طراحی سایت در تازه‌آباد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در تازه‌آباد کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

#مشهد #برای_اولین_بار 🌀دوره آموزش طراحی وب اپلیکیشن WEB APP)PWA) پیشنیاز: جاوا اسکریپت 🧾#مدرک_هولوگرام_دار_وزارت_علوم_قابل_ترجمه &#.

.

.

سئو سایت موجب میشود تا بعد از یک بازه زمانی سایت سایت شما بازخورد خوبی نیز داشته شود و بازدید آن افزایش یابد.

انتخاب یک سئوکار حرفه ای میتواند در درآمد زایی.

.

.

آموزش صفر تا صد سئو SEO Fundamentals آموزش مقدماتی تا سطح پیشرفته به زبان فارسی پکیج آموزشی شامل 2 DVD اورجینال و شکیل دوره آموزشی فارسی کلیات .

.

.

**گروه مهندسین مشاور صنعت تدبیر سیماگرانا برگزار مینماید.

** آموزش 0 تا 100 وردپرس بدون کدنویسی های سخت و طاقت فرسا سایت خود را طراحی کنید! وردپرس یکی از .

.

.

آموزش وردپرس در کرج بصورت تخصصی ، از صفر تا حرفه ای آموزش مبانی و اصطلاحات لازم برای شروع کار ، آموزش نصب وردپرس آموزش کار با Yoast Seo و آموزش های تخصصی دیگ.

.

.

اگر شما سایت خود را با وردپرس راه اندازی کرده اید، قطعا میدانید که تا زمانی که سایت شما سئو نشود بازدهی نخواهد داشت.

آموزش توسط سئوکار حرفه ای به طور قطع میت.

.

.

سئو به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد و اگر بخواهیم خیلی ساده آن را بیان کنیم ، سئو یعنی اینکه اصول و ترفندهایی را در سایت و بیرون از سایت .

.

.

آموزش و مشاوره در زمینه طراحی وب را در یک دوره ویژه و پرتخفیف ، در آموزشگاه جوان بگذرانید و به طراح حرفه ای وب تبدیل شوید.

آموزشگاه جوان با 30 سال سابقه آمو.

.

.

آموزش مقدماتی و پیشرفته آموزش طراحی سایت در رشت مقدماتی 12جلسه : html - css - bootstrap ضبط ویدیویی جلسات اعطای مدرک سازمان فنی و حرفه ای + مدرک ب.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map