طراحی سایت در تلآویو اسرائيل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در تلآویو اسرائيل شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت در تلآویو اسرائيل شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران-ایرنا- منابع خبری فلسطین از تصمیم جدید رژیم صهیونیستی برای ساخت 8300 واحد مسکونی در قدس اشغالی خبر دادند.

به گزارش امروز (سه شنبه) ایرنا به نقل از فلسطین الان، رژیم صهیونیستی در صدد اجرای طرحی بزرگ برای ساخت 8300 واحد مسکونی جدید برای اشغالگران صهیونیست در قدس اشغالی است.

بنا به این گزارش، این طرح از ابتدای سال آینده میلادی وارد فاز اجرایی می‌شود و در نهایت سال 2040 میلادی تکمیل می‌شود.

به موجب این طرح، رژیم صهیونیستی در صدد احداث برج‌های مسکونی، منطقه صنعتی و تجاری، اماکن تفریحی، بوستان‌ها، سالن‌ها و تالارهایی بزرگ در اراضی فلسطینیان در منطقه بیت صفافا در منطقه تلبیوت تا روستای ولجه است.

کانال ۱۱ تلویزیون رژیم اسرائیل نیز چندی پیش به نقل از کمیته برنامه ریزی شهرداری قدس اشغالی اعلام کرد که این شهرداری مقدمات مربوط به تصویب طرح احداث ۹ هزار واحد مسکونی در شهرک «عطروت» در شمال قدس را آغاز کرده است.

به گفته این منابع، هزاران واحد مسکونی صهیونیست نشین جدید در اراضی متعلق به فرودگاه متروکه قلندیا واقع در شمال قدس اشغالی احداث خواهد شد.

رژیم اسرائیل این اراضی را در دهه ۹۰ تصرف کرد.

طرح توسعه شهرک سازی در عطروت چندین سال پیش تصویب شد، اما هر بار به دلیل فشارهای سیاسی بین المللی علیه شهرک سازی در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۶۷ به ویژه مخالفتی که از زمان دولت پیشین آمریکا به ریاست باراک اوباما رئیس جمهوری وقت آغاز شد، راکد ماند.

تهران- ایرنا- رژیم صهیونیستی، چهار پروژه جدید شهرک سازی در کرانه باختری را تصویب و اعلام کرد… تهران - ایرنا - مقامات رژیم صهیونیستی بار دیگر دستور تدوین طرح های ساخت شهرك های یهودی نشین… تهران - ایرنا - وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم چهار طرح توسعه‌طلبانه بزرگ… تهران – ایرنا – برغم مخالفت های بین المللی ، وزارت مسكن رژیم صهیونیستی احداث 10 هزار واحد… تهران-ایرنا-یک مرکز پژوهشی سه‌شنبه شب گزارش داد که ساخت و گسترش شهرک‌سازی‌های صهیونیستی در… تهران – ایرنا– آدام کینزینگر عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا… لندن – ایرنا– یک سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که گزارش… تهران - ایرنا - دولت کوبا همزمان با روزهای دشوار ناشی از شیوع بیماری… بغداد - ایرنا - یک رسانه عراقی از ورود یک کاروان حامل ۲۰۰ خودروی نظامی… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map