طراحی سایت در بومهن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در بومهن شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت در بومهن شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سایت طراحی پورتال و وب سایت با توجه به نیازها، نوع فعالیت و متناسب با بودجه شما! برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی خصوصی جوملا از مبتدی تا پیشرفته هم.

.

.

پیشگامان افق با بکارگیری جدیدترین فناوری ها و راهکارها در زمینه بهینه سازی وب سایت (Seo)، افزایش ترافیک سایت و ارتقاء رتبه بندی در موتورهای جستجو همواره در .

.

.

خدمات تولید محتوا - سفارش تولید محتوا خدمات تولید محتوا در رابطه با تمامی کسب و کارها با رعایت اصول سئو در نگارش با حفظ و کنترل کیفیت نگارش محتوا اورجینال .

.

.

با پیشگامان افق بهترین طراحی سایت فروشگاهی را در میان رقبای خود داشته باشید ساخت اپلیکیشن موبایل ، اپلیکیشن فروشگاهی آیا تا به حال به فکر ساخت اپلیکیشن اختصاصی برای کسب و کار خود بوده اید؟ شما هم میتوانید با طراحی اپلیکیشن اختص.

.

.

امروزه داشتن یک وب سایت برای هر کسب و کاری و هر صنفی یک ضرورت است ، که علاوه بر جذب مشتری، به معرفی شما و خدمات ارائه شده توسط شما می پردازد.

اما متاسفانه.

.

.

برای خود سایتی کاملا اختصاصی و با طراحی زیبا و سرعت لود خوب بسازید ما سایتی با سلیقه شما در کنار رعایت استانداردهای بین المللی در کمترین زمان به همراه فیلم.

.

.

ساخت نرم افزار موبایل به صورت اختصاصی و تخصصی در کمترین زمان با بهترین قیمت ساخت اپ موبایل با تمام المانهای مورد نیاز شما و سلیقه شما به صورت تخصصی و حرفه .

.

.

شرکت تجارت الکترونیک اولترا به شما کمک میکند سایتی کامل و در دسترس با رعایت آخرین ترندهای روز دنیا داشته باشید ما اینجاییم تا شما را در دنیای دیجیتال درخ.

.

.

در یوتاب همه آنچه برای سئو و حضور در نتایج گوگل نیاز دارید وجود دارد .

تولید محتوا طراحی ساختار لینکها جذب لینک ورودی مدیریت و بروزرسانی فنی مدیریت و .

.

.

طراحی گرافیکی وب سایت طراحی اسلایدر عکس برای وب سایت ها، طراحی بنرهای تبلیغات ی وب سایت ها طرح وب به قالب نمایشی و طراحی گرافیکی صفحات موجود در وبگاه میگوی.

.

.

با اجرا و پیاده سازی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی لواز آرایشگاهی/سوپرمارکت/هایپر/ فروشگاه لوازم برقی/ساختمانی/ هتل /رستوران/ نوبت دهی آرایشگاه ها با بهترین کیفت.

.

.

جشنواره پاییزه شرکت تجارت الکترونیک اولترا آغاز شد شما میتوانید با قیمتی به صرفه در کمترین زمان از پکیج کامل ما استفاده کنید و جای پای خود را در دنیای دیجی.

.

.

طراحی و پشتیبانی سایت پزشکی قرار دادن نمونه کارها قرار دادن مدارک پزشکی و مشخصات پزشک قرار داد فیلم و عکسهای پزشک قرار دادن خدمات پزشک 6 ماه پشتیبانی رایگ.

.

.

امروزه افراد و شرکت های موفق نیمی از موفقیت خود را مدیون استفاده از وب سایت هستند زیرا با استفاده از این روش با هزینه ی مقرون به صرفه میتوانند دیده شوند و .

.

.

تولید و اجرا و پیاده سازی نرم افزار های اندروید و نرم افزار های فروشگاهی به صورت اختصاصی و شخصی سازی شده برای شما و کسب و کار شما همراه با تیمی با تجربه و م.

.

.

طراحی اپلیکیشن اندروید طراحی اپ اطلاعاتی ساخت اپ فروشگاهی ساخت اپلیکیشن نوبت دهی اپلیکیشن پزشکی اپلیکیشن کتابخانه اپلیکیشن سوپر مارکت امروزه افراد از وب سایت جهت تبلبغ خود و در معرض دید بازدیدکنندگان قراردادن محصولات خود استفاده می کنند.

استفاده از این طریق می تواند به شما در بهبود روند در.

.

.

طراحی انواع وب سایت های تبلیغاتی جهت بازدهی بالا برای کسب و کار شما به صورت کاملا حرفه ای با بالاترین بازده و کمترین زمان ، جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره ی رای.

.

.

داشتن یک سایت برای شما نقش یک بروشور تبلیغاتی را ایفا میکند البته امکاناتی بسیار بیشتر از یک بروشور را دارد .

شما با داشتن سایت میتوانید محصولات خود را به ب.

.

.

طراحی وب سایت هلدینگ لوکس با ویژگی های خاص 1- تخفیف ویژه با کدهای تخفیف 101004GW/101004SW 2- دامنه رایگان 5 ساله 3- طراحی سایت فروشگاهی یا شرکتی به سبک ا.

.

.

استارت آپ جدید شرکت خلاق سیماگر با نام motorsearch.

ir، اسفندماه سال 1398 توسط طراحان و برنامه نویسان سیماگر ایجاد گردید.

در این وب سایت قابلیت های موتور جستج.

.

.

طراحی سایت فروشگاهی با قیمت مناسب مناسب برای انواع سایت فروشگاهی طراحی سایت فروشگاه آنلاین همانند ساخت شعبه جدیدی از فروشگاه شما می باشد.

سایت فروشگاهی ش.

.

.

طراحی سایت حرفه ای - سئو تخصصی و بهینه سازی سایت متخصص دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی طراحی سایت با کدنویسی اورجینال به صورت حرفه ای سایت حرفه ای .

.

.

طراحی نرم افزار های موبایل _ طراحی وبسایت با سئو طراحی حرفه ای اپلیکیشن و وبسایت و طراحی نرم افزار های موبایل را با تکنولوژی روز دنیا توسط تیمی حرفه ای و .

.

.

طراحی سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو، سئو و بهینه سازی سایت های اینترنتی با 13 سال سابقه و 2500 وب سایت طراحی شده .

دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام.

.

.

بهتر شدن کسب و کار نیاز به هم سو شدن با دنیای دیجیتال دارد اگر فکر میکنید فروش شما نیاز به تغییر دارد .

.

اگر فکر میکنید به خوبی دیده نمی شوید .

.

.

.

و اگر به .

.

.

امروزه افراد برای دیده شدن تنها به طراحی سایت نباید اکتفا کنند بلکه باید از یک سئو کار بسیار حرفه ای جهت به روز رسانی و بهینه سازی وب سایت کمک گرفت تا سایت ش.

.

.

پژواک سپاهان - رجب زاده حضور موفق در فضای مجازی به منزله دستیابی به بازاری با جامعه مخاطب چند برابری است.

مفتخریم که یار و همراه شما در کسب این موفقیت باشیم.

.

.

.

طراحی سایت فقط با 100 هزار تومان چاپ فوری بنر مناسبتی چاپ فوری اعلامیه ترحیم ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی ، تابلو روان ، ال ای دی ثابت کامپوزیت ، ترمو و.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map