نظر گرفتن نمایندگی در استان هرمزگان سعی کردیم تا بیشتر از قبل در کنارتان باشیم.

در گروه تاچ، ارائه خدمات محدود به منطقه جغرافیایی نیست و مفتخریم که نه تنها در سرتاسر ایران بلکه در سطح بین المللی پروژه های موفقی را در زمینه برندینگ و دیجیتال مارکتینگ داشته ایم.

وقتی مشتری برای اولین بار به وبسایت شما مراجعه می کند با توجه به اطلاعاتی که می بیند در مورد شما قضاوت می کند و همان جا تصمیم میگیرد که آیا به شما اعتماد کند یا نه.

یک وبسایت خوب باید گرافیک جذاب و کاربر پسندی داشته باشد.

مهم است که محتوای وبسایت به طور مرتب بروز آوری شود.

همچنین نکات فنی و امنیتی سایت، توجه به اصول سئو ، استانداردهای روز دنیا و غیره هم از مواردی است که در طراحی سایت باید در نظر گرفته شود.

در کل به اندازه ای که شما برای جذب یک فروشنده حرفه ای وسواس به خرج دهید و چندین و چند روزمه را بررسی می کنید تا در نهایت بتوانید یک فروشنده خوب جذب کنید باید به همان اندازه بلکه بیشتر برای طراحی وب سایت تان وسواس به خرج دهید.

وب سایت شما فروشنده ای است که 24 ساعت شبانه روز شما را به بقیه معرفی میکند.

طراحی سایت بندرعباس پروژه ای است که جهت اجرایی شدن به افراد با تخصص های مختلف احتیاج دارد.

برنامه نویس، گرافیست، کارشناس سئو، کارشناس تولید محتوا و غیره افرادی هستند که به صورت تیمی در پروژه طراحی و بهبود وب سایت کار میکنند منتها زیاد دیده می شود که یک نفر به تنهایی ادعا میکند که در تمام این فرآیند ها متخصص است و برخی از افراد صرفا به علت پایین تر بودن هزینه ترجیح میدهند با شخص کار کنند تا با یک شرکت.

البته که صرفه جویی در هزینه همیشه مهم است اما به چه قیمتی؟ به قیمت از دست دادن مشتری؟ کارکردن با یک شرکت فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ و طراحی وب سایت مزایای زیادی دارد از جمله اینکه یک تیم تخصصی روی پروژه شما کار می کند و مهم تر اینکه بابت پشتیبانی خیال شما راحت تر است.

وقتی شما با یک شخص وارد همکاری میشوید ممکن است شخص مورد نظر همیشه در لحظه در دسترس شما نباشد.

بنابراین همیشه با یک شرکت به صورت منسجم و یکپارچه کارکردن خروجی بهتری به همراه دارد.

همه ما خوب می دانیم که میزان فروش تاثیر زیادی در بقاء و رشد کسب و کارها دارد.

کسب و کاری که فروش خوبی نداشته باشد محکوم به نابود شدن است.

برخی از افراد تصور می کنند کلمه فروش فقط مواقعی به کار گرفته می شود که محصولی برای عرضه وجود داشته باشد در صورتی که این یک تصور کاملا اشتباه است.

همه ما به نوعی فروشنده هستیم.

حتی پد و مادرها باید طوری با فرزندانشان صحبت کنند که بتوانند عقاید و حرف هایشان را به آنها بفروشند.

فرقی نمیکند که شما صاحب یک موسسه هستید، پزشک هستید یا یک وکیل فرقی نمیکند که شما مغازه دار هستید یا صاحب یک شرکت عظیم، در هر صورت همه به نوعی تلاش میکنیم تا خدمات و محصولاتمان را بفروشیم.

حال سوال اصلی این است که چطور فروش خود را افزایش دهیم؟ روشهای زیادی برای فروش وجود دارد منتها شما باید با توجه به شرایط بازار و تحلیل رفتار مشتریان، بهترین روش را انتخاب کنید.

به عنوان مثال اگر شما میخواهید محصولتان را در یک روستای کوچک به فروش برسانید فقط و فقط کافیست که به یکی از اهالی روستا بفروشید.

مطمئن باشید که اگر او از محصولتان راضی باشد به بقیه هم خواهد گفت و مشتریان خودشان به سراغتان می آیند.

اگر شما میخواهید کسب و کارتان و یا محصولتان را به دامنه وسیع تری معرفی کنید باید از رسانه های دیگری استفاده کنید.

استفاده از رسانه هایی مانند تلوزیون و یا بیلبوردها علی رغم مزیت هایی که دارد به علت بالا بودن هزینه، انتخاب مقرون به صرفه ای به شمار نمی آید.

اینترنت به صاحبان کسب و کار این فرصت را می دهد تا با صرف هزینه کمتر، صدای کسب و کارشان را به دامنه وسیع تری از افراد برسانند.

از کسب و کارهای کوچک خانگی گرفته تا کارخانه های پیشرفته، همه و همه سعی میکنند تا با استفاده از اینترنت، خدمات و محصولاتشان را به بازار هدفشان معرفی کنند.

طراحی سایت جهت معرفی خدمات، طراحی سایت فروش آنلاین، حضور در شبکه های اجتماعی، بهبود رتبه گوگل( سئو) مهم ترین کانال های ارتباطی در فضای مجازی هستند.

وب سایت و شبکه های اجتماعی هر کدام مزیت های خودش را دارد.

اگر شما نمیدانید که برای کسب و کارتان وب سایت را اندازی کنید یا شبکه های اجتماعی بهتر است بررسی کنید و ببینید که رفتار خرید مخاطبان شما یا به عبارتی بازار هدف شما به چه شکل است.

به طور مثال اگر شما صاحب یک رستوران هستید یا در زمینه پوشاک فعالیت دارید نباید از تاثیر شبکه های اجتماعی غافل شوید.

هر چند تجربه نشان داده است که قرار نیست برای همیشه، یک شبکه اجتماعی خاص ، پر طرفدار باشد.

یک روز فیس بوک در صدر جدول است، یک روز تلگرام و یک روز اینستاگرام.

منتها اگر شما صاحب یک شرکت تولیدی هستید و مخصوصا اگر محصولاتتان را صادر میکنید حتما باید طراحی وب سایت را در اولویت قرار دهید.

طراحی وبسایت به کسب و کار شما اعتبار می بخشد و همچنین با یک جستجوی ساده در گوگل افراد به راحتی شما را خواهند یافت.

1) تماس با گروه تاچ و مشخص کردن نوع خدمات درخواستی شما میتوانید از طریق تکمیل فرم ثبت سفارش و یا تماس مستقیم با واحد فروش با ما در تماس باشید و مشخص نمایید که میخواهید کدام یک از خدمات به شما ارائه شود.

2) مشاوره همکاران ما در واحد فروش با توجه به نوع کسب و کارتان شما را راهنمایی میکنند تا مطمئن شوند آنچه قرار است بدست شما برسد برایتان کاربردی باشد.

دراین قسمت شما را از جزئیات هر محصول یا خدمات مطلع میکنیم.

3) ارسال پروپزال پس از دریافت درخواست شما، یک پروپزال جامع شامل جزئیات خدمات به همراه قیمت برایتان ارسال میشود.

4) ارسال تفاهم نامه در صورت تایید پروپزال فایل قرارداد( تفاهم نامه) جهت انجام روال اداری و واریز مبلغ قرارداد 5) دریافت محتوا تمام اطلاعاتی که قرار است در وب سایت بارگذاری شود از شما دریافت میشود.

(در صورت نیاز میتوانید از خدمات تیم تولید محتوای گروه تاچ استفاده نمایید.

) 6) تحقیق بازار در این گام رقبای شما و بهترین نمونه کارهای اجرا شده در صنعت شما را بررسی میکنیم یا به عبارتی کار بنچ مارک را آغاز میکنیم تا بتوانیم از بهترین های بازار الگو برداری کنیم.

7) طراحی اولیه وب سایت در این قسمت واحد گرافیک کارهای مربوط به طراحی گرافیک وب سایت را انجام میدهد و واحد برنامه نویسی تنظیمات فنی مربوط به وب سایت را پیش میبرد.

8) دریافت نظر مشتری در این قسمت از وب سایت رونمایی می شود و نظرات مشتری جهت بهبود عملکرد دریافت میشود.

9) تحویل نهایی وب سایت در این گام تغییرات نهایی انجام میشود و وب سایت به مشتری تحویل داده میشود.

10 ) پشتیبانی و آموزش شما میتوانید از خدمات پشتیبانی ما به صورت رایگان استفاده نمایید و همچنین در صورت تمایل نحوه درج محتوا در وب سایت به شما آموزش داده میشود تا بتوانید در صورت نیاز اطلاعات وب سایت را تغییر دهید.

دریافت ایده مشتری، تحلیل و پردازش طراحی گرافیک کاربری اصولی و برنامه نویسی وب سایت اعمال تغییرات مورد نظر مشتری و دریافت تاییدیه نهایی پشتیبانی و بروز رسانی طراحی سایت بندرعباس گروه تاچ دیجیتال مارکتینگ برندینگ تماس با ما © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به گروه تاچ می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map