طراحی سایت در بوکورستی رومانی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت در بوکورستی رومانی داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کوچ 16/08/2020 ویزا، اقامت و بورسیه تحصیلی نظری بدهید 44 بازدید 16/08/2020 16/08/2020 16/08/2020 کشور رومانی با مرکزیت بخارِست در اتحادیه اروپا واقع شده است.

موقعیت جغرافیایی کشور رومانی، در جنوب شرقی اروپا می‌باشد.

همسایگان کشور رومانی، از شرق کشورهای مولداوی و اوکراین، از غرب کشورهای صربستان و مجارستان و از جنوب کشور بلغارستان می‌باشند.

زبان رسمی این کشور زبان رومانیایی و واحد پول آن لئو رومانی است.

زبان رومانیایی از ریشه لاتین و هم‌خانواده با زبان ایتالیایی است.

اکثریت مردم رومانی مسیحی هستند که حدود ۸۷ درصد از شاخه ارتدکس تعلق دارند.

به دلیل فاصله زیاد از دریای آزاد، آب و هوای کشور رومانی معتدل قاره‌ای با ویژگی‌های شرایط آب و هوایی مخصوص اروپای مرکزی است.

در کشور رومانی چهار فصل مجزا وجود دارد.

از برترین مقصدهای گردشگری در رومانی می‌توان از شهر سیگیشوارا نیز در ناحیه‌ی تاریخی ترانسیلوانیا، شهر سی بیو و  براسو و دیگر شهرهای معذوف آن در کنار کلیسا‌ها و صومعه‌های نقاشی شده از بوکووینا اشاره کرد.

افرادی که برای تحصیل در رومانی اقدام می‌نمایند باید هزینه‌ای در حدود  3000 تا 5000 یورو در سال برای تحصیل در رشته‌های غیر پزشکی و هزینه‌ای بالغ بر 5000 تا 10000 یورو برای تحصیل در رشته‌های زیرگروه پزشکی هر سال  و حدود 500 تا 600 یورو بطور ماهیانه برای زندگی خود در نظر بگیرند، هزینه زندگی در کشور رومانی ارزان‌تر از سایر نقاط اروپا می‌باشد.

زبان تحصیل در این کشور عمدتاً به زبان رومانیایی می‌باشد اما در رشته‌های پزشکی به 3 زبان رومانیایی، انگلیسی و فرانسوی امکان‌پذیر می‌باشد.

برای تحصیل در رومانی نیازی به مدرک زبان انگلیسی نیازی نیست.

از دانشگاه‌های برتر رومانی می‌توان از دانشگاه بخارست رومانی، دانشگاه بابی بولیا، داشنگاه الکساندرو، دانشگاه دین بوکورستی و دانشگاه پلو تکنیک گرگیو اساچی نام برد.

از دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم در رومانی می‌توان از موارد زیر نام برد: گروه ب (خوب) Alexandru Ioan Cuza University )UAIC) Babes- Bolyai University Bucharest Academy of Economic Studies Bucharest University of Economic Studies (صرفا دررشته مهندسی مکانیک) Polytechnic University of Timisoara Polytechnic University of Bucharest Technical University of Cluj-Napoca (صرفا در رشته‌های کشاورزی و جنگلداری) University of Agricultural Sciences and Veterinary MedicineCluj Napoca University of Bucharest West University of Timisoara (گروه ج (متوسط Dunarea de Jos” University of Galati GH Asachi Technical University Lucian Blaga University of Sibiu Ştefan cel Mare University of Suceava Transilvania University of Brasov University of Craiova University of Oradea لازم به ذکر است تنها دو دانشگاه علوم پزشکی زیر در رومانی مورد تایید وزارت بهداشت ایران می‌باشد: Carol Davila University of Medicine and Pharmacy Victor Babes University of Medicine & Pharmacy, Timisoara شرایط دریافت بورس تحصیلی بدین گونه است که دانشجویان بین المللی ابتدا باید وارد مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد شوند و بعد از حداقل 1 ترم یا 2 ترم تحصیل درخواست بورس تحصیلی رابرای تحصیل در رومانی داشته باشند.

لازم به ذکر است که معمولاً در کشور رومانی ویزای همراه برای دانشجویان بین المللی صادر نمی‌شود.

Tags رومانی مهاجرت تحصیلی ویزا و اقامت ویزا و اقامت تحصیلی کروواسی ویزا و اقامت تحصیلی کرواسی : کرواسی کشوری است واقع … نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تلفن تماس: 02140220450 مشاهده سایر کلیپ های آموزشی   از جاده هموار تدبیرساز به مقصد موفقیت مهاجرت کنید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map