طراحی سایت در بولزانو ایتالیا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در بولزانو ایتالیا در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دانشگاه آزاد بوزن بولزانو  (ایتالیایی: Libera Università di Bolzano) یا به گویش ایتالیایی بولتسانو  یک دانشگاه غیر دولتی آزاد است که در کل شهر بولزانو ایتالیا واقع شده است .

دانشگاه بوزن بولزانو در سال 1997 میلادی تاسیس شده است.

… دانشگاه آزاد بوزن بولزانو (ایتالیایی: Libera Università di Bolzano) یا به گویش ایتالیایی بولتسانو یک دانشگاه غیر دولتی آزاد است که در کل شهر بولزانو ایتالیا واقع شده است .

دانشگاه بوزن بولزانو در سال 1997 میلادی تاسیس شده است.

این تنها دانشگاه ایتالیاست که دروس تحصیلی را به سه زبان انگلیسی ، ایتالیایی و آلمانی ارائه می دهد .

دانشگاه آزاد بوزن بولزانو در یکی از جالب ترین مناطق اروپایی واقع شده است، در تقاطع بین اقتصاد و فرهنگ های آلمانی و ایتالیایی.

سه زبانه بودن آن در تدریس و تحقیق، سطح بالایی از بین المللی شدن و همچنین یک محیط مطالعه ایده آل که توسط امکانات عالی آن تضمین شده است را ارائه می دهد .

این دانشگاه  با هدف ارائه آموزش چند زبانه به دانش آموزان  و دانشجویان که مطابق با خواسته های بازار کار محلی و اروپایی است سخنرانی ها و سمینارهایی را  زبان آلمانی، ایتالیایی و انگلیسی برگزار می کند .

تاکید این دانشگاه این است که آموزشهای صحیح و تمرینی را بهترین شکل ارائه دهد .

بخش بزرگی از فعالیت های آموزشی به عنوان سمینارها، سخنرانی های سخنرانان مهمان، آموزش های عملی و کارگاه های آموزشی برگزار می شود .

تمرکز این دانشگاه بر ارائه آموزش عملی است و بنابراین بخش بزرگی از آموزش در قالب سمینارها، سخنرانی هایی که از سوی مهمانان سخنرانی می شود ، انجام می گیرد .

دانشگاه بوزن بولزانو  دارای سه محوطه دانشگاهی در بولزانو، بریکسن  و برانک است .

طراحی ساختمان بریکسن در سال 2009 جایزه معماری شهر را بدست آورد .

دانشکده اقتصاد و مدیریت در بولزانو و برانک مستقر است.

و دارای رشته های زیر است : اقتصاد و مدیریت ، اقتصاد و علوم اجتماعی PPE (فلسفه، سیاست و اقتصاد) ، مدیریت گردشگری، ورزش و رویداد ،کارآفرینی و نوآوری ، اقتصاد و مدیریت بخش عمومی ، حسابداری و امور مالی ، دکترای مدیریت و اقتصاد (phd) ، گردشگری، بازاریابی و توسعه منطقه ای ، قانون اقتصاد و موسسات ، بازارهای مالی و مقررات ، روش های کمی و مدل سازی اقتصادی .

دانشکده علوم سیماگره در دانشگاه آزاد بوزن-بولزانو: این دانشکده بسیار فعال است و در میان مراکز تحقیقاتی اتحادیه اروپا به عنوان رهبر این برنامه شناخته شده است.

دو برنامه اروپایی تحت پروژه اراسموس در این دانشگاه وجود دارد : برنامه اروپایی در منطق محاسباتی برنامه اروپایی مهندسی نرم افزار اضافه شدن رشته رشته علوم کامپیوتر نیز در حال انجام است .

نام : university of bozen-bolzano نام مخفف : unibz سال تاسیس : 1997 رتبه کشوری : 53 تعداد دانشجو : حدود 10 هزار نفر تعداد استاد و هیئت علمی : 300 نفر شهریه دانشگاه : 5000 یورو در سال وب سایت : www.

unibz.

it نوع دانشگاه : آزاد رتبه جهانی : 1000 + این دانشگاه شامل پنج دانشکده از جمله اقتصاد، علوم طبیعی، فن آوری، علوم سیماگره، طراحی و دنیای اجتماعی و آموزشی است .

دانشکده های مختلف برای دانشجویان و بازدید کنندگان خود برنامه ریزی های ویژه ای را در طول سال انجام می دهند.

دانشجویان در چارچوب برنامه تبادل آکادمیک ترجیح می دهند یک یا چند ترم در دانشگاه های خارج از کشور را صرف کنند Kikero یک انجمن فرهنگی است که در سال 2000 تاسیس شد و فعالیت هایی مانند باشگاه بحث و شب فیلم را سازماندهی می کند.

علاوه بر این، Kikero نیز مسئول مجله دانشگاه (Kflyer) است.

اعضای هیئت مشورتی دانشجویی هر دو سال یکبار انتخاب می شوند، اما بین دو انتخابات تقاضای نماینده می تواند اعلام شود.

نماینده دانشجویی عضو شورای دانشگاه، مجلس علمی، شورای علمی، شورای دوره، کمیته فرصت های برابر و کمیته مشترک آموزشی است.

انجمن دانشجویان ، مهمترين انجمن دانشگاه برای دانشجويان است .

MUA( Movimento Universitario Altoatesino) یک انجمن است که توسط استان آزاد بوزن بولزانو در سال 1933 تشکیل شده است و هدف اصلی آن دفاع از حق تحصیل دانش آموزان و اساتید در دانشگاه است .

این انجمن برگزار کننده کنفرانس ها، بحث ها، کنوانسیون ها، سمینار فرهنگی، اجتماعی و دانشگاهی و … است .

SCUB ،  باشگاه ورزشی باشگاه بوزن بولزانو یک انجمن ورزشی دانشجویان است که عمدتا با فعالیت های ورزشی مشغول است و هر سال در زمستان ،یکی از بزرگترین رویداد های دانشگاهی در زمینه ورزش های زمستانی را سازماندهی و مدیریت می کند .

انجمن AIESEC  که برنامه های بین المللی را سازماندهی می کند تا دانشجویان را قادر به برقراری ارتباط با جهان کار کند.

این مرکز دانشجویان را برای کسب و کار تشویق می کند تا با محیط کاری از طریق ارتباط با  فعالان اقتصادی و تجاری آشنا شوند و اماده ورود به عرصه کار گردند .

این مرکز جدیدترین انجمن دانشجویی  است  که شامل فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد بوزن بوازانو است .

دفتر ICT  طراحی، ایجاد، مدیریت و هماهنگی اطلاعات و خدمات ارتباطات دیجیتال در دانشگاه را به عهده دارد .

هدف این دانشگاه این است که آموزش و پرورش در این دانشگاه با بهترین وسایل الکترونیکی و بهترین شرایط برای دانشجویان فراهم گردد .

ماموریت فناوری اطلاعات و ارتباطات این است که با همکاری دانش پژوهان، دانشجویان و کارکنان برای توسعه استراتژی و مدیریت عملیات مختلف از طریق استفاده و توسعه نوین فن آوری های موجود و در حال ظهور، پشتیبانی تکنولوژی و خدمات کاربر، کار کند.

مرکز زبان نقش مهمی را در دانشگاه ایفا می کند، زیرا زبان از عوامل اصلی  رویکرد سه گانه دانشگاه به آموزش، یادگیری و تحقیق است.

هدف این مرکز گسترش تمام فرصت های زبانی و ارائه شرایط عالی برای دانشجویان ، کارکنان اداری و دانشگاهی است .

این مرکز انواع خدمات را ارائه می دهد ، از جمله سازماندهی و اجرای دوره های مدرن زبان و مشاوره در مورد همه ی جنبه های یادگیری زبان که این امر به منظور ترویج استفاده از زبان هایی غیر از زبان رسمی انجام می گیرد .

فعالیت های مرکز زبان شامل آزمایشگاه ها، کارگاه ها و رویدادهایی است که هدف آن غنی سازی یادگیری زبان در سراسر زمینه ها است.

علاوه بر این، دانشگاه  قبل از پذیرش و حین دوره تحصیلی، مهارتهای زبان را طراحی و اجرا می کند .

علاوه بر دوره های تدریس زبان رسمی آلمانی، ایتالیایی و انگلیسی، این دانشگاه  همچنین دوره های زبان های دیگر را به عربی، چینی، فرانسوی، لاتین، روسی و اسپانیایی ارائه می کند .

خدمات ارائه شده در برای دانشجویانی که دارای معلولیت هستند (از جمله معلولیت های یادگیری و ذهنی ) نیز وجود دارد که بر اساس قانون تضمین فرصت های برابر برای تمامی افراد جامعه است .

دانشگاه بوزن بولزانو هر گونه پژوهش را تایید کرده  و به ویژه در زمینه آموزش و حمایت از  محققان جوان متعهد است .

این دانشگاه دارای آزمایشگاه های علمی و فن آوری در هر یک از سایت های خود، در مرکز فن آوری و نوآوری محلی و در موسسه تحقیقاتی زراعت است.

از سال 1998 تعداد 917 پروژه تحقیقاتی پایه ایی و کاربردی در دانشگاه بولزانو انجام شده است .

پروژه های پژوهشی دانشگاه  با شبکه های بین المللی و بین منطقه ای ارتباط دارد .

برای مثال، در پروژه Euregio، دانشگاه بولزانو با دانشگاه های اینسبروک و تورنتو همکاری دارد و متعهد هاستستیم که به استانداردهای بالای کیفیت دست پیدا کند .

بسیاری از پروژه های تحقیقاتی دانشگاه  موضوعات جهانی  مربوط به محیط زیست، اقتصادی، اجتماعی یا فن آوری جهانی را  در بر میگیرد  .

از سوی دیگر، بسیاری دیگر  از موضوعات  عمیقا ریشه در منطقه و مسائل آن دارند ، مانند مسائل اجتماعی ، اقتصادی و محیط زیستی .

رشته هایی که در دانشگاه آزاد بوزن بولزانو برای دوستداران تحصیل در ایتالیا و این دانشگاه به زبان انگلیسی ارائه می شود به شرح زیر است : علوم داده محاسباتی مهندسی نرم افزار مهندسی ماشین آلات صنعتی علوم غذایی مهندسی محیط زیست مناطق کوهستانی رتبه کشوری : 53 رتبه جهانی : 1000 + معرفی مختصر شهر بولزانو : شهر بولزانو در شمال ایتالیا با جمعیت حدود 430 هزار نفر واقع شده است .

این شهر در دامنه های رشته کوه آلپ قرار گرفته است .

در سال 2014در  رتبه بندی سالانه کیفیت زندگی در شهرهای ایتالیایی، شهر بولزانو به عنوان داشتن بهترین کیفیت زندگی در ایتالیا انتخاب شد .

این شهر نقطه برخورد دو فرهنگ آلمانی و ایتالیایی است ( به دلیل نزدیکی به اتریش که کشوری آلمانی زبان است ) وکه باعث شده یکی از جالب ترین مناطق ایتالیا باشد .

شهر بولزانو در منطقه ایی کوهستانی قرار گرفته است و نزدیک ترین شهر به آن شهر ترنتو است ( 58 کیلومتر) .

این شهر دارای تابستان های نیمه گرم و مطبوع و زمستان هایی بسیار سر و پر برف است .

شهر بولزانو به وسیله اتوبوس به شهر های ترنتو و ورونا در ایتالیا ، به شهر اینسبروک در اتریش و شهر مونیخ در آلمان متصل می شود .

شهر بولزانو همچنین  به سیستم راه آهن ایتالیا متصل است.

ایستگاه راه آهن بولزانو، که در سال 1859 افتتاح شد، بخشی از راه آهن برنر (ورونا-اینسبروک) است که بخشی از مسیر اصلی راه آهن بین ایتالیا و آلمان است .

شهر بولزانو دارای یک سبکه 50 کیلومتری از مسیر های دوچرخه سواری نیز می باشد .

همچنین بخوانید: دانشگاه پارما تهران- خیابان انقلاب- روبروی درب اصلی دانشگاه تهران- خیابان فخر رازی- تقاطع ژاندارمری- ساختمان منشور دانش- پلاک 50- ط 2- واحد 203 فقط در موارد خاص با شماره مدیریت تماس بگیرید: 0912-8238263 تماس با مشاورین موسسه یگانه سفیران دانش با استفاده از شماره های زیر می توانید با مشاورین موسسه یگانه سفیران دانش در ارتباط باشید.

در ساعات غیر اداری میتوانید با شماره پشتیبان تماس بگیرید:0912-8238263 موسسۀ یگانه سفیران دانش با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در زمینۀ اعزام دانشجو و اخذ بورسیه ایتالیا در حال فعالیت است.

این موسسه با بهره گیری از مشاورین ارشد موسسه در زمینه اخذ بورسیه و اپلای دانشگاه به کشور ایتالیا توانسته با نتایج درخشان به کار خود ادامه دهد.

© تمامی حقوق نزد موسسه یگانه سفیران دانش محفوظ است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map