طراحی سایت در بوچ دو رون فرانسه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در بوچ دو رون فرانسه در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

۰ تومان در سال 1930 میلادی/1309 هجری شمسی، ژوزف شوارتز به عنوان سهامدار در شرکت میوه فروشی به صورت عمده مستقر در هلبرون موسوم شد، در آن زمان مشاغل متخصص در میوه های عجیب و غریب بود.

شوارتز این شرکت را به Lidl & Schwarz KG تغییر داد و به سرعت آن را در کلیه محصولات غذایی  توسعه داد و امپراطوری شوارتز-گروپ را به دنیا آورد.

در سال 1973 میلادی، فرزندش دیتر شوارتز، شروع به تمرکز بر بازارهای تخفیف ، سوپر مارکت های بزرگتر و پول نقد و حمل بازارهای عمده فروشی کرد و در لودویگس هافن در خیابان مونده‌هایمر اولین فروشگاه تخفیفی خود را تأسیس نمود.

او نمی خواست از نام Schwarz-Markt (شوارتز مارکت به معنای "بازار سیاه") استفاده کند و به جای آن از نام شریک تجاری سابق ژوزف شوارتز ، A.

Lidl استفاده کرد ، اما دلایل قانونی مانع از گرفتن نام برای فروشگاه های تخفیف خود شد.

هنگامی که او یک مقاله روزنامه در مورد نقاش و معلم مدرسه بازنشسته لودویگ لیدل را کشف کرد ، حقوق این اسم را از وی برای هزار مارک آلمانی خریداری کرد.

  لیدل بخشی از گروه شوارتز ، پنجمین خرده فروش بزرگ جهان با فروش 104.

3 میلیارد یورو (2018) است و شمار کارکنان شرکت لیدل بیش از ۱۵۰٫۰۰۰ نفر است، که در سراسر جهان، فعالیت می‌کنند و در حدود ۵۰٫۰۰۰ نفر از آنها، در کشور آلمان مستقر می‌باشند.

اولین فروشگاه تخفیف لیدل (Lidl) در سال 1973 با کپی کردن مفهوم Aldi افتتاح شد.

شوارتز به سختی کالاهایی را که از قفسه ها فروشی نمی رفتند را حذف کرده و با نگه داشتن اندازه خرده فروشی ها تا حد امکان هزینه های خود را کاهش داد.

تا سال 1977 ، زنجیره لیدل (Lidl)  شامل 33 فروشگاه تخفیف بود.

لیدل (Lidl) اولین فروشگاه خود را  در انگلستان در سال 1994 میلادی افتتاح کرد.

از آن زمان ، Lidl UK به طور مداوم در حال رشد است و امروز بیش از 800 فروشگاه دارد.

  سون سایدل (Sven Seidel) پس از کناره گیری مدیرعامل قبلی کارل-هاینز هلند ، در مارس 2014 میلادی به عنوان مدیر عامل شرکت لیدل منصوب شد.

هلند از سال 2008 میلادی به عنوان رئیس اجرایی خدمت کرده بود اما به دلیل اختلافات ناگفته "غیرقابل تحمل" در مورد استراتژی آینده کناره گیری کرد.

پس از آنكه مدیر Magazin گزارش داد كه وی از كلائوس گریگ كه از سال 2004 میلادی سرپرستی گروه شرورز را برعهده گرفته بود، سایدل از سمت خود كنار رفت.

در ژوئن سال 2015 ، این شرکت اعلام کرد که مقر ایالات متحده را در آرلینگتون ، ویرجینیا تأسیس خواهد کرد.

لیدل (Lidl) دارای مراکز توزیع عمده در مبان در کارولینای شمالی ، و اسپوت‌سیلوانیا کانتی ، ویرجینیا است.

این شرکت در ابتدا بر باز مکان ها در ایالت های ساحل شرقی ، بین پنسیلوانیا و جورجیا و تا غرب اوهایو متمرکز شده بود.

در ژوئن سال 2017 ، لیدل اولین فروشگاه های خود را در ایالات متحده در ویرجینیا بیچ و سایر شهرهای میانه اقیانوس اطلس افتتاح کرد.

این شرکت برنامه ریزی کرده بود تا تابستان سال 2018 تعداد کل فروشگاه های ایالات متحده را افتتاح کند.

در نوامبر سال 2018 ، لیدل اعلام کرد قصد دارد 27 فروشگاه بهترین بازار در نیویورک و نیوجرسی را به دست آورد.

در دسامبر سال 2018 میلادی، لیدل اولین مکان خود را در شهر نیویورک ، در استاتن آیلند مال را افتتاح کرد.

لیدل (Lidl) برخلاف آلدی Aldi ، محصولات با مارک بیشتری ارائه می داد.

لیدل (Lidl) بسیاری از غذاهای لذیذ کم قیمت را با تولید هر یک از آنها در یک کشور اتحادیه اروپا برای کل زنجیره جهانی خود توزیع می کند ، اما همچنین بسیاری از  محصولات محلی را از کشوری که فروشگاه در آن قرار دارد ، تهیه می کند.

مانند آلدی ، لیدل نیز پیشنهادات هفتگی خاصی دارد و اغلب کالاهای غیرغذایی آن با گذر زمان تغییر می کند.

برخلاف آلدی ، لیدل تبلیغات گسترده ای در وطن آلمان دارد.

لیدل (Lidl)  نیز مانند آلدی ، در اکثر کشورها از جمله میهن آلمان موسیقی پخش نمی کند، در فروشگاه های لیدل در ایالات متحده، کرواسی، اسپانیا، لهستان، لیتوانی و دو فروشگاه در دانمارک به عنوان آزمون ، آنها را اجرا می کنند.

عملیات لیدل (Lidl) در انگلستان با توجه به بازاریابی و روابط عمومی و ارائه مزایای کارمندان که طبق قانون از جمله قانون پرداخت نشده است ، از جمله پرداخت حقوق دستمزد تأیید شده مستقل و ارائه تخفیف برای کارکنان، رویکرد متفاوتی نسبت به آلمان اتخاذ کرده است.

محصولات Upmarket مخصوصاً در پیگرد کریسمس معرفی شدند.

این امر نیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی در بازاریابی برای ایجاد رشد فروش داشت اما در عملکرد لجستیکی لیدل و فشار بر سود تأثیر داشت.

رونی گوتشلیچ ، که شش سال تا سال 2016 لیدل انگلستان را اداره می کرد ، مسئولیت این رویکرد را که منجر به اصطکاک در دفتر مرکزی شد ، به دلیل هزینه ای که در آن وجود داشت ، عهده دار شد.

در سپتامبر سال 2016 میلادی، گوتشلیچ به طور غیر منتظره ای شرکت را ترک کرد و مدیر فروش و عملیات اتریشی، مسیحی هورنتاگل، ملیت آلمانی، جایگزین وی شد.

لیدل (Lidl) همچنان برنامه های سرمایه گذاری جاه طلبانه ای در انگلستان داشت و در نهایت تعداد فروشگاه ها را به دو هزار و 500 برابر می رساند.

در سال 2015 میلادی، درآمد لیدل انگلیس از بیش از 630 فروشگاه آن در سراسر انگلیس 4.

7 میلیارد پوند بود.

سایر خدمات در اکتبر 2009 ، فیلم های Lidl در انگلستان راه اندازی شد که زیر اجاره DVD Tesco را کاهش می دهد ، که قبلاً ارزان ترین خدمات اجاره آنلاین انگلستان برای دی وی دی ها بود.

این سرویس توسط اجاره DVD OutNow طراحی شده است.

OutNow در اکتبر 2011 به انحلال رسید ، و فیلم های Lidl را با آن برد.

در ژانویه 2012 میلادی ، لیدل نانوایی های خود را در فروشگاه های خود در سراسر اروپا راه اندازی کرد.

آنها از یک منطقه پخت کوچک با تعدادی اجاق تشکیل شده اند ، به همراه محلی که نان و شیرینی مانند كروسانت ها برای فروش نمایش داده می شوند.

در ابتدا نانوایی ها در تعداد محدودی از فروشگاه ها مورد آزمایش قرار گرفتند تا مشخص شود آیا تقاضا برای محصولات تازه پخته شده در فروشگاه وجود دارد یا خیر.

در آگوست 2013 میلادی ، لیدل همچنین یک سرویس عکس آنلاین را راه اندازی کرد که عکس ها و هدایای عکس را با قیمت های تخفیف چاپ می کند.

لیدل همچنین دفاتر نمایندگی را در چین و بنگلادش اداره می کند ، اما هیچ اشاره ای به افتتاح فروشگاه های لیدل در کشورهای مذکور وجود ندارد.

شرایط کار و حقوق کار در سال 2017 میلادی، رسوایی از بار سنگین کار و تهدید کارگران در لیدل در فرانسه رخ داد.

در سال 2015 میلادی، یک کارگر انبار لیدل با حلق آویز کردن در محل کار خود در روستت ، بوچ دو رون ، فرانسه خودکشی کرد.

براساس بررسی بازرسی کار ، لیدل بارها و بارها با اظهارات توهین آمیز و دستورات غیرقابل دسترسی ، کارگر را آزار داده بود.

این کارگر به یکی از بستگان گفته بود که کار پنج کارمند را انجام داده است.

در سال 2015 میلادی ، بنا به گزارش های بازرس دولتی دولتی ، گزارش شده است که لیدل قوانین کار در لهستان مانند مجبور کردن کارمندان به کار بیش از 13 ساعت در روز را نقض کرده است.

یک رئیس اتحادیه کارگری همبستگی در لهستان اظهار داشت: مدیران لیدل کارمندانی را که می خواهند سازماندهی کنند آزار و اذیت و ارعاب می کنند.

  در سال 2014 میلادی ، به كارمندان ليدل انگليس دستور داده شد كه با مشتريان ليدل هيچ زباني غير از انگليسي ، حتي ويلسي (يك زبان رسمي مورد استفاده در ولز) صحبت نكنند.

انجمن زبان ولزی (Cymdeithas yr Iaith) گفت این سیاست "وحشتناک" است.

جیمی بوان ، رئیس Cymdeithas yr Iaith ، گفت که "از آنجا که لایحه زبان ولزی چهار سال پیش تصویب شد ، متوقف کردن صحبت از کارکنان به زبان ویلایی غیرقانونی است".

  در سال 2009 میلادی ، گزارش شده است که حدود 300 برگ کاغذ حاوی اطلاعات شخصی کارمندان Lidl در سطل زباله ماشین شستشو در بوخوم ، نوردراین-وستفالن ، آلمان پیدا شده است.

در بین این برگه ها فرم های پر از جزئیات روزهای بیمار و بیماریهای کارمندان وجود داشت.

  در سال 2008 میلادی، تایمز  خاطرنشان كرد كه مدیران لیدل ساعات اضافه کاری كار می كردند و به هنگام شروع كار با شركت ، به این نتیجه رسیده بودند كه از دستورالعمل زمان كار خارج شوند.

در سال 2008 میلادی ، روزنامه آلمانی استرن از جاسوسی Lidl در کارمندان خود ، از جمله ثبت نام ویزیت کارمندان و همچنین اطلاعات شخصی در مورد زندگی عشق کارکنان ، امور مالی شخصی و چرخه قاعدگی پرده برداشت.

در سال 2008 میلادی، گزارش شده بود كه شعب چك لیدل به كارمندان زن عادت ماهانه اجازه داده بودند كه از شراب استفاده كنند به شرط اینكه در طول دوره خود از روسریهای آشكار استفاده كنند.

 در سال 2006 میلادی، اتحادیه کارگری خدمات متحد آلمان نسخه جدیدی از کتاب سیاه در مورد لیدل در اروپا را منتشر کرد.

این کتاب برگرفته از حساب کارمندان گذشته و حال است.

این شامل بسیاری از انتقادات گسترده علیه زنجیره مواد غذایی است.

به عنوان مثال ، یک سیاست ضد بارداری در شعب پرتغالی ذکر شده است.

در سال 2004 میلادی، لیدل به دلیل بازیگری تقریباً مانند یک استاد برده نسبت به کارمندانش ، جایزه بزرگ برادر در آلمان را دریافت کرد.

  در سال 2003 میلادی، یک قاضی در ساونا ، لیورگیا ، ایتالیا ، لیدل را به دلیل مخالفت با سیاست های اتحادیه ، جرم در ایتالیا محکوم کرد.

     بانه، پاساژ پلاسکو، همکف، پ22  0912-8238263  0912-8238263

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map