طراحی سایت در تروخیلو ونزوئلا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در تروخیلو ونزوئلا شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

منبع تصویر، Reuters آمریکا شرکت ماهان ایر را تحریم کرده است آمریکا می گوید ونزوئلا که با مشکلات شدید مالی مواجه است هزینه تعمیر و بازسازی صنایع نفتی خود توسط ایران را احتمالا با طلا پرداخت می کند.

الیوت آبرامز، م سئو ل امور ونزوئلا در دولت آمریکا، روز پنجشنبه گفت که ایران از جمله در هفته جاری مشغول اعزام "هواپیماهای بیشتر و بیشتری" به این کشور آمریکای جنوبی بوده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه او در اندیشکده محافظه‌کار هادسون در واشنگتن گفت: "حدس ما این است که آنها برای این خدمات طلا دریافت می کنند.

هواپیماهایی که از ایران وارد می شوند و تجهیزاتی برای صنعت نفت (ونزوئلا) می آورند در ازای این تجهیزات طلا برمی گردانند.

" شبکه خبری بلومبرگ هم به نقل از "منابع آگاه" می نویسد که دولت ونزوئلا این ماه ۹ تن طلا - معادل حدودا ۵۰۰ میلیون دلار - را در ازای خدمات ایران برای بازسازی پالایشگاه های این کشور با هواپیما به ایران ارسال کرده است.

به نوشته بلومبرگ آمریکا قبلا جلوی معاملات مشابه ونزوئلا با روسیه، ترکیه و امارات متحده عربی را گرفته بود.

یک روز پیشتر مایک پومپئو وزیر خارجه آمریکا گفته بود که هواپیماهای "متعدد" شرکت ایرانی ماهان ایر در ونزوئلا مشاهده شده است.

البته آقای پومپئو گفته بود که هواپیماهای ماهان ایر کمک های "نامعلومی" را به ونزوئلا منتقل کرده اند.

به گزارش خبرگزاری رویترز یک مقام ونزوئلایی هفته پیش گفت که این کشور برای راه انداختن بخشی از پالایشگاه کاردون برای تولید بنزین از ایران تجهیزاتی دریافت کرده است.

وزارت خارجه ونزوئلا هم گفته است که آقای مادورو و حسن روحانی رئیس جمهور ایران در جریان تماسی تلفنی در روز ۱۳ آوریل با افزایش همکاری توافق کردند.

این خبرگزاری می گوید داده‌های وبسایت "فلایت ریدار ۲۴" نشان می دهد که در روزهای ۲۱ و ۲۲ آوریل هواپیماهای ماهان ایر از مبدا ایران در فرودگاه لا پیدراس در غرب ونزوئلا، که کاردون آنجا قرار دارد، فرود آمدند.

آمریکا ماهان ایر را به انتقال نیرو و سلاح برای سپاه پاسداران از ایران به سوریه متهم کرده و این شرکت را تحریم کرده است.

آقای پومپئو چهارشنبه گفته بود: "این پروازها باید متوقف شود و کشورها باید برای جلوگیری از عبور هواپیماهای (این شرکت) از آسمان خود تلاش کنند، همانطور که بسیاری کشورها حق فرود را از این خط تحت تحریم گرفته اند.

" ایران و ونزوئلا هر دو به دلیل تحریم های آمریکا برای صادرات نفت خود در تقلا هستند.

ونزوئلا بزرگترین ذخایر تایید شده نفتی جهان را دارد اما تحلیلگران می گویند تولید صنعت نفت این کشور به دلیل فساد و کمبود سرمایه گذاری در زمینه نوسازی بسیار پایین تر از ظرفیت کامل است.

آقای آبرامز روز پنجشنبه گفت نیکلاس مادورو، رئیس جمهور چپگرای ونزوئلا، خواهان "وام و سرمایه گذاری تازه از روسیه و چین بوده اما ده سنت هم دریافت نکرده است.

" ایران، روسیه و چین از متحدان دولت مادورو هستند.

آقای مادورو یک سال است که در برابر تلاش های تحت رهبری آمریکا برای برکناری اش مقاومت می کند.

حدود ۶۰ کشور جهان خوان گوایدو رهبر مخالفان را به عنوان رئیس جمهور موقت ونزوئلا به رسمیت شناخته اند.

این پس از گزارش های گسترده از نقض مقررات در انتخابات سال ۲۰۱۸ بود که آقای مادورو برنده آن اعلام شد.

بیشتر بخوانید: © 2020 بی بی سی.

بی بی سی مسئول محتوای سایت های دیگر نیست.

سیاست ما درباره لینک دادن به سایت های دیگر.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map