طراحی سایت در بولیوار ونزوئلا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت در بولیوار ونزوئلا شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران-ایرنا- سازمان اتکا نخستین فروشگاه عرضه کالاهای مصرفی ساخت ایران موسوم به""مگاسیس" " را در شهر کاراکاس پایتخت جمهوری بولیواری ونزوئلا افتتاح کرد.

به گزارش روز جمعه پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح،  فروشگاه "مگاسیس"  با مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع بیش از ۲۵۰۰ قلم انواع کالاهای کاملا ایرانی شامل : مواد غذایی؛ پوشاک؛ مواد سلولزی؛ انواع شوینده ها؛ مواد پلاستیکی و یکبار مصرف؛ انواع آجیل و تنقلات،   تراکتور و .

.

.

را جهت عرضه و فروش در خود جای داده است.

همزمان با افتتاح و شروع فعالیت فروشگاه "مگاسیس" درخواستهای متنوعی از سوی تجار و بازرگانان  این کشور جهت تأمین کالاهای ایرانی نظیر انواع مصالح ساختمانی؛   تجهیزات کشاورزی و معدنی؛ دارو؛ تجهیزات و لوازم پزشکی؛ خودروهای ارزان قیمت و قطعات یدکی مربوطه؛ تراکتور؛ باتری های خودرویی؛ ابزار یراق؛ شیرآلات و .

.

.

صورت گرفته که بر همین اساس سازمان اتکا از کلیه تولید و صادر کنندگان  ایرانی برای فروش کالا به سازمان اتکا ویاحضور مستقیم جهت عرضه در فروشگاه اتکا و یا ایجاد نمایندگی فروش محصولات خود دعوت به عمل می آورد.

 فروش انواع کالاهای مصرفی و صنعتی ساخت ایران غالباً با ارزهای رایج بین المللی صورت می گیرد که انتظار  می‌ رود کلیه تولید کنندگان  با استفاده از فرصت تجاری و بازرگانی ایجاد شده توسط سازمان اتکا ضمن اشتغال زایی و افزایش صادرات از درآمد ارزی  وسود آوری قابل قبولی برخوردار گردند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران و مدیر عامل اتکا در این مراسم طی سخنانی به روابط خوب دو کشور و سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه دو ملت اشاره کرد و افتتاح این فروشگاه را اقدامی جهت مقابله با سیاست تروریسم اقتصادی آمریکا و حمایت از ملت ونزوئلا در دوره تشدید تحریم‌ها بیان کردند.

معاون وزیر خارجه ونزوئلا نیز در سخنانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت ونزوئلا تقدیر و افتتاح فروشگاه ایرانی را نشانه شکست سیاست‌های تحریمی آمریکا دانست.

بیرجند - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: اکنون هفت فروشگاه اینترنتی… تهران - ایرنا - رییس جمهوری قانون اصلاح موادی از قانون مالیات‌های… تهران-ایرنا- معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر این که ساماندهی مسائل… تهران-ایرنا- رییس کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا… تهران- ایرنا- فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map